Gå til innhold

IQ test Mensa

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2023 den 2.09):

Fikk 123 på Mensa testen. Ville forsøkte meg på en slik test bare for gøy nå like før sengetid.

Det var ganske enkelt, laget meg en kopp te mens jeg tok testen og koste meg. 

Slike oppgaver er noe jeg har likt siden jeg var liten, elsket oppgavebøker, finn 5 feil og gåter så kan jo være trening. 

Vanskelig å tro at jeg har så høy IQ etter all festingen og traumene. 😅

Jeg har blitt fortalt at jeg leste og skrev formskrift før jeg var 4 år, men kan dette virkelig stemme?

Anonymkode: 7e0e2...dbe

123 er innenfor normalområdet.

Anonymkode: f5e83...fd9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gjort en undersøkelse son viser at 125 er det ideelle mtp helse og inntekt. Finner ikke lenke nå, men kan se senere. Du ligger altså rundt der. Har man høyere har man gjerne adhd, dysleksi, bipolare lidelse eller andre ting i tillegg.

Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2023 den 2.09):

Fikk 123 på Mensa testen. Ville forsøkte meg på en slik test bare for gøy nå like før sengetid.

Det var ganske enkelt, laget meg en kopp te mens jeg tok testen og koste meg. 

Slike oppgaver er noe jeg har likt siden jeg var liten, elsket oppgavebøker, finn 5 feil og gåter så kan jo være trening. 

Vanskelig å tro at jeg har så høy IQ etter all festingen og traumene. 😅

Jeg har blitt fortalt at jeg leste og skrev formskrift før jeg var 4 år, men kan dette virkelig stemme?

Anonymkode: 7e0e2...dbe

Seriøst?....😂🙈..hvordan i all verden kan ekspertpanelet her svare deg på hvor høy IQ du har?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mye urealistiske tall her, gratistesten holder god kvalitet men det er noe komisk når folk kaster rundt seg med tall som er over testen sin maksimale grense.

Det er ganke meningsløst å teste IQ over 140, det er svært vanskelig å få nøyaktige målinger når man krysser så høye grenser.

Anonymkode: adc33...acf

Venninnen min med over 140 er testet av rettspsykolog, ikke noen gratistest på internett.

Anonymkode: c1e9c...1bf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Broren min fikk meg til å ta IQ-testen som 12-åring. Fikk da 118 i IQ. Men jeg er dum som et brød uansett. 

Anonymkode: 52296...e6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 11.38):

Mye urealistiske tall her, gratistesten holder god kvalitet men det er noe komisk når folk kaster rundt seg med tall som er over testen sin maksimale grense.

Det er ganke meningsløst å teste IQ over 140, det er svært vanskelig å få nøyaktige målinger når man krysser så høye grenser.

Anonymkode: adc33...acf

Jeg har 143. Du kan synes det er så usannsynlig eller meningsløst du vil, men det er ingen gratistest på nett som har gitt meg det resultatet.

Første gang jeg ble testet var jeg 18 år og ble testet av psykolog i forbindelse med utredning av et svært sjeldent arvelig syndrom hos et søsken.

Den andre gangen var jeg 30 og resultatet står i den temmelig omfattende blekka som var resultatet av tre fulle dager med nevropsykologiske undersøkelser i forbindelse med en medisinsk utredning.

Resultatet var det samme begge gangene 143. 

Anonymkode: dc46f...24b

Skrevet

Fikk selv 132, men 123 er vel også et greit resultat?

AnonymBruker
Skrevet

Tok den for 17. gang nå og endelig bikket jeg 130 😊

Anonymkode: 412db...660

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...