Gå til innhold

Ser du deg over skuldra du røykende kvinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er du også en av de? Som ser deg over skuldra når du skal kjøpe røyk på butikken? «Gjemmer deg i enden av p-plassen»? «På balkongen hjemme der ingen ser deg?» 

Er du også en av dem som er glad i å røyke, men samtidig er litt flau over at du røyker?

Anonymkode: cc61e...481

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Beskrivelsen stemmer 100 prosent for min del. 

Anonymkode: e7777...cce

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja. Beskrivelsen stemmer 100 prosent for min del. 

Anonymkode: e7777...cce

Hvilken alder er du i? Er du en smugrøyker?

AnonymBruker
Skrevet

Her også.. Er 43 og har røyket siden jeg var 12 🙈 men snart er det stopp! 

Anonymkode: fecf4...eb7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her også.. Er 43 og har røyket siden jeg var 12 🙈 men snart er det stopp! 

Anonymkode: fecf4...eb7

Å jasså, hva er planen?

Men hvorfor gjemmer du deg hvis alle vet det?

AnonymBruker
Skrevet

Ja for ti år siden, derfor sluttet jeg 

Anonymkode: 679c5...642

• Liker 1
Skrevet

Bedre at de røykende kvinnene ser seg over skuldra, enn alle de mennene som bare fyrer opp og lar oss gå i kjølvannet. Blæ! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 8a5a5...22f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg smugrøyker. Det er bare mannen min som vet at jeg tar meg en røyk en gang iblant🫣

Anonymkode: 936bf...dc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som smugrøyker er passe dumme, de skjønner ikke at folk lukter det på dem. :ler: 

Anonymkode: db384...142

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser meg ikke over skuldra, eller gjemmer meg, men jeg må innrømme at jeg skammer meg mer og mer ute i offentligheten. Røyker helst bare hjemme på terrassen. 

K40

Anonymkode: ca78d...3d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat slik gjorde jeg de siste årene, før jeg sluttet i 2020.

Anonymkode: 879ff...72a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De som smugrøyker er passe dumme, de skjønner ikke at folk lukter det på dem. :ler: 

Mange som er passelige dumme..... Ikke alle som skal være sammen med de de unngår etter de har røykt.... 

Anonymkode: eb453...aed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, er du også en av de? Som ser deg over skuldra når du skal kjøpe røyk på butikken? «Gjemmer deg i enden av p-plassen»? «På balkongen hjemme der ingen ser deg?» 

Er du også en av dem som er glad i å røyke, men samtidig er litt flau over at du røyker?

Akkurat slik gjorde jeg. Eller, røykte aldri offentlig. I tillegg røyke jeg i egen jakke beregnet til røyking, skaut over hodet, håndvask og 2 fishermans friend etter hver røyk, fordi jeg ville lukte minst mulig røyk. Det ble så mye styr for å røyke at til slutt gadd jeg ikke røyke mer. Gikk over til snus og nicotinell-tyggis. Dette er et år siden. Det hender jeg tar meg en røyk en sjelden gang hjemme, ca 1 gang i mnd kanskje. Har egen jakke og skaut hengende i vedskjulet, i lomma er en pakke sigaretter, en lighter og fishermans friend…. Det gir meg litt «kos» å en sjelden gabg gå ut å ta en blps, men all tilretteleggibga for å gidde det gjør at det ikke frister å begynne igjen. For ikke snakke om hvor mye TID jeg brukte på å ta EN enkelt røyk med mitt regime da jeg røyket. Brukte lett en time om dagen bare til planlegging og tiltak etter røyken var tatt, i tillegg til at halvparten av tiden gikk med til røykingen. Mange timer i året, det…

Anonymkode: e2e94...a6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei😅

Har jeg lyst på en røyk, så har jeg lyst på en røyk🤷🏼‍♀️

Anonymkode: bd8fc...8c9

Skrevet

Er det blitt forbudt å røyke nå eller?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Akkurat slik gjorde jeg. Eller, røykte aldri offentlig. I tillegg røyke jeg i egen jakke beregnet til røyking, skaut over hodet, håndvask og 2 fishermans friend etter hver røyk, fordi jeg ville lukte minst mulig røyk. Det ble så mye styr for å røyke at til slutt gadd jeg ikke røyke mer. Gikk over til snus og nicotinell-tyggis. Dette er et år siden. Det hender jeg tar meg en røyk en sjelden gang hjemme, ca 1 gang i mnd kanskje. Har egen jakke og skaut hengende i vedskjulet, i lomma er en pakke sigaretter, en lighter og fishermans friend…. Det gir meg litt «kos» å en sjelden gabg gå ut å ta en blps, men all tilretteleggibga for å gidde det gjør at det ikke frister å begynne igjen. For ikke snakke om hvor mye TID jeg brukte på å ta EN enkelt røyk med mitt regime da jeg røyket. Brukte lett en time om dagen bare til planlegging og tiltak etter røyken var tatt, i tillegg til at halvparten av tiden gikk med til røykingen. Mange timer i året, det…

Anonymkode: e2e94...a6e

Dette hørtes helt villt ut😅 Hvor lenge holdt du på slik og hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis det er som meg som kanskje røyker maks 20 sigaretter i løpet av et helt  år, og kun smugrøyker ute på terrassen uten innsyn, på ettermiddag/kveld, så tviler jeg meget sterkt på at jeg oser dagen derpå, etter to tannpuss og en dusj. Røyker aldri på dagtid eller når jeg vet jeg skal treffe mennesker samme dag. Har alltid på meg egen lue og jakke/genser som jeg kan ta av etterpå, rett og slett fordi jeg hater røyklukten som setter seg. Skyller munnen med tannskyllevann og skrubber hendene med såpe etterpå, for jeg hater at det luktet av fingrene mine. 

Anonymkode: 09abc...55c

AnonymBruker
Skrevet
Einus skrev (3 timer siden):

Er det blitt forbudt å røyke nå eller?

Ja hvorfor i all verden er det ikke forbudt, burde blitt forbudt for lenge siden. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja hvorfor i all verden er det ikke forbudt, burde blitt forbudt for lenge siden. 

😂🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...