Gå til innhold

Tips til å lære partner å fingre bedre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Har en partner som aldri har blitt fortalt/kommunisert hvordan å fingre osv. Har prøvd i en lang periode nå å lære han til å lytte å fingre bedre, men han sliter fortsatt med det.

Jeg har typ vist han hvordan å gjøre det ved å gjøre det på meg selv. Har også snakket gjennom det mange ganger men han klarer fortsatt ikke å treffe riktige punkt eller så går han for fort sånn at det gnager til. Blir helt håpløst...

Noen tips til å lære han bedre?

Anonymkode: 6b38a...308

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde hatt en annen overskrift. Det er ikke fingringen som er problemet, det er lyttingen.  Du kan antagelig fortelle ham hva som helst om dine seksuelle preferanser, men han tar det i beste fall som info.

Anonymkode: 68db9...750

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo men for eksempel så var han ikke no særlig god på oral før mens han klarte å lytte til det jeg sa når det gjaldt det. Skjønner ikke hvordan slikkinga ble bedre men så klarer han ikke fingringa? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hei,

Har en partner som aldri har blitt fortalt/kommunisert hvordan å fingre osv. Har prøvd i en lang periode nå å lære han til å lytte å fingre bedre, men han sliter fortsatt med det.

Jeg har typ vist han hvordan å gjøre det ved å gjøre det på meg selv. Har også snakket gjennom det mange ganger men han klarer fortsatt ikke å treffe riktige punkt eller så går han for fort sånn at det gnager til. Blir helt håpløst...

Noen tips til å lære han bedre?

Jeg bruker ørene mest på en "ukjent" kvinne, men da letet jeg etter godlyder.. og sånn lærte jeg å bli en god "fingrer".

Forklar han at du har en streng (frenulum) under klitten som må være i bevegelse.. Der ligger all nytelsen, så beveges klitten beveges også strengen.. Men forklar han også å holde klitten fuktig, ikke være for hardhendt, osv..

Og du kan også føre hans fingre der han treffer deg best. Gir du godlyd når han treffer deg, skjønner han også at han treffer deg riktig. Det blir som en kommunikasjon uten prat.  De gangene han ikke treffer deg riktig, skal du heller ikke lage lyd. For å gjøre dette enda enklere, kan dere jo prate underveis.

Og det han lærer av å bruke fingrene til, kan også læres til tungen.. det er jo samme metode, litt lettere å holde klitten mere fuktig da.🙈

• Nyttig 1
Skrevet

Hva hvis du starter på utsiden? At han venner ser til at kommunikasjon og samspill er viktigere enn mekanisk stimuli? 

Hvis du f.eks bruker womanizer eller noe mens han pirrer åpningen din? Altså starter helt fra andre ende og venner seg til å kjenne din oppbygging, dine signaler og dine premisser.

Når han fingrer så må han gjerne ta litt styringen, men han kan ikke kjøre et annet løp enn du.

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig hvis han ikke tar det til seg. Jeg har vist mannen g-punktet og bedt han kjenne og sagt fra når han treffer. Sagt hvordan han skal gjøre det. Også ble det egentlig fort veldig mye bedre. Pleier også å gi beskjed om antall fingre og tempo/forsiktighetsgrad. Er jo ikke så opphissende å gi instruksjoner, men da kommer det seg fort i alle fall 😄

Anonymkode: 42a5c...b3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...