Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kikket litt på ellos.no nå og de hadde UTROLIG MYE fine sommerklær :sjarmor::overrasket:

Aldri bestilt derfra før jeg.. Hva synes dere om klærne derfra? Og kundeservicen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty Boop
Skrevet

Helt greie klær til en rimelig pris. De har bredde på utvalget, noe for en hver type. Og det er et av de få stedene jeg vet om der man fortsatt får bukser med høy linning. Jeg har aldri hatt noe å utsette på servicen, og det er rask levering.

Skrevet

Jeg synes passformen er litt dårlig, men jeg fikser på sånt selv. Prisen er ok, servicen er ok, varene kommer raskt. Eneste er at klærne blir litt fort slitt (og da tenker jeg vel helst på barneklær), men det er jo begrenset hvor lenge de minste passer klærne likevel. :ler:

Skrevet

Har ikke kjøpt mye klær derfra, men er veldig fornøyd med gardinene.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er Ellos-storforbruker. Fikk ny pakke idag, ikke en dritt som passa!! :forvirret:

Men det pleier ikke å være sånn. Jeg har kjøpt MYE til ungene der og vært veldig fornøyd. Men alt jeg har bestilt i dag var for stort :forvirret:

Skrevet

Er stort sett fornøyd med klærne jeg har bestilt til ungene. Klær til meg selv har jeg sluttet å kjøpe, de er stort sett for korte til meg.

Servicen er bra, og pakkene kommer raskt. Jeg får giro tilsendt og kan betale alt på en gang, eller oppdelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...