AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Hei! Jeg stripte håret for første gang sist uke hos frisøren sist uke, men ble ikke helt fornøyd med fargen, jeg synes den var litt for kald, og at håret ble mer platinablondt enn jeg ønsket (ønsket ett mer naturlig blondt hår, da jeg hadde det da jeg var mindre). Jeg husker ikke helt om jeg sa at jeg øsnket en naturlig blond hårfarge, men siste noen bilder av hvordan jeg ville ha det. Jeg synes også at stripene ble litt ujevne oppe, og litt tykke blonde fremme. Jeg tenker kanskje å gå innom å klage på at det ble ujevne striper med hodebunnen, men er litt konfliktsky, og vet dermed ikke om jeg tørr og klage på fargen ettersom det kanskje var jeg som ikke var tydelig nok på forhånd på hvordan jeg ville ha det. Er det noe jeg kan gjøre for å rette opp fargen litt, som ikke er så veldig dyrt, eller hva bør jeg gjøre for å få håret til å se mer "naturlig" ut igjen? Anonymkode: 17ace...b50 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #2 Skrevet 18. april 2023 Det er fullt lov å klage om du ikke er fornøyd. Det er tross alt ganske dyrt å gå til frisøren, man går dit fordi de har ekspertisen man ikke har selv. De ønsker en sjanse til å gjøre deg fornøyd slik at du ikke i ettertid lar være å komme igjen eller forteller rundt at de ikke gjorde en god jobb. Husk, dette er vanlig og en del av jobben til frisørene! Du bør i allefall IKKE forsøke å korrigere selv. Frisøren kan ta en skyll/glansvask i håret og få det i en mer naturlig blond farge. Dette fikser de! Anonymkode: fe034...7a5 2
Hallo12345 Skrevet 18. april 2023 #3 Skrevet 18. april 2023 Gå å klag du, så får du nok en gratis frisørtime. Samtidig, nå som du er platinablond så er håret blitt veldig skadet, så du skal være svært forsiktig, og du må nok regne med å kjøpe dyre hårprodukter. lykke til.
Leeloo Skrevet 18. april 2023 #4 Skrevet 18. april 2023 Dersom de har brukt en kald toner over kan det være det vil bli litt mer naturlig når den vaskes ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå