AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #21 Del Skrevet 18. april 2023 Det kan hende disse kvinnene egentlig kunne vært kjempespennende å prate med, men de får ikke plass fordi du tar på deg rollen som underholder. Jeg er egentlig både utadvendt, morsom og smart, men i møte med visse mennesker som kanskje gjør hakket mer ut av seg enn det jeg gjør, blir jeg stille, fordi jeg føler det ikke er rom for mere i samtalen. Det hender også at disse menneskene er litt kjappere i replikken, forventer svar mye fortere, mens jeg ofte må tenke litt og prosessere før jeg kommer med noe. Men når vedkommende bare raser av gårde, så får jeg ikke sagt mitt. Nå kan det også være at disse kvinnene du møtte ikke var en passende match for deg. Jeg ville bare få fram at de er ikke nødvendigvis er fordi de er kjedelige eller uintelligente. Kanskje de bare trenger litt mer tid. Anonymkode: f1832...168 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #22 Del Skrevet 29. januar Hva dere damer vil ha er neimen ikke godt å vite. Anonymkode: ff470...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå