Gå til innhold

Angrepille hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt om dette er riktig kategori å poste dette innlegget i men prøver allikevel. Jeg hadde sex på fredag ca klokken 02.00/03.00 og rundt samme klokkeslett på lørdag og søndag. Har lest om ellaone angrepille, som kan tas opptil det er gått 120 timer, er det for sent å ta den rundt kl 17.00 i morgen? Har ikke anledning til å få tak i pillen før det..

Anonymkode: 0ca62...5c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt eller har eggløsning? 

Anonymkode: 11b9e...981

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg litt usikker på faktiskt. Men lurer på om det er for sent å ta pillen i morgen?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta en angrepille. Men det er ingen garanti for om den virker. Det kommer helt an på hvor du var i syklusen da du hadde ubeskyttet samleie. Så du bør ta en graviditetstest om 3-4 uker uansett.

Hvis det er absolutt avgjørende at du ikke blir gravid så kan du få satt inn kobberspiral. Men tror det må være innen 5 døgn.

Anonymkode: 95375...ae3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jeg litt usikker på faktiskt. Men lurer på om det er for sent å ta pillen i morgen?

Ta pillen, du, men det er ingen garanti. En angrepille fungerer ikke hvis man har eggløsning f.eks, så du burde ta en graviditetstest om noen uker. Anbefaler deg å starte på prevensjon eller bruke kondom ved samleie. Verken angrepille eller abort er en form for prevensjon og man kan risikere å ikke kunne bli gravid senere. 

Anonymkode: 11b9e...981

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at det ikke er noen garanti om pillen virker, spørsmålet mitt er om det har gått mer enn 120 timer altså 5 døgn om jeg får tatt den rundt 17.00 tiden i morgen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet at det ikke er noen garanti om pillen virker, spørsmålet mitt er om det har gått mer enn 120 timer altså 5 døgn om jeg får tatt den rundt 17.00 tiden i morgen.

https://www.timeanddate.com/date/dateadd.html værsågod :)

Anonymkode: a1a60...107

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp angrepillen og ta den i morgen. Det vil hvertfall hjelpe for sexen du hadde i går og forrigårs 

Anonymkode: f7740...cbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...