AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Del Skrevet 17. april 2023 Hei! Har en ettåring hjemme og er gravid igjen. Det blir 20 mnd mellom dem. Må jo derfor skaffe en ny vogn. Planen er at hun «store» jenta mi skal bruke den nye vognen med sportsdel og at jeg bruker vår gamle (Cybex priam, som jeg elsker) som vi har bagdelen til, til trilleturer med baby. Så da lurer jeg på om jeg skal anskaffe en bugaboo fox eller en bugaboo donkey. Er det stress å utvide donkeyen hver gang man vil trille de sammen? Jenta mi vil jo bruke den som singelvogn i barnehagen. Like greit at de har hver sin vogn alltid? Eller er det verdt å kunne trille de på samme understell? Del gjerne erfaringer de som har donkeyen. På forhånd takk! Anonymkode: 04890...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Har en ettåring hjemme og er gravid igjen. Det blir 20 mnd mellom dem. Må jo derfor skaffe en ny vogn. Planen er at hun «store» jenta mi skal bruke den nye vognen med sportsdel og at jeg bruker vår gamle (Cybex priam, som jeg elsker) som vi har bagdelen til, til trilleturer med baby. Så da lurer jeg på om jeg skal anskaffe en bugaboo fox eller en bugaboo donkey. Er det stress å utvide donkeyen hver gang man vil trille de sammen? Jenta mi vil jo bruke den som singelvogn i barnehagen. Like greit at de har hver sin vogn alltid? Eller er det verdt å kunne trille de på samme understell? Del gjerne erfaringer de som har donkeyen. På forhånd takk! Anonymkode: 04890...352 Kjenner ikke til de vogn løsningene. Men hadde selv en tvilling vogn til mine, fikk kjøpt bagdel. Til den. Så hadde begge i samme vogn. Mest praktisk når vi var ute på noe. Det var en med 3 hjul, som ikke tok stor plass sammenlagt. Anonymkode: 2d2c2...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå