Gå til innhold

Hva er det meste du ville ha gitt for ei veske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en tråd i et annet forum lurer jeg på hvor mye dere Kg'ere er villige til å betale for ei veske.

Selv tror jeg ikke jeg noen sinne har gitt mer enn 4-500kr for ei veske. Kan vel til nød strekke meg til 1000kr tror jeg, men da må det jaggu være litt av ei veske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj... Birkin synes jeg blir litt dyr, tror jeg leste 55 000... Også er ikke jegt steinrik da, men jeg kan sikkert legge 10 000 på bordet for en kul veske, men så er jeg veskegal også da...

Skrevet

Jeg er i den situasjonen at jeg heller måtte betale to husleier enn å kjøpe veske til ti tusen...

For tiden er 500 kr max av hva jegkan betale. Hadde jeg hatt bedre råd hadde sikkert grensen krøpet oppover.

Skrevet

Oi.. Mine to dyreste vesker kostet hhv £6 og £10.. Og alle synes jeg brukte sjokkerende mye penger på vesker.. :ler: Resten av veskene mine kommer enten fra loppemarkeder eller er kjøpt på H&M for under en femtilapp.

For en ekstremt kul veske - som jeg i tillegg hadde bruk for og var i bra kvalitet - kunne jeg vel strekt meg til omtrent 500 kr. Men det skal MYE til.

Skrevet

Hei Damen :D

Max 1500kr , men da skal det være noe helt spesielt. Den dyreste veska jeg har kjøpt kosta vel 4-500kr

Skrevet

Max 1000 kroner. Er ikke spesielt interessert i vesker. Alt jeg ønsker er at den skal være riktig størrelse og se bra ut.

Skrevet

Jeg har nok aldri brukt mer på en veske enn et par hundre. Men jeg er villig til å strekke meg mot en tusenlapp - dersom jeg finner vesken "of my dreams".

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Tja, tror ikke jeg noengang har brukt mer enn rundt 400-500 kr på en veske, og tror ikke jeg ville ha brukt så veldig mye mer heller så lenge jeg er student og lever på studielån :)

Skrevet

1500, hvis det var en veske jeg hadde kjempe lyst på.

Skrevet
1500, hvis det var en veske jeg hadde kjempe lyst på.

:Nikke::Nikke::Nikke:

Men jeg har til gode å finne en veske som er SÅ fin!

Skrevet

Si i fra hvis du finner den, Grace. ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis jeg virkelig fant Vesken med stor V kunne jeg ha strukket meg til 1000 kr. Ergo finner jeg den ikke heller.

Skrevet

Har samme limit på vesker som på sko og den absolutte grensen går ved ca. 5.000. MEN da skal det virkelig være skoene/vesken jeg vet jeg ikke kan være foruten de neste 20 årene også! "Vanlig" grense er ca. 2.000.

Hadde en gang en kollega som var den "lykkelige" eier av en veske til 30.000 (Hun hadde rett og slett regnet feil m.h.p. valuta og hadde et kredittkort som uten videre tålte belastningen). Det var en helt vanlig brun veske hverken mer eller mindre... :ler: (Hun lo av det selv også...).

Skrevet
Hadde en gang en kollega som var den "lykkelige" eier av en veske til 30.000 (Hun hadde rett og slett regnet feil m.h.p. valuta og hadde et kredittkort som uten videre tålte belastningen). Det var en helt vanlig brun veske hverken mer eller mindre...  :ler: (Hun lo av det selv også...).

Jo, men den veska har hun ut livet, og den kan gå videre i arv til barnebarn! :)

Skrevet

Opp til 10 000 gir jeg gjerne hvis jeg synes vesken er verdt det. Noe særlig mer vet jeg ikke om jeg hadde gitt ;)

Gjest Pecado
Skrevet

500. Men da må vesken være genial. Jeg blir så innmari fort lei av en veske så jeg har ganske mange like. Ser ingen grunn til å kjøpe vesker til flere tusen og så ser alle omtrent helt lik ut.

Skrevet
Jo, men den veska har hun ut livet, og den kan gå videre i arv til barnebarn! :)

Tja... Da jeg så den var den allerede synlig slitt (Etter ca. ett år) og flekkete, men ellers er jeg enig med deg! Har selv ting i skapet som min svært kvalitetsbevisste farmor kjøpte på 60-tallet.

Skrevet

Maks 1000, men da måtte den virkelig ha vært noe helt spesielt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...