Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er i et avstandsforhold. Det er ca 3 1/2 kjøring mellom oss, så vi har pleid å møtes hver helg. Jeg er alene med barn, så er ofte han som kommer til meg. Vi gjorde det slutt her før jul, fordi jeg har syntes avstanden har vært tung, og han har vært usikker på om han ønsker å flytte på seg. Han er veldig knyttet til hjemplassen sin, og har ikke klart å ta valget om å flytte. Det ble slutt, men vi bestemte oss for å prøve igjen, med lovvnad om at han skulle flytte innen to år. Jeg føler enda han er usikker. Han vil, men han føler at hele identiteten hans blir borte. Det er en eiendom som har gått i arv i familien, og om han ikke tar over så blir det borte fra familien. Samtidig kommer han ikke til å ha mulighet til å overta. Vi har det veldig fint sammen når vi er sammen, men avstanden er vanskelig spesielt for meg. 

Anonymkode: 4e9e6...071

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Javel?

Anonymkode: 76fbc...382

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Han vil, men han føler at hele identiteten hans blir borte.

Høres ut som det nok ikke skjer at han flytter. Eventuelt bare for noen år før han vil hjem igjen. 

Sitat

Det er en eiendom som har gått i arv i familien, og om han ikke tar over så blir det borte fra familien. Samtidig kommer han ikke til å ha mulighet til å overta.

Hva mener du med at han ikke kommer til å ha mulighet til å overta? 

Anonymkode: 33848...718

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres ut som det nok ikke skjer at han flytter. Eventuelt bare for noen år før han vil hjem igjen. 

Hva mener du med at han ikke kommer til å ha mulighet til å overta? 

Anonymkode: 33848...718

Økonimisk. For mye å vedlikeholde, da det er to hus og mye skulle allerede vært gjort.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du bestemme alt? Hvis han har odel på en gård eller noe sånt, er det jo som bør lette på ræven ikke han.

Anonymkode: be347...138

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal du bestemme alt? Hvis han har odel på en gård eller noe sånt, er det jo som bør lette på ræven ikke han.

Anonymkode: be347...138

Ikke noe odel. Bare sterk tilknytting ift minner osv.. førdi jeg har barn og ikke han. Han er selv enig i at han burde flytte, og ønsker det men ..

AnonymBruker
Skrevet

Han kommer nok ikke til å flytte nei… 

Anonymkode: 81054...307

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan flytte til han? Når han har to hus har han plass. Er nok sikkert veldig utfordrende med så stor avstand. Har han barn?

Anonymkode: b0b58...7d6

AnonymBruker
Skrevet

Så han vil at du skal flytte til ham så dere har råd til å pusse opp hans families eiendom? Skjønner han at stedet må selges hvis det blir slutt? 

Anonymkode: ea8b4...15e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...