Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min teori er at hvis jeg er fysisk aktiv så vil jeg ha behov for flere kalorier, og det koster.

Er dere enige.

Anonymkode: f7026...d85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rar teori

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei nå må du kutte ut. Her er det kun latskapen din som lager ynnskyldninger. 

Anonymkode: 91d20...88e

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fjelltur er godt for helsa gratis også bortsett fra små kostnader drivstoff/mat 😀 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig teori. God mat er veldig billig. Sliter du med proteininntaket anbefaler jeg tunfisk på boks, bønner, linser, etc. Tunfisk på boks koster vel i underkant av 15, mens bønner/kikerter og linser koster rundt 6-11 kroner boksen. Havregryn, cottage cheese, etc. 

Anonymkode: 542bd...336

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er du i god form, slipper du kostnader til helseutgifter. Det er superdyrt å bli ufør, f.eks.

Anonymkode: d6ed2...5f4

• Liker 4
Skrevet

det er det rareste jeg har lest i dag TS... 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Til å være såpass lat er du veldig kreativ🙌🏼

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja, lange turer betyr jo et litt større kalori inntak selvfølgelig. Nå vet jeg ikke hva du har i mnd og hvor fattig du evt er. Men det handler jo om hva du skal spise på tur. Samtidig så kan du jo også forsøke å fiske og det er gratis protein. Så fremt du har taum, krok eller sluk. 

Anonymkode: 2f0b9...055

Skrevet

Sunn mat er jo billigere, så tenker mer det vil være vinnvinn å trene og i tillegg spise sunt.

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha dette gjorde dagen min!

Med mindre det fører til dårlige knær og ødelagt rygg som fører til store utgifter hos lege/fysio så stemmer det ikke nei.

Apropos fjellet: noen som har noen fine turer å anbefale ikke særlig mer enn 2 timer +/- unna oslo/Viken området?

Anonymkode: 38a0e...f35

Skrevet

Går du tur vil du heller ikke sitte hjemme og spise usunt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tja, lange turer betyr jo et litt større kalori inntak selvfølgelig. Nå vet jeg ikke hva du har i mnd og hvor fattig du evt er. Men det handler jo om hva du skal spise på tur. Samtidig så kan du jo også forsøke å fiske og det er gratis protein. Så fremt du har taum, krok eller sluk. 

Anonymkode: 2f0b9...055

Ja, og hvis man er fattig på det nivået ts skisserer, kan man også spe på budsjettet med noen hytteinnbrudd. Gratis kost og losji. 
Mye god mat/drikke på hytter rundt omkring…

Flere har gjort dette, så det r en god gammel nordisk tradisjon!

Anonymkode: 1f270...4c2

AnonymBruker
Skrevet
Strikkesokken skrev (16 minutter siden):

Til å være såpass lat er du veldig kreativ🙌🏼

image.gif.2f4e2056a13dca4fffc05f03c10bf919.gif

Anonymkode: 3a140...6c0

Skrevet

Det beste er vel å gå i dvale for din del, slik at du verken behøver å spise eller bruke penger🙄

Det er mye du kan spare mer penger på enn den maten du spiser på en fjelltur…

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...