Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Alle som er med på dem er vakre, unge, energiske, smilende, tynne mennesker. Hvor ble det av de middelaldrende, gamle, tykke, haltende, vortebefengte, rynkete, helt vanlige kiwi-handlende hverdagsmenneskene? Jeg syns det er påfallende og bare ville nevne det. 11 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Skrevet 17. april 2023 Du vet, det er TV og reklame for kjeden. Klart det bare er pene unge damer da - det er jo det som trekker kunder dit Anonymkode: 5c6e9...777 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du vet, det er TV og reklame for kjeden. Klart det bare er pene unge damer da - det er jo det som trekker kunder dit Anonymkode: 5c6e9...777 Trodde at KIWI var for hele folket jeg. Ble litt skuffet der... ...og den smilende hovedreklamedamen med langt blondt hår, kritthvite tenner og blå øyne er ikke ei som jobber i kiwi; hun er en skuespiller. https://www.nettavisen.no/livsstil/matilde-er-kiwi-camilla-mange-tror-jeg-jobber-pa-kiwi/s/12-95-3424046471 Endret 17. april 2023 av Hoppetaujenta 2 1
Jegern Puahate Skrevet 17. april 2023 #4 Skrevet 17. april 2023 Unghet, skjønnhet, energi = Selger. Mennesker = Ikke spesielt kompliserte folk.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #5 Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Alle som er med på dem er vakre, unge, energiske, smilende, tynne mennesker. Hvor ble det av de middelaldrende, gamle, tykke, haltende, vortebefengte, rynkete, helt vanlige kiwi-handlende hverdagsmenneskene? Jeg syns det er påfallende og bare ville nevne det. Enig. Jeg kjenner meg ikke igjen i Kiwi reklamen, men jeg tror jeg er en typisk kunde hos de. Midten av 50 åra. Overgangsalder. 5-10 kg overvektig. Litt rynker, litt grå i etterveksten på håret. Mellomleder i kommunenen. Høy utdanning. Skilt. To store tenårings sønner som spiser meg ut av huset. Anonymkode: 7ca14...6ba 8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #6 Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Alle som er med på dem er vakre, unge, energiske, smilende, tynne mennesker. Hvor ble det av de middelaldrende, gamle, tykke, haltende, vortebefengte, rynkete, helt vanlige kiwi-handlende hverdagsmenneskene? Jeg syns det er påfallende og bare ville nevne det. Enig, alltid en blond ung jente Anonymkode: 0d55d...8ef 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #7 Skrevet 18. april 2023 On 4/17/2023 at 10:34 PM, Hoppetaujenta said: Alle som er med på dem er vakre, unge, energiske, smilende, tynne mennesker. Hvor ble det av de middelaldrende, gamle, tykke, haltende, vortebefengte, rynkete, helt vanlige kiwi-handlende hverdagsmenneskene? Jeg syns det er påfallende og bare ville nevne det. De er ikke noe man ønsker å ha på en reklame? Anonymkode: 3dee0...59f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #8 Skrevet 19. april 2023 Akkurat der er coop bedre. Siste reklamen til Prix er jo en middelaldrende mann med litt pappavom, som er bitt av sykkelbasillen. Anonymkode: 9ef9a...b53 5
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2023 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De er ikke noe man ønsker å ha på en reklame? Anonymkode: 3dee0...59f Jeg ville ha trodd at det var motsatt. En butikk for folket bør ha reklame som representerer alle kropps og mennesketyper. 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #10 Skrevet 19. april 2023 Det som er litt morsomt og rart er at Kiwi går aktivt ut og forsøker å fronte inkludering og mangfold. Samtidig bruker de bare unge pene damer med blondt hår og blå øyne i reklamene sine. Anonymkode: 14fe8...ff2 6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #11 Skrevet 19. april 2023 Ja, det burde være minst et barn, en mann, en kvinne, en trans, en homofil, en gammel, en utlending, en same, en uføretrygdet, en kortvokst osv….. (ironisk Hjelpe meg for et samfunn vi har skapt når alle skal «hensyne» seg i hjel for å ikke tråkke på dagens hårsåre personer….. Trist! Anonymkode: 60c8b...2e8 8 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2023 Forfatter #12 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det burde være minst et barn, en mann, en kvinne, en trans, en homofil, en gammel, en utlending, en same, en uføretrygdet, en kortvokst osv….. (ironisk Hjelpe meg for et samfunn vi har skapt når alle skal «hensyne» seg i hjel for å ikke tråkke på dagens hårsåre personer….. Trist! Anonymkode: 60c8b...2e8 Jaja, det måtte jo komme et slikt innlegg også her. Håper du har det bedre nå. 3
Baktus2024 Skrevet 19. april 2023 #13 Skrevet 19. april 2023 Hoppetaujenta skrev (På 17.4.2023 den 22.34): Alle som er med på dem er vakre, unge, energiske, smilende, tynne mennesker. Hvor ble det av de middelaldrende, gamle, tykke, haltende, vortebefengte, rynkete, helt vanlige kiwi-handlende hverdagsmenneskene? Jeg syns det er påfallende og bare ville nevne det. Det er jo meningen de skal få folk inn i butikken.. ikke skremme dem bort fra Kiwi 4
Baktus2024 Skrevet 19. april 2023 #14 Skrevet 19. april 2023 Vet hoppetaujenta hvordan bartenderene på utestedene langs øst og vestkysten i usa er kledd om sommeren...i bikini...hvorfor tror du det
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2023 Forfatter #15 Skrevet 19. april 2023 Baktus skrev (6 minutter siden): Vet hoppetaujenta hvordan bartenderene på utestedene langs øst og vestkysten i usa er kledd om sommeren...i bikini...hvorfor tror du det Nei, jeg vet ikke det, men uansett er det idiotisk å luke vekk virkeligheten fordi den blir for usmakelig. Den er ikke det. 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #16 Skrevet 19. april 2023 Baktus skrev (48 minutter siden): Vet hoppetaujenta hvordan bartenderene på utestedene langs øst og vestkysten i usa er kledd om sommeren...i bikini...hvorfor tror du det Mannlige bartendere også? Anonymkode: 14fe8...ff2 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #17 Skrevet 19. april 2023 Hun kiwi dama er jo typisk norsk, søt og hyggelig, som kan kjennes igjen fra et hvilket som helst nabolag. De har hatt henne i årevis, hadde bare blitt dumt å bytte ut nå. Det må være lov å ha ei helt vanlig norsk dame der uten at det skal bli negative reaksjoner. Synes den er morsom den med de mannfolka i familiene som konkurrerer (coop?) men 2 vanlige norske familier er vel feil det også da? Anonymkode: 83d0e...1b8 2
Baktus2024 Skrevet 19. april 2023 #18 Skrevet 19. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei, jeg vet ikke det, men uansett er det idiotisk å luke vekk virkeligheten fordi den blir for usmakelig. Den er ikke det. hvis Kiwi hadde brukt meg , i bare undiken, hvor mangen kunder tror du kiwi ville endt opp med ?? de kunne bare ha stengt dørene
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2023 Forfatter #19 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun kiwi dama er jo typisk norsk, søt og hyggelig, som kan kjennes igjen fra et hvilket som helst nabolag. De har hatt henne i årevis, hadde bare blitt dumt å bytte ut nå. Det må være lov å ha ei helt vanlig norsk dame der uten at det skal bli negative reaksjoner. Anonymkode: 83d0e...1b8 Alle menneskene brukt i reklamene jeg har sett...er unge og smilende og da er det ikke et tverrsnitt av befolkningen. Baktus skrev (19 minutter siden): hvis Kiwi hadde brukt meg , i bare undiken, hvor mangen kunder tror du kiwi ville endt opp med ?? de kunne bare ha stengt dørene Det er mulig...men nå er det vel ikke helt det jeg mente i hovedinnlegget. 1
Sola de Skrevet 19. april 2023 #20 Skrevet 19. april 2023 Hoppetaujenta skrev (På 17.4.2023 den 22.39): Trodde at KIWI var for hele folket jeg. Ble litt skuffet der... ...og den smilende hovedreklamedamen med langt blondt hår, kritthvite tenner og blå øyne er ikke ei som jobber i kiwi; hun er en skuespiller. https://www.nettavisen.no/livsstil/matilde-er-kiwi-camilla-mange-tror-jeg-jobber-pa-kiwi/s/12-95-3424046471 Er hun gravid forresten? Synes hun ser litt større ut over magen i siste reklamene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå