Gå til innhold

For gammel for converse sko

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Så lenge en har føtter.

Anonymkode: 9d728...a85

Enig. Har aldri tenkt på at jeg med mine 47 år er for gammel for converse. Parisiske damer i alle aldre bruker det mye, og ser smashing ut i det! Alt avhenger av stylingen.

Anonymkode: d50e2...8cf

Skrevet

Jeg satt senest i går å lurte på om jeg skulle kjøpe meg ett par. Er 36 år. 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Over 25 så syns jeg i mitt stille sinn at det er harry, rett og slett fordi det var noe alle brukte på ungdomsskolen og delvis på videregående og så sluttet de med det. Så jeg syns det ser litt barnslig ut fordi jeg forbinder det med tenåringer. Men dette er som sagt kun i mitt stille sinn, folk må få gå med hva de vil og er heldigvis ikke enig i at alle skal like stilen dems.

Anonymkode: e319c...f4f

Hva med de grisedyre merkeveskene som så mange tenåringer absolutt skal ha? Er de også for barnslige bruke? 
De store parkasene? Treningstights? 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En litt enkel bekjent du har da? :)

Anonymkode: bb035...f48

Nei, ho er faktisk veldig reflektert. Til vanleg. 
Men denne gongen såg ho ei kvinne som hadde samme sko som seg sjølv. 😅

Anonymkode: 8127f...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Man blir aldri for gammel til det.

Jo eldre, jo kulere!

Anonymkode: db182...0a5

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mulig, forbinder Converse med Blitzere og regner de ikke som en klassiker akkurat.

Anonymkode: 8f0a7...dd8

Hvis det eneste du forbinder Converse med er blitzere, så er du kanskje for gammel. Ikke i antall år, men i sinn.

Embla Othea skrev (1 time siden):

Converse passer for folk under 25 år.

...Og folk over 25 år. :)

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Beklager, men å himle med øynene over at noen går med klassiske sko som har eksistert i flere tiår (ble oppfunnet i forrige århundre, tenk på det!), det er ikke reflektert i det hele tatt. Men mulig hun bare hadde en liten hjernefjert akkurat da.

Jeg kunne godt ha funnet på å kjøpe et par Converse og gått med, da de passer min avslappede stil godt. Jeg er 45 år.

Anonymkode: 13922...7a8

• Liker 3
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mener jeg «har lov til» i klesveien. Har ett par svarte og fantastisk harry Converse sko med FLAMMER på, og jeg elsker dem. Bruker dem ikke så ofte, men da til svarte/koksgrå skinny jeans og svart t-skjorte + hårbånd som matcher flammene. Hvis noen dør litt innvendig av det, så vær så god.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er i 40årene, aldri hatt Converse. Tenker at 30år holder mens 50år er siste stopp. 

Anonymkode: 8f0a7...dd8

Samme her

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Overaltalltid skrev (13 timer siden):

Jeg er 39 og elsker conversa mine 😅 går også i hullete boyfriend jeans og lever livet 😅

Wow! Så ung og kul du er 🤩

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker converse. Er 50 🙂

Anonymkode: 83d35...2f8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går i hva slags sko jeg vil så lenge jeg har lyst, spør da virkelig ingen om det.

(K51k

Anonymkode: cd4f7...6ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går på en smell om noen år hun da.

Anonymkode: bb035...f48

AnonymBruker
Skrevet

Dere som tror at det finnes en aldersgrense for avsolutt alt, og dere som setter aldersgrense på absolutt alt: Er ikke livene deres litt kjip?🙈 Hva med å kle seg i det man liker og gi faen? Tror dere virkelig at folk har så lite å gjøre, at de ser ned på beina til folk og tenker «hmmm, hun der er sikkert over 40! Alt for gammel for denne typen sko!» ?😅🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: a1857...847

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg går i hva slags sko jeg vil så lenge jeg har lyst, spør da virkelig ingen om det.

(K51k

Anonymkode: cd4f7...6ed

Det var da ikke svar på TS sitt innlegg?

image.png.3132f0492afa534c025b0be74206445b.png

• Liker 2
Skrevet

Aldri?

En tidligere kollega hadde en gigasamlimg i alle slags farger. Kler seg ellers helt vanlig for alderen, men matcher med øredobber og converse i passende farge.

Hun var da 60+, nå er hun nok pensjonert tror jeg. 

På julebordet dukket hun opp i sort vanlig kjole, og Dr Martens boots med glitter. 

Jeg synes det var kult og fint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Over 25 så syns jeg i mitt stille sinn at det er harry, rett og slett fordi det var noe alle brukte på ungdomsskolen og delvis på videregående og så sluttet de med det. Så jeg syns det ser litt barnslig ut fordi jeg forbinder det med tenåringer. Men dette er som sagt kun i mitt stille sinn, folk må få gå med hva de vil og er heldigvis ikke enig i at alle skal like stilen dems.

Anonymkode: e319c...f4f

Tenker at converse er som jeans. Det kan passe og funke i alle aldre, men ikke i alle anledninger.

Anonymkode: 6e13c...c04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Keith Richards har vel ikke langt igjen til 80 og han er stadig å se i converse. Digger det selv om han kanskje ikke er et forbilde å leve etter på samtlige hold her i livet 😅

Anonymkode: 6e13c...c04

AnonymBruker
Skrevet
Embla Othea skrev (9 timer siden):

Converse passer for folk under 25 år.

Hva er det som gjør at du mener en på 26 eller en på 36 ikke kan gå med disse f.eks:

1476033221_Screenshot_20230418_101904_SamsungInternet.thumb.jpg.7b0cc61d987c63c3012a6190c4f438d6.jpg 

Er det bare at det står Converse på de eller? 

Jeg liker Converse, fra de kjedelige innenfor merket til de som stikker seg litt mer ut og jeg er godt over 25. Converse merket er en klassiker som har tålt tidens tann og det er ikke noe øvre aldersgrense på dette merket.

Anonymkode: ed3c6...e26

• Liker 2
Skrevet

Aldri. Har mange par Converse og elsker dem. Er 43 år, forresten. Syns folk jeg er harry og wannabe-ung som bruker Converse så driter jeg i det, jeg er for gammel til å bry meg 😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...