Gå til innhold

Hvilken av disse fargene på kjolen til ei som er mørk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ca lik i fargene som modellene på bildene. Hvilken farge synes dere er mest kledelig til ei som er mørk?

1B00E34D-CE54-4B98-B7C2-8DE0E2169390.jpeg

BD359E33-5A61-497A-B2D0-26BFB341AD0F.jpeg

Anonymkode: 8ad41...e46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den øverste😍

Anonymkode: 4d27b...0db

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Et bedre bildet av fargen på den oransje.

Ts

3FB053D5-94F6-4697-A30E-0DD99A5D4548.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Trur begge fungere men den oransje gir muligens litt meir glød 

Anonymkode: 593f9...dda

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg syns den øverste😍

Anonymkode: 4d27b...0db

Enig, og ikke bare det, jeg synes kjolen i seg selv var finere i den fargen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig jeg tar feil, men tror det er slik at selv om du er mørkere i huden, kan du fortsatt enten ha nøytrale/kalde undertoner eller varme undertoner i huden? Den orange vil være finere til person med varmere undertoner.. Nei vent, jeg tar det tilbake, på siste bilde du la ut, ser det ut som det er en kald rød farge på den kjolen?  jeg er ingen ekspert, men for meg, ser det ut som den kjolen gjorde huden til modellen gråaktig, så tror ikke den vil passe til noen med gyllen hud. Kjolen så dog varmere ut på den øverste bilde du postet.. 

Anonymkode: b8067...b4b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åh, så heldig! Du passer alle farger med den hudfargen ❤ 

Anonymkode: ed862...f5c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Den øverste! Mørkhårede ser smashing ut i sånne farger 🧡 

Men du kler nok den nederste også, modellen gjør i hvert fall det. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mulig jeg tar feil, men tror det er slik at selv om du er mørkere i huden, kan du fortsatt enten ha nøytrale/kalde undertoner eller varme undertoner i huden? Den orange vil være finere til person med varmere undertoner.. Nei vent, jeg tar det tilbake, på siste bilde du la ut, ser det ut som det er en kald rød farge på den kjolen?  jeg er ingen ekspert, men for meg, ser det ut som den kjolen gjorde huden til modellen gråaktig, så tror ikke den vil passe til noen med gyllen hud. Kjolen så dog varmere ut på den øverste bilde du postet.. 

Anonymkode: b8067...b4b

Jeg tror jeg har en nøytral undertone. Muligens varm. Litt usikker. Synes selv jeg kler gull bedre enn sølv hvertfall, og er jo ganske gylden i huden.

Ser at kvaliteten bildene jeg la ut av en eller annen grunnen endret seg litt da jeg publiserte her. Her er link til kjolen både i blå og oransje på nettsiden:

https://nelly.com/no/produkt/vero-moda-vmhaya-short-dress-ga-noos_197489-2891/

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar :) 

Ts

Skrevet

Spørs helt på undertonen din :) 

Du må vurdere om undertonen er kald eller varm.

Den blå utgår helt om du kler gull best. 

• Liker 2
Skrevet

Tenker den øverste, men likte begge. Hun på bildet er jo mørk? Du kler sikkert begge

Skrevet

likte best fargen på øverste, og du vil nok kle den best om du kler best gull.

• Hjerte 2
Skrevet

Den øverste :)

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ca lik i fargene som modellene på bildene. Hvilken farge synes dere er mest kledelig til ei som er mørk?

1B00E34D-CE54-4B98-B7C2-8DE0E2169390.jpeg

BD359E33-5A61-497A-B2D0-26BFB341AD0F.jpeg

Nedereste

Anonymkode: d53ee...ca6

AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (8 timer siden):

Spørs helt på undertonen din :) 

Du må vurdere om undertonen er kald eller varm.

Den blå utgår helt om du kler gull best. 

Min mening er at jeg kler gull best (liker det best også). Andre, derimot, synes jeg kler begge som jeg har hørt. Tror derfor jeg er ganske nøytral. Men usikker!

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Virker som flertallet synes den oransje. Synes selv begge er fine og er VELDIG ubestemmelig, men mistenker kaanskje jeg kler den oransje best :) 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Min mening er at jeg kler gull best (liker det best også). Andre, derimot, synes jeg kler begge som jeg har hørt. Tror derfor jeg er ganske nøytral. Men usikker!

Ts

Det kan godt være :)

Jeg ville tenkt at du kjapt ser hva som funker på din undertone, og hva som får frem øyne/hår osv best :) 

Jeg tror jeg og er nøytral, og passer sjeldent veldig varme eller utpreget kalde farger. Disse to hadde vært krise på meg, men jeg er blendahvit i tillegg og trenger litt fargehjelp 😅

AnonymBruker
Skrevet

Personlig synes jeg mørkhudede er kjempefine i sterke farger. Jeg er skikkelig blek og ser mer ut som en klovn om jeg prøver meg på noe fargerikt, ganske sjalu på dere som kan bruke masse farger!

Anonymkode: f1544...430

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...