Ginen Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 (endret) Jeg og noen til skal arrangere utdrikningslag for venninna vår som skal gifte seg i juli. Vi ønsker å ha det kjempegøy, uten at hun blir tabbet ut eller "plassert" utkledd som hore på hjørnet. Vi har tenkt på homeparty med Kondomeriet eller lignende, men det hadde vært gøy å høre andres idéer også! Vi er rundt 23 år hele gjengen, sånn i tilfelle noen ville anbefalt brodering- eller strikking (alt til sin tid..) Endret 3. januar 2006 av Ginen
Saeria Skrevet 3. januar 2006 #2 Skrevet 3. januar 2006 Original og originalt. Har noen få forslag. Tur på spa/hudpleie med etterfølgende restaurantbesøk. Avslutt med en tur ut, eller skravlekveld og homeparty. Fallskjermhopping. Riding. Rafting.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #3 Skrevet 3. januar 2006 Smykkekurs på perlehuset. http://www.perlehuset.no/
Gjest Maddy Skrevet 3. januar 2006 #5 Skrevet 3. januar 2006 Kan jo si et supert utdrikkingslag jeg var med i for noen år siden: Bruden ble hentet i Kabriolet og kjørt til spabehandling. Vi møttes alle sammen i 11 tiden og hadde lunch på en god resturant og så fikk vi kurs i Coctail miksing. Hun måtte så ut og selge "Syden turer" for 10 kr stk og så tjene nok til å kjøpe seg drink på et par utesteder. På kvelden var vi hos ei venninne og vi bestillte catering ute og laget opp alle de forskjellige drinkene som ble vist på kurset. Utrolig kos var det og bruden ble så absolutt ikke dummet ut. Har inntrykk av at de fleste vil ha det litt roligere og mer kos med venninnene nå.
Ginen Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2006 Har fått en del idéer nå, gleder meg! Takk for gode tips, dere som har svart!
Lassie Skrevet 6. januar 2006 #7 Skrevet 6. januar 2006 Har bare ett lite tips - dropp utdritning, det slår ikke så mye an i dag som for noen år siden. Vet iallfall at jeg ikke ville satt pris på det, enda jeg er vanligvis en person som tar meg selv vledig uhøytidelig. Men jeg liker å velge selv når jeg skal være klovn og ikke
Minnie27 Skrevet 7. januar 2006 #8 Skrevet 7. januar 2006 Jeg ble tatt med på ponnyridning... det var kjempegøy, og ikke minst veldig humoristisk. Masse jenter i 20-30 årene på små ponnier... Artig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå