Charlene87 Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Takk på forhånd til dere som er villig til å trøste og hjelpe meg. Møtte han på dating app, vi hadde 2 herlige måneder sammen, han er nesten alt jeg ønsket i en mann. Men da han var hjemme hos meg og spiste middag, og jeg spurte" har du bestilt ferie til POrtugal "? så sa han at han ikke kunne være sammen med meg fordi han har personlige issuses og er ikke klar for å en kjæreste. Han går til Psykolog og hadde en stygt brudd med eksen og I tillegg så hater han jobben sin og vet ikke hva han vil med livet, Jeg setter jo pris på ærligheten hans. Vi har snakket litt etter og vært venner, men vi begge har jo følelser for hverandre. Har det bare veldig vondt, han har sagt at han liker meg , og det er ikke noe galt med meg. Jeg har tatt en del kontakt med han i det siste, og har til og med sagt han må gjerne ta kontakt om han vil finne på noe. Det har han ikke gjort.. det er 1 uke siden sist nå. Det er så sykt vondt å se at han er pålogget og ikke sier "hei " til meg lengere. Vi som pleide å snakke sammen nesten hver dag.. Spørsmålet er... Skal jeg bare ringe han og si at jeg må blokke han og at vi ikke kan være venner lengere? 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Skrevet 17. april 2023 Syns du skal la han være i fred. Han har jo sagt ifra, og er ikke klar for et forhold . Det må du respektere. Anonymkode: 2f825...475 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Skrevet 17. april 2023 Charlene87 skrev (24 minutter siden): Takk på forhånd til dere som er villig til å trøste og hjelpe meg. Møtte han på dating app, vi hadde 2 herlige måneder sammen, han er nesten alt jeg ønsket i en mann. Men da han var hjemme hos meg og spiste middag, og jeg spurte" har du bestilt ferie til POrtugal "? så sa han at han ikke kunne være sammen med meg fordi han har personlige issuses og er ikke klar for å en kjæreste. Han går til Psykolog og hadde en stygt brudd med eksen og I tillegg så hater han jobben sin og vet ikke hva han vil med livet, Jeg setter jo pris på ærligheten hans. Vi har snakket litt etter og vært venner, men vi begge har jo følelser for hverandre. Har det bare veldig vondt, han har sagt at han liker meg , og det er ikke noe galt med meg. Jeg har tatt en del kontakt med han i det siste, og har til og med sagt han må gjerne ta kontakt om han vil finne på noe. Det har han ikke gjort.. det er 1 uke siden sist nå. Det er så sykt vondt å se at han er pålogget og ikke sier "hei " til meg lengere. Vi som pleide å snakke sammen nesten hver dag.. Spørsmålet er... Skal jeg bare ringe han og si at jeg må blokke han og at vi ikke kan være venner lengere? Dette var som om jeg skulle skrevet det selv. Er i nøyaktig samme situasjon. Er dritvondt. Og alt er ikke så svart/hvitt som enkelte vil ha det til. Vit at vi er flere i samme båt. Jeg tenker at du kommer til å angre hvis du blokkerer han, for da kan du plutselig ende opp med å ta bort blokkeringen igjen og etterhvert blir det et veldig skjevt «maktforhold» (selv om det er det allerede på en måte). Anonymkode: 911b7...a2a 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #4 Skrevet 17. april 2023 Uff, så kjedelig situasjon å være i ❤️ Når det har sagt har han jo sagt sitt. Tror ikke du behøver å ta kontakt med han lenger, det fins mange andre flotte menn! Dersom du synes det er vanskelig å se han på SoMe kan du jo blokke ham. Du behøver nok ikke ringe, men bare sende et varsel på melding. Anonymkode: 6ca91...e22
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #5 Skrevet 17. april 2023 Gikk igjennom det samme selv i vinter. Han hadde personlige ting og kunne ikke være i forhold. Er jo kjempevondt når dem slår opp med unskyldning om at «det ikke er deg, men han selv». Han ville fortsette å være venner, og han har svart meg på meldinger, men vi har så og si ingen kontakt 😞 Ser at han følger med på meg på some, ser storyene mine og har likt et innlegg jeg nylig postet. Tror vi bare får la dem være i fred. Enten kommer de sterkere tilbake, eller ikke. Vårt liv kan ikke stå på hold. Vi må gå videre. go klem ❤️ Anonymkode: eaf03...4a0
ESFP Skrevet 17. april 2023 #6 Skrevet 17. april 2023 Jeg synes du skal blokkere ham for din egen del. Det er også ryddig å gi beskjed om det til ham. Du trenger å sørge og gå videre, du trenger ikke ha et håp om at han kommer tilbake så lenge du er snill og tålmodig nok. Da kan du ende opp med å kaste bort flere år på en fantasi. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #7 Skrevet 17. april 2023 Synes det er litt dramatisk å blokkere han, spesielt hvis ikke du gir han beskjed om at det er det du trenger for å komme deg videre. Anonymkode: 84f44...acd
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #8 Skrevet 17. april 2023 Jeg er den andre parten atm, og det er kjempe slitsomt !Bare la det fade ut og respekter han og la han være. Anonymkode: 960b0...f58 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #9 Skrevet 17. april 2023 Faren med blokkering er at man kan finne på å unblokke senere når fristelsen blir for stor og det tar seg ikke veldig bra ut ...foran den andre part. Så den blokkeringa gjør jeg bare på folk som rett og slett ikke tar ett hint. Det at de vil være venner er typisk. Det blir ikke mye vennskap du får. Det er bare noe de sier. Bare se på handling, de tar nesten ikke kontakt. De vil være venner i håp om at de kan lure deg til køys i ny og ne når det passer for dem. Trenger ikke blokkere bare forsvinn fra jordens overflate... viser de ingen interesse da så bare gå videre er mitt råd. Anonymkode: 3ce46...653 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #10 Skrevet 17. april 2023 Jeg datet en fantastisk mann i et par måneder. Til han sa at han ikke hadde tid til forhold pga mye jobb osv. Så vi sluttet å date. Et par måneder senere fikk han seg kjæreste. Ble forlovet. Og er nå gift. Jeg var tydeligvis ikke den rette for han. 🤷🏻♀️ Kanskje du ikke er den rette for han heller… Anonymkode: 9df86...1df
Charlene87 Skrevet 17. april 2023 Forfatter #11 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Dette var som om jeg skulle skrevet det selv. Er i nøyaktig samme situasjon. Er dritvondt. Og alt er ikke så svart/hvitt som enkelte vil ha det til. Vit at vi er flere i samme båt. Jeg tenker at du kommer til å angre hvis du blokkerer han, for da kan du plutselig ende opp med å ta bort blokkeringen igjen og etterhvert blir det et veldig skjevt «maktforhold» (selv om det er det allerede på en måte). Anonymkode: 911b7...a2a Så hva gjorde du? Er det null kontakt nå?
Charlene87 Skrevet 17. april 2023 Forfatter #12 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Gikk igjennom det samme selv i vinter. Han hadde personlige ting og kunne ikke være i forhold. Er jo kjempevondt når dem slår opp med unskyldning om at «det ikke er deg, men han selv». Han ville fortsette å være venner, og han har svart meg på meldinger, men vi har så og si ingen kontakt 😞 Ser at han følger med på meg på some, ser storyene mine og har likt et innlegg jeg nylig postet. Tror vi bare får la dem være i fred. Enten kommer de sterkere tilbake, eller ikke. Vårt liv kan ikke stå på hold. Vi må gå videre. go klem ❤️ Anonymkode: eaf03...4a0 Betyr at han var glad i deg da, men er nok kanskje best å komme seg videre. er bare kjipt å se navnet hans..
Charlene87 Skrevet 17. april 2023 Forfatter #13 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Faren med blokkering er at man kan finne på å unblokke senere når fristelsen blir for stor og det tar seg ikke veldig bra ut ...foran den andre part. Så den blokkeringa gjør jeg bare på folk som rett og slett ikke tar ett hint. Det at de vil være venner er typisk. Det blir ikke mye vennskap du får. Det er bare noe de sier. Bare se på handling, de tar nesten ikke kontakt. De vil være venner i håp om at de kan lure deg til køys i ny og ne når det passer for dem. Trenger ikke blokkere bare forsvinn fra jordens overflate... viser de ingen interesse da så bare gå videre er mitt råd. Anonymkode: 3ce46...653 Det er bare at jeg har fristelsen til å snakke med han, hver dag er en kamp med meg selv om å ikke skrive noe til han. Derfor jeg vil blokkere..
Charlene87 Skrevet 17. april 2023 Forfatter #14 Skrevet 17. april 2023 ESFP skrev (45 minutter siden): Jeg synes du skal blokkere ham for din egen del. Det er også ryddig å gi beskjed om det til ham. Du trenger å sørge og gå videre, du trenger ikke ha et håp om at han kommer tilbake så lenge du er snill og tålmodig nok. Da kan du ende opp med å kaste bort flere år på en fantasi. Jeg er faktisk mest enig med deg, men tanken på å aldri snakke med han igjen gjør vondt. men er nok det beste 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #15 Skrevet 17. april 2023 Hei, kanskje rart spørsmål men begynner han du skrev om på F? Identisk historie som meg nemlig, altså identisk fra punkt til prikke... 😮 Anonymkode: b82e8...8ed
Charlene87 Skrevet 17. april 2023 Forfatter #16 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, kanskje rart spørsmål men begynner han du skrev om på F? Identisk historie som meg nemlig, altså identisk fra punkt til prikke... 😮 Anonymkode: b82e8...8ed Nei , det er med en G
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #17 Skrevet 17. april 2023 Charlene87 skrev (5 minutter siden): Nei , det er med en G Sykt! Haha. Vet det fins MAAANGE emosjonelt utilgjengelige menn, men alt var likt, ferie til portugal, psykolog, hater jobber sin, stygt brudd, alt han sier til deg, alt helt likt 😱! Jeg har trukket meg helt vekk fra han for hans greie er å date damer men stoppe det før det blir seriøst, selvom han sier han vil noe seriøst. Jeg er voksen og vet fra før at man ikke kan endre sånne menn og de endrer seg ikke om man gir de tid heller så det er bare bortkastet. Anbefaler deg å bryte kontakt med fyren din også. Det er vanskelig og vondt i begynnelsen men så føles det godt når man kjenner hvor fint livet er uten usikkerhetene han skaper. Jeg har lært et bra ordtak. Kvinner er ikke menns rehabiliteringssentere. De bruker oss gjerne som brikker i sin mangeårige healingprosess men tenker ikke over hvordan de lager issues for oss og kaster bort tiden vår når de aldri vil gå all in med oss uansett. Så bare å holde seg unna emosjonelt utilgjengelige menn!.. Anonymkode: b82e8...8ed 1
Charlene87 Skrevet 18. april 2023 Forfatter #18 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sykt! Haha. Vet det fins MAAANGE emosjonelt utilgjengelige menn, men alt var likt, ferie til portugal, psykolog, hater jobber sin, stygt brudd, alt han sier til deg, alt helt likt 😱! Jeg har trukket meg helt vekk fra han for hans greie er å date damer men stoppe det før det blir seriøst, selvom han sier han vil noe seriøst. Jeg er voksen og vet fra før at man ikke kan endre sånne menn og de endrer seg ikke om man gir de tid heller så det er bare bortkastet. Anbefaler deg å bryte kontakt med fyren din også. Det er vanskelig og vondt i begynnelsen men så føles det godt når man kjenner hvor fint livet er uten usikkerhetene han skaper. Jeg har lært et bra ordtak. Kvinner er ikke menns rehabiliteringssentere. De bruker oss gjerne som brikker i sin mangeårige healingprosess men tenker ikke over hvordan de lager issues for oss og kaster bort tiden vår når de aldri vil gå all in med oss uansett. Så bare å holde seg unna emosjonelt utilgjengelige menn!.. Anonymkode: b82e8...8ed Hei Takk! jeg ringte han rett etter jeg så meldingen din, det ble 1 times prat, men vi sa hadet bra til slutt selvom det gjør vondt som F### så følte jeg meg samtidig fri. Det kommer til å gjøre vondt, men jeg kommer til å komme meg dit. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå