AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Er det noen her som har hatt en venn med fordeler og som har blitt forelsket over tid? Møtte en fyr og vi begge har lik hobby. Han kjøpte noe jeg solgte fra Finn og han likte meg tydeligvis da. Fikk en melding fra han senere at jeg kunne få noe fra hobbyen vi begge drev med hvis vi begge gikk ned på hverandre. Var selvsagt veldig skeptisk først, men etter litt tid så sa jeg at vi kunne. Siden det har vi drevet på i 3år. Vi møtes av og til for sex og vi snakker mye om hobbyen når vi er sammen. Jeg har lagt merke til at jeg blir utrolig glad når jeg får meldinger fra han, men utrolig deprimert hvis han bruker lang tid på å svare og jeg vet at dette ikke er sunt. Har dere noen tanker om hvordan jeg kan få han ut av hodet mitt? Anonymkode: 0fe13...7c2
Morten1 Skrevet 17. april 2023 #2 Skrevet 17. april 2023 Er ikke unaturlig at man får følelser for folk man er intim med over tid. At man har samme hobby og alt annet er bra gjør det ikke akkurat vanskeligere å få følelser. 3
Julia Piñero Skrevet 17. april 2023 #3 Skrevet 17. april 2023 (endret) Ja, jeg har blitt forelsket i en tidligere pulevenn. Hva annet forventer folk? Man tilbringer mye tid sammen, er intime og gir så mye av seg selv. Og dere gjør ikke saken enklere når dere gjør andre ting sammen enn bare sex. Hvorfor er dere så redde for å binde dere? Tror man skal være ganske følelsesmessig avstumpet for å ikke få følelser for et annet menneske. Og dette er grunnen til at jeg ikke går inn i sånne "forhold". Byr bare på problemer og at man føler seg brukt. Trist hvordan ting har blitt i 2023. Nå er det situationship selv om man egt kunne kalt det kjærester. Men folk er jo så redd for å forplikte seg og kun holde seg til ÉN. Man må bare vente til noe "bedre" dukker opp i stedet. Kynisk er det! Endret 17. april 2023 av Julia Piñero 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #4 Skrevet 17. april 2023 Julia Piñero skrev (8 minutter siden): Ja, jeg har blitt forelsket i en tidligere pulevenn. Hva annet forventer folk? Man tilbringer mye tid sammen, er intime og gir så mye av seg selv. Og dere gjør ikke saken enklere når dere gjør andre ting sammen enn bare sex. Hvorfor er dere så redde for å binde dere? Tror man skal være ganske følelsesmessig avstumpet for å ikke få følelser for et annet menneske. Og dette er grunnen til at jeg ikke går inn i sånne "forhold". Byr bare på problemer og at man føler seg brukt. Trist hvordan ting har blitt i 2023. Nå er det situationship selv om man egt kunne kalt det kjærester. Men folk er jo så redd for å forplikte seg og kun holde seg til ÉN. Man må bare vente til noe "bedre" dukker opp i stedet. Kynisk er det! Han vil bare være venner med fordeler så det er ikke så enkelt. Han har både personligheten og utseende jeg er ute etter og jeg klarer ikke å se andre menn som tiltrekkende lengre. Virker som jeg har sabotert for meg selv og håper noen kan hjelpe meg å få han ut av hodet mitt😭 Anonymkode: 0fe13...7c2
Julia Piñero Skrevet 17. april 2023 #5 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han vil bare være venner med fordeler så det er ikke så enkelt. Han har både personligheten og utseende jeg er ute etter og jeg klarer ikke å se andre menn som tiltrekkende lengre. Virker som jeg har sabotert for meg selv og håper noen kan hjelpe meg å få han ut av hodet mitt😭 Anonymkode: 0fe13...7c2 Tenker du må åpne deg opp og bare si hva du føler for ham. Heller det enn å pine deg selv. Vil han ikke noe mer så bare avslutt hele greia. 1 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #6 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det noen her som har hatt en venn med fordeler og som har blitt forelsket over tid? Møtte en fyr og vi begge har lik hobby. Han kjøpte noe jeg solgte fra Finn og han likte meg tydeligvis da. Fikk en melding fra han senere at jeg kunne få noe fra hobbyen vi begge drev med hvis vi begge gikk ned på hverandre. Var selvsagt veldig skeptisk først, men etter litt tid så sa jeg at vi kunne. Siden det har vi drevet på i 3år. Vi møtes av og til for sex og vi snakker mye om hobbyen når vi er sammen. Jeg har lagt merke til at jeg blir utrolig glad når jeg får meldinger fra han, men utrolig deprimert hvis han bruker lang tid på å svare og jeg vet at dette ikke er sunt. Har dere noen tanker om hvordan jeg kan få han ut av hodet mitt? Anonymkode: 0fe13...7c2 Jeg tenker at hele premisset for det dere driver med ble satt i det han sa at du kunne få noe hvis dere begge gikk ned på hverandre. Så tror ikke du kan forvente at han ønsker noe mer med deg. det beste for deg er nok å kutte han ut helt. Anonymkode: d7d2c...467 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #7 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han vil bare være venner med fordeler så det er ikke så enkelt. Han har både personligheten og utseende jeg er ute etter og jeg klarer ikke å se andre menn som tiltrekkende lengre. Virker som jeg har sabotert for meg selv og håper noen kan hjelpe meg å få han ut av hodet mitt😭 Anonymkode: 0fe13...7c2 Det letteste er vel å begynne med å få ham ut av senga di. Så kan hodet følge etter. Anonymkode: 52e4e...8db 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #8 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (På 17.4.2023 den 21.53): Er det noen her som har hatt en venn med fordeler og som har blitt forelsket over tid? Møtte en fyr og vi begge har lik hobby. Han kjøpte noe jeg solgte fra Finn og han likte meg tydeligvis da. Fikk en melding fra han senere at jeg kunne få noe fra hobbyen vi begge drev med hvis vi begge gikk ned på hverandre. Var selvsagt veldig skeptisk først, men etter litt tid så sa jeg at vi kunne. Siden det har vi drevet på i 3år. Vi møtes av og til for sex og vi snakker mye om hobbyen når vi er sammen. Jeg har lagt merke til at jeg blir utrolig glad når jeg får meldinger fra han, men utrolig deprimert hvis han bruker lang tid på å svare og jeg vet at dette ikke er sunt. Har dere noen tanker om hvordan jeg kan få han ut av hodet mitt? Anonymkode: 0fe13...7c2 Hvordan hobby er det som dere deler da? Anonymkode: f22f1...042
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #9 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan hobby er det som dere deler da? Anonymkode: f22f1...042 Vi samler på verdifulle kort Anonymkode: 0fe13...7c2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #10 Skrevet 19. april 2023 Litt av en sjekkemåte... Du må få mer selvrespekt og slutte å treffe han når det bare sårer deg. Du vil aldri bli mer for han desverre Anonymkode: e0923...82c 1 1
Fremmed fugl Skrevet 19. april 2023 #11 Skrevet 19. april 2023 Du stilte spørsmål om hvordan du skal slutte å oppleve det du gjør. Svaret er null kontakt. Kutt han ut helt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #12 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi samler på verdifulle kort Anonymkode: 0fe13...7c2 Sats på et bedre kort enn ham Anonymkode: 52e4e...8db 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå