AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Har sett man kan kjøpe et instrument på nett som ser ut som en klype men vil man gjøre det riktig på seg selv når man aldri har gjort det før? Går det an å få målt fettprosent på treningssenter hvis jeg spør? Uten å være medlem? Hvordan kan jeg få vite hva fettprosenten min er? Anonymkode: 8a739...34e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #3 Skrevet 18. april 2023 Mange treningssenter har en InBody-maskin. Koster noen hundrelapper, vanligvis mindre hvis man er medlem. Da står man barbent på en plate og holder i et par håndtak, så måles kroppssammensetningen ved hjelp av bioimpedans. Det er ikke 100% nøyaktige men close enough. Mest spennende er det jo å måle igjen etter en periode med trening og kostomlegging, så ser man utviklingen. Anonymkode: a57c4...20c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mange treningssenter har en InBody-maskin. Koster noen hundrelapper, vanligvis mindre hvis man er medlem. Da står man barbent på en plate og holder i et par håndtak, så måles kroppssammensetningen ved hjelp av bioimpedans. Det er ikke 100% nøyaktige men close enough. Mest spennende er det jo å måle igjen etter en periode med trening og kostomlegging, så ser man utviklingen. Anonymkode: a57c4...20c Hørtes gøy ut! Vet du om noen i Oslo eller hvor man kan få oversikt over hvilke sentre som har det? Anonymkode: 8a739...34e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #5 Skrevet 18. april 2023 Noen som har erfaring med sånn klype? Anonymkode: 8a739...34e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå