AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Må bare skrive om dette, altså lufte tankene. så mannen som tidligere hadde prøvd seg på meg og hvor jeg avviste han x antall ganger i løpet av fem år. Han var med ei annen kvinne og barnevogn. Nå som singel nesten 40 sitter jeg her og lurer meg selv at det var like bra, men samtidig tenker jeg at jeg kanskje er litt sjalu. Blusser tanker om hvorfor jeg ikke ga han en sjanse? er det virkelig så ille, hvorfor kunne jeg ikke like han, han jeg hadde likt han senere. det hender jo det også at jeg misliker noen, men etter tid hvor jeg blir bedre kjent får følelser. jeg har på en måte gitt opp det med finne noen jeg kan dele resten av livet mitt med. vurderer kanskje å ta kontakt med han igjen, men hva er sjansen for at han skiller deg nå som han har barn i tillegg? den er nok ikke stor. bare fordi han likte meg da betyr ikke at han liker meg nå, eller? Anonymkode: a3b0c...045
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Skrevet 17. april 2023 Ts vettu hva. Slike kvinner som deg gjør at mange menn og Incels kan faktisk ha en poeng når de peker soss ut som egoistiske. Du avslo tilbudet hans flere ganger og bå sier du at du kunne likt han med tid?, javel hvorfor avviste du han Anonymkode: efc26...299 2 1
Carrot Skrevet 17. april 2023 #3 Skrevet 17. april 2023 Hva i all verden får deg til å tro at han skulle vurdere en gang å forlate alt til fordel for deg TS? Den sjansen er utrolig liten og OM den var der, vil du ha en mann som først avvises og finner seg en annen for så å komme løpende tilbake med halen mellom bena når du knipser? Virkelig? er du DEN kvinnen?? 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #4 Skrevet 17. april 2023 Hvorfor vurderer du å ødelegge en familie? Dette vil gå utover barnet. Ikke vær en sånn person. Du vil nok finne en annen. Anonymkode: 87016...c3a 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #5 Skrevet 17. april 2023 Jeg sliter med å tro på deg siden du bruker det forslitte incel-uttrykket om å "gi noen en sjanse". Ingen blir sammen med noen for å gi dem en sjanse, man blir sammen med noen når man blir glad i noen. Men om du ikke tuller, så lar du selvsagt denne mannen være i fred nå. Anonymkode: 82b18...4e2 6
Nymerïa Skrevet 17. april 2023 #6 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ts vettu hva. Slike kvinner som deg gjør at mange menn og Incels kan faktisk ha en poeng når de peker soss ut som egoistiske. Du avslo tilbudet hans flere ganger og bå sier du at du kunne likt han med tid?, javel hvorfor avviste du han Anonymkode: efc26...299 Det er vel kanskje poenget med tråden. Altså å sette kvinner i et dårlig lys og incels i et godt et. Det har vært mange slike tråder i det siste, med samme tone. Alltid som anonym og incelsforståere plopper opp på null komma niks. De også anonyme. 3 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #7 Skrevet 17. april 2023 Jeg tenker at det er for sent å skulle ta kontakt med han nå. Det toget er gått og han har gått videre. Å ødelegge et parforhold med barn synes jeg ikke at du skal gjøre nå fordi du har funnet ut at du kanskje ønsker å gi han en sjanse. Anonymkode: 4ffbc...94d 1
Isambard Skrevet 17. april 2023 #8 Skrevet 17. april 2023 Jeg tror at man må ta noen sjanser i livet for å komme noen vei, men akkurat den mannen må du glemme. Det løpet er kjørt. Selv om du ser at han fungerer som kjæreste og far for noen andre, så er det ikke sikkert det hadde fungert for deg. 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #9 Skrevet 18. april 2023 Nymerïa skrev (10 timer siden): Det er vel kanskje poenget med tråden. Altså å sette kvinner i et dårlig lys og incels i et godt et. Det har vært mange slike tråder i det siste, med samme tone. Alltid som anonym og incelsforståere plopper opp på null komma niks. De også anonyme. Tråden her beskriver hvordan hun har det og sikter til egoistiske intensjoner ved å ødelegge en familie p.g.a mislykket feiltolkning av dating livet hennes. Hva har det med Incels å gjøre?. Kvinner tar helt av og har da mye av skylden selv at ting kan slå tilbake. Anonymkode: 54bfc...e1f 1
Isambard Skrevet 18. april 2023 #10 Skrevet 18. april 2023 Nymerïa skrev (10 timer siden): Det er vel kanskje poenget med tråden. Altså å sette kvinner i et dårlig lys og incels i et godt et. Det har vært mange slike tråder i det siste, med samme tone. Alltid som anonym og incelsforståere plopper opp på null komma niks. De også anonyme. Man kan aldri vite hva som er trolling, men hvis du ikke tror at noen kvinner prøver seg på gifte menn så må du tro om igjen.
Million Skrevet 18. april 2023 #11 Skrevet 18. april 2023 (endret) Bedre alene, ja, en å "gi en sjanse" til en som åpenbart da er utro og respektløse mot sin eksisterende familie og partner. Du skal også ta med i betraktningen at sjansen for at han bare ville ha uforpliktende sex med deg og ikke noe forhold, er overveiende stor... Endret 18. april 2023 av Million 1
Nymerïa Skrevet 18. april 2023 #12 Skrevet 18. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tråden her beskriver hvordan hun har det og sikter til egoistiske intensjoner ved å ødelegge en familie p.g.a mislykket feiltolkning av dating livet hennes. Hva har det med Incels å gjøre?. Kvinner tar helt av og har da mye av skylden selv at ting kan slå tilbake. Anonymkode: 54bfc...e1f Personen jeg siterer nevner incels. Isambard skrev (22 minutter siden): Man kan aldri vite hva som er trolling, men hvis du ikke tror at noen kvinner prøver seg på gifte menn så må du tro om igjen. Hvor skriver jeg at jeg ikke tror at kvinner prøver seg på gifte menn? Det er tonen i innlegget jeg reagerer på og vinklinga. Endret 18. april 2023 av Nymerïa
Isambard Skrevet 18. april 2023 #13 Skrevet 18. april 2023 (endret) Nymerïa skrev (7 minutter siden): Personen jeg siterer nevner incels. Hvor skriver jeg at jeg ikke tror at kvinner prøver seg på gifte menn? Det er tonen i innlegget jeg reagerer på og vinklinga. Jeg ser ikke noe sånt i temaet, tonen eller vinklingen. Jeg tenker en incel heller ville fått frem hun var single fordi hun var kravstor, kun likte badboys eller noe sånt. Ikke at hun tente på mann med barnevogn. Men for all del: Man kan aldri vite på KG. Det finnes trolletråder som skriker "incel". Jeg synes bare ikke at denne var så typisk. Endret 18. april 2023 av Isambard
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #14 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ts vettu hva. Slike kvinner som deg gjør at mange menn og Incels kan faktisk ha en poeng når de peker soss ut som egoistiske. Du avslo tilbudet hans flere ganger og bå sier du at du kunne likt han med tid?, javel hvorfor avviste du han Anonymkode: efc26...299 Slapp av! Helt normalt at menn og kvinner kan tenke en eller annen hang "mon tro hvordan livet hadde vært med henne/han" eller om andre valg man tok "lurer på hvordan livet hadde vært om jeg ikke tok den studieretningen/ikke hadde flyttet etc" Du er ikke veldig mange hakk bedre enn kvinnehatende incels om du bruker slike ting som dette innlegget som en rettferdiggjøring av kvinnehat og giftig incel ideologi, for ingenting kan rettferdiggjøre det Anonymkode: 5b3b3...fb5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #15 Skrevet 18. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Slapp av! Helt normalt at menn og kvinner kan tenke en eller annen hang "mon tro hvordan livet hadde vært med henne/han" eller om andre valg man tok "lurer på hvordan livet hadde vært om jeg ikke tok den studieretningen/ikke hadde flyttet etc" Du er ikke veldig mange hakk bedre enn kvinnehatende incels om du bruker slike ting som dette innlegget som en rettferdiggjøring av kvinnehat og giftig incel ideologi, for ingenting kan rettferdiggjøre det Anonymkode: 5b3b3...fb5 Nei det var da morsom dobbelmoral. Menn blir fortalt om å holde seg unna dersom de for et nei og bare la være å prøve på ny, fordi sjansen er at hun kommer ALLDRI til å like deg, men menn må ikke bli krenket dersom damer avviser dem og kommer tilbake når de er utvasket. Hvorfor er det slik at kvinner er utelatt normer som blir satt for menn? er det ikke Normer som skal gjelde begge kjønn? Anonymkode: 45022...e14
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #16 Skrevet 18. april 2023 Just now, AnonymBruker said: Nei det var da morsom dobbelmoral. Menn blir fortalt om å holde seg unna dersom de for et nei og bare la være å prøve på ny, fordi sjansen er at hun kommer ALLDRI til å like deg, men menn må ikke bli krenket dersom damer avviser dem og kommer tilbake når de er utvasket. Hvorfor er det slik at kvinner er utelatt normer som blir satt for menn? er det ikke Normer som skal gjelde begge kjønn? Anonymkode: 45022...e14 og menn følelser sammenlignes med feil studievalg og valg mellom pin-up og lollipop. Anonymkode: 45022...e14
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #17 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei det var da morsom dobbelmoral. Menn blir fortalt om å holde seg unna dersom de for et nei og bare la være å prøve på ny, fordi sjansen er at hun kommer ALLDRI til å like deg, men menn må ikke bli krenket dersom damer avviser dem og kommer tilbake når de er utvasket. Hvorfor er det slik at kvinner er utelatt normer som blir satt for menn? er det ikke Normer som skal gjelde begge kjønn? Anonymkode: 45022...e14 Du overser glatt de andre svarene og generaliserer ut fra dette ene. Kjente toner. Anonymkode: b6057...8e6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #18 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei det var da morsom dobbelmoral. Menn blir fortalt om å holde seg unna dersom de for et nei og bare la være å prøve på ny, fordi sjansen er at hun kommer ALLDRI til å like deg, men menn må ikke bli krenket dersom damer avviser dem og kommer tilbake når de er utvasket. Hvorfor er det slik at kvinner er utelatt normer som blir satt for menn? er det ikke Normer som skal gjelde begge kjønn? Anonymkode: 45022...e14 Det er helt riktig at menn og kvinner skal ta nei for et nei når de blir avvist og opplever manglende interesse. Hvorfor blir du aggressiv og bitter? Du er klar over at livet utvikler seg og at man kan gå fra å være på et sted i livet hvor man ikke har tid til kjæreste, eller ikke vet hva slags kjæreste man vil ha og derfor avvise de som viser interesse til å senere være mer klar for kjæreste. Det er helt vanlig livets gang og sjeldent noe personlig ment mot de som blir avvist. Jeg skal ikke nekte noen å bli krenka, men om du blir krenket av det så er du hvertfall ikke rette personen til å slenge fra deg ord som krenka for å latterliggjøre de som blir krenket for andre ting. Det er nemlig helt unødvendig å bli krenket for dette. I og med at du omtaler kvinnelig kjønn som utvasket, som i oppbrukt så vil jeg ikke ha mere med deg å gjøre. Det vil neppe noen andre kvinner heller. Anbefaling: Bruk bitterheten din til noe mer konstruktivt enn å bli så krenka over livet og kvinners rett til selvbestemmelse. Anonymkode: 5b3b3...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #19 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er helt riktig at menn og kvinner skal ta nei for et nei når de blir avvist og opplever manglende interesse. Hvorfor blir du aggressiv og bitter? Du er klar over at livet utvikler seg og at man kan gå fra å være på et sted i livet hvor man ikke har tid til kjæreste, eller ikke vet hva slags kjæreste man vil ha og derfor avvise de som viser interesse til å senere være mer klar for kjæreste. Det er helt vanlig livets gang og sjeldent noe personlig ment mot de som blir avvist. Jeg skal ikke nekte noen å bli krenka, men om du blir krenket av det så er du hvertfall ikke rette personen til å slenge fra deg ord som krenka for å latterliggjøre de som blir krenket for andre ting. Det er nemlig helt unødvendig å bli krenket for dette. I og med at du omtaler kvinnelig kjønn som utvasket, som i oppbrukt så vil jeg ikke ha mere med deg å gjøre. Det vil neppe noen andre kvinner heller. Anbefaling: Bruk bitterheten din til noe mer konstruktivt enn å bli så krenka over livet og kvinners rett til selvbestemmelse. Anonymkode: 5b3b3...fb5 Mann her. Har selv blitt avvist av to kvinner jeg hadde sterke følelser for. Vondt nok var det så se at de hygget seg med andre, men det er selvfølgelig noe jeg aksepterte, 12-15 år senere tar en av de kvinnene kontakt med meg igjen. Hvordan tror du jeg følte meg da?. Hva slags signaler strålte tror du?. Fikk en stygg følelse at jeg var kanskje hennes 100000 valg, altså nederst på lista. Heldigvis var jeg gift med ei som aksepterte å bli kjent med meg fra den ene dagen vi traff. Jeg gir da blaffen i om ting forandrer seg i livets løp for det verre. Det skal ikke være en grunn nok å undervurdere meg. Anonymkode: 24c43...8e0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå