AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Del Skrevet 17. april 2023 Når lar dere barna/ ungdommene få ta andre piercinger? enn hull i øreflipp. Anonymkode: 65dce...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Del Skrevet 17. april 2023 14 Anonymkode: 420cc...c7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Del Skrevet 17. april 2023 16. Anonymkode: 88f27...7d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #4 Del Skrevet 17. april 2023 Aldri Anonymkode: e339a...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 17. april 2023 #5 Del Skrevet 17. april 2023 Dottern på 16 fick ta piercing i näsvingen för någon månad sedan. Studion hade åldersgräns på 16 och skriftligt intyg med fotokopia på id av förälder. Då har hade hon provat med att ha en dit klistrad ”sten” några gånger innan. har läkt bra och är snyggt. Jsg sa nej till piercing i naveln, tycker hon kan vänta med det och det är mer risker med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #6 Del Skrevet 17. april 2023 Furstina skrev (4 minutter siden): Dottern på 16 fick ta piercing i näsvingen för någon månad sedan. Studion hade åldersgräns på 16 och skriftligt intyg med fotokopia på id av förälder. Då har hade hon provat med att ha en dit klistrad ”sten” några gånger innan. har läkt bra och är snyggt. Jsg sa nej till piercing i naveln, tycker hon kan vänta med det och det är mer risker med den. Du kan si til henne at jeg tok i navlen i voksen alder og fikk bare problemer med den. Tok hos profesjonelle og fulgte alle råd. Min kropp ville tydeligvis ikke ha slikt i seg så den ble aldri "godkjent" av min kropp. Det var verk i flere mnd før jeg tilslutt måtte ta den ut. De sa det på piercingstudioet også at da går det ikke på meg. Det er ikke alle kropper det går bra med. Nå har jeg arr der i stedet. Anonymkode: d5fa8...066 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 17. april 2023 #7 Del Skrevet 17. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du kan si til henne at jeg tok i navlen i voksen alder og fikk bare problemer med den. Tok hos profesjonelle og fulgte alle råd. Min kropp ville tydeligvis ikke ha slikt i seg så den ble aldri "godkjent" av min kropp. Det var verk i flere mnd før jeg tilslutt måtte ta den ut. De sa det på piercingstudioet også at da går det ikke på meg. Det er ikke alle kropper det går bra med. Nå har jeg arr der i stedet. Anonymkode: d5fa8...066 Tack jag har hört fler sådana historier. Nu är hon supernöjd och glad över den i näsan och vill inte ha i naveln längre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 17. april 2023 #8 Del Skrevet 17. april 2023 Hun fikk i øret (ikke øreflipp) rett før hun ble 16. Betalte selv, men jeg måtte signere, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #9 Del Skrevet 17. april 2023 16 er greit, men også fordi studioer ofte har 16 årsgrense. Anonymkode: f1261...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #10 Del Skrevet 17. april 2023 Aldri. Vil de ha noe annet enn et vanlig hull i øret får de gjøre det når de er voksne. Anonymkode: 20498...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #11 Del Skrevet 17. april 2023 Nå er mine 1 og 4 år, men jeg vil nok la de ta i nesa, rundt om kring i ørene, navle om de absolutt vil etc, når de ønsker (og er innenfor alder hos trygge studioer). Leppe etc skal de få vente med til de er 18, fordi det ser jævlig ut 🙃 Og ja, jeg var 14 år en gang og syntes det var driiiitkult. Glad jeg aldri turte gjøre det på meg selv, kun på andre. For ja, det er mange alternativer om man ikke får gjøre det profesjonelt, så jeg vil heller møtes på halvveien. Anonymkode: e3bc8...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå