AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Suger du typen/mannen din når han har bursdag? gjør du eventuelt andre ting som du ikke gjør så ofte, analsex, puppeknulling eller lignende? skriv gjerne alder og hvor lenge dere har vært sammen. Anonymkode: b9694...a76
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Skrevet 17. april 2023 Gjør ikke seksuelle ting jeg ikke gjør ellers nei. At han har bursdag er ingen grunn for at jeg skal bli med på ting jeg egentlig ikke vil. Jeg gjør ting som å booke hotell, gi han erotisk massasje, spise ute, lage middag hjemme og gi stripshow etc. Ting jeg liker å gjøre ellers også men ikke gjør hver dag Anonymkode: 9a176...94e 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Skrevet 17. april 2023 Sex er mellom to personer, og ikke en tjeneste man gir. Å ofre seg for en bursdag, er ikke bra for kvinnens sexliv, og mannen burde ikke ta imot noe hun egentlig ikke vil gi. Anonymkode: 5eb7d...3f4 5 2
SlemUlv Skrevet 18. april 2023 #4 Skrevet 18. april 2023 Suger ham ja, og har sex. Om vi er i samme landsdel, og vi begge orker. (vi sliter begge med helsa)
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #6 Skrevet 18. april 2023 Jeg suger mannen når begge to har lyst, helt uavhengig hvilken dag det er. Voksne mennesker med tydelige grenser dropper ikke disse fordi det er bursdag, biff og blowjob dagen eller 4. juli for den del. Det er naturlig at man ikke gjør alt i senga hver gang man har sex. Det er naturlig at noen ikke liker anal eller blowjobs. Det er ikke bra for forholdet om man stadig gir seksuelle tjenester når man egentlig ikke har lyst. Da blir det fort en aversjon mot både sex og partner. Anonymkode: db596...eb8 3
Scoops Skrevet 18. april 2023 #7 Skrevet 18. april 2023 Suger han hver gang vi møtes så om vi møtes når han har bursdag så ja da gjør jeg det da og. Møtes 3-4 ganger i uken 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #9 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Suger du typen/mannen din når han har bursdag? gjør du eventuelt andre ting som du ikke gjør så ofte, analsex, puppeknulling eller lignende? skriv gjerne alder og hvor lenge dere har vært sammen. Anonymkode: b9694...a76 Nei det gjør jeg ikke. Jeg gjør ikke ting jeg ikke vil, og han vil ikke at jeg skal gjøre ting jeg ikke vil. Samme hvordan dag det er. K 44. Sammen 19 år. Anonymkode: 8bf7b...8b7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #10 Skrevet 18. april 2023 Har ikke type, men sugde ff på biff og blowjob dagen, og om jeg hadde hengt med han på bursdagen hans hadde jeg sikkert sugd han da og. Hadde egentlig forventet bursdagssex, men alt etter smak og behag på dagen Anonymkode: 31f14...09c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #11 Skrevet 18. april 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Gjør ikke seksuelle ting jeg ikke gjør ellers nei. At han har bursdag er ingen grunn for at jeg skal bli med på ting jeg egentlig ikke vil. Jeg gjør ting som å booke hotell, gi han erotisk massasje, spise ute, lage middag hjemme og gi stripshow etc. Ting jeg liker å gjøre ellers også men ikke gjør hver dag Anonymkode: 9a176...94e Så du liker ikke suge? Det regner jeg med det er helt greit å ikke motta oralsex heller, og at mannen din kun har sex i posisjoner han selv liker og også hopper over foreplay fordi han ikke liker det? 12 hours ago, AnonymBruker said: Sex er mellom to personer, og ikke en tjeneste man gir. Å ofre seg for en bursdag, er ikke bra for kvinnens sexliv, og mannen burde ikke ta imot noe hun egentlig ikke vil gi. Anonymkode: 5eb7d...3f4 Du kan jo ta det med dine medsøstre at da bør man heller ikke bruke sex for å oppnå ting man selv vil. Anonymkode: b234a...452
Frkego Skrevet 18. april 2023 #12 Skrevet 18. april 2023 Forsøker å gjøre litt ekstra for ham: lage god mat enten naken eller i sexy undertøy, massere ham, etc. og det ender jo som regel i sex hvor jeg tar all styringen og bare lar han nyte. I det ligger suging som en en selvfølge. Jeg suger ham 3-7 dager i uka ellers også, så det er ikke spesielt for bursdagen hans.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #13 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så du liker ikke suge? Det regner jeg med det er helt greit å ikke motta oralsex heller, og at mannen din kun har sex i posisjoner han selv liker og også hopper over foreplay fordi han ikke liker det? Anonymkode: b234a...452 Mannen min elsker å gi meg oralsex. Jeg misliker å gi oralsex. Derfor gir han meg mye oralsex, men jeg gir ikke han oralsex. Mannen min ville vært passe åndssvak om han ikke ga meg oralsex bare fordi jeg ikke liker å gi oralsex. Da går han jo glipp av noe han elsker å gjøre. Hadde han ikke selv likt å gi oralsex, så hadde ikke gitt oralsex. Dette er særdeles enkelt. Anonymkode: 8bf7b...8b7 4 2
SlemUlv Skrevet 18. april 2023 #14 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mannen min elsker å gi meg oralsex. Jeg misliker å gi oralsex. Derfor gir han meg mye oralsex, men jeg gir ikke han oralsex. Mannen min ville vært passe åndssvak om han ikke ga meg oralsex bare fordi jeg ikke liker å gi oralsex. Da går han jo glipp av noe han elsker å gjøre. Hadde han ikke selv likt å gi oralsex, så hadde ikke gitt oralsex. Dette er særdeles enkelt. Anonymkode: 8bf7b...8b7 Man skulle tro det var så enkelt, ikke sant? Men ikke her, ikke på kvinneguiden! For om en part ikke får oralsex, så får ikke den andre heller! Samme hva preferanser de involverte har! *Sukker oppgitt* 6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #15 Skrevet 18. april 2023 SlemUlv skrev (6 minutter siden): Man skulle tro det var så enkelt, ikke sant? Men ikke her, ikke på kvinneguiden! For om en part ikke får oralsex, så får ikke den andre heller! Samme hva preferanser de involverte har! *Sukker oppgitt* er det så rart da? Jeg liker oralsex, at man spiser hverandre opp, men nei - jeg liker ikke når det bare er jeg som eter. Altså, jeg elsker å suge i et forhold der det slikkes, men jeg mistrives med å suge i et forhold der jeg ikke slikkes. Anonymkode: 3bc5c...04e
SlemUlv Skrevet 18. april 2023 #16 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): er det så rart da? Jeg liker oralsex, at man spiser hverandre opp, men nei - jeg liker ikke når det bare er jeg som eter. Altså, jeg elsker å suge i et forhold der det slikkes, men jeg mistrives med å suge i et forhold der jeg ikke slikkes. Anonymkode: 3bc5c...04e Ja, det er rart at andre skal diktere hvordan andres forhold skal være. DU trenger ikke ha det sånn, men du må akseptere at andre ikke er som deg. Jeg kan ikke fordra å slikkes, det er GØRR kjedelig. Men jeg elsker å suge. Så jeg suger, men han slikker ikke meg 😃 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #17 Skrevet 18. april 2023 SlemUlv skrev (16 minutter siden): Man skulle tro det var så enkelt, ikke sant? Men ikke her, ikke på kvinneguiden! For om en part ikke får oralsex, så får ikke den andre heller! Samme hva preferanser de involverte har! *Sukker oppgitt* Herregud. At noen er så dumme er nesten ikke til å tro. Anonymkode: 8bf7b...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #18 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen min elsker å gi meg oralsex. Jeg misliker å gi oralsex. Derfor gir han meg mye oralsex, men jeg gir ikke han oralsex. Mannen min ville vært passe åndssvak om han ikke ga meg oralsex bare fordi jeg ikke liker å gi oralsex. Da går han jo glipp av noe han elsker å gjøre. Hadde han ikke selv likt å gi oralsex, så hadde ikke gitt oralsex. Dette er særdeles enkelt. Anonymkode: 8bf7b...8b7 Og det er helt greit det, med mindre han også egentlig ønsker oralsex. Da blir det fort at han finner noen andre. Så kan man sikkert si at "han er ikke så opptatt av det", men hvor sannsynlig er det egentlig? Stort sett liker de fleste menn å bli sugd, og de fleste kvinner suger. Personlig ville jeg aldri kunnet være sammen med noen som ikke gjør det. Hvis kona våknet opp en dag og bestemte seg for å slutte med det, hadde jeg gått på let etter noen andre. Heldigvis er ikke det noe issiue, og hun sugerør hver gang vi har sex og ofte utenom også. Anonymkode: 1aede...d77
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #19 Skrevet 18. april 2023 Aldri gitt han oralsex faktisk…. Passer sjeldent med bursdag sex, han har hatt uflaks og jobbet hver bursdag vi har vært sammen Anonymkode: 8ec3c...106
svartkatt Skrevet 18. april 2023 #20 Skrevet 18. april 2023 Gjør de tingene når som helst. Daglig om han vil. Så om jeg skulle gjøre noe spesielt på bursdagen hans måtte det bli gb eller noe. Men trenger ikke være bursdag for det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå