AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Jeg har mistenkt utbrenthet i lang tid men det er først siste uka jeg har fått hjelp til avlasting. Har blant annet ikke sovet dyp søvn på snart 2 år (pga småbarn). Samboer har jobbet uten rett på permisjon så alt av nattevåk, andre og tredje skiftet hjemme har gått på meg. Nå som han tar nettene med barna skulle man tro at jeg hadde mer overskudd, men jeg er fortsatt utslitt, har kort lunte og orker nesten ikke forholde meg til barna. Når går utbrenthet over? Anonymkode: 01c7d...707 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Skrevet 17. april 2023 Du er ikke nødvendigvis utbrent,. du er overstimulert. Følg kontoen brookeweinst for å lese mer om regulering. Du må regulere nervesystemet ditt for å få tilbake lunten din og orke barna. Du må hvile over lenger tid, gå turer, gjøre ting som får stressnivået i kroppen ned. Anonymkode: fcf94...27a 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Skrevet 17. april 2023 30 minutter siden, AnonymBruker said: Du er ikke nødvendigvis utbrent,. du er overstimulert. Følg kontoen brookeweinst for å lese mer om regulering. Du må regulere nervesystemet ditt for å få tilbake lunten din og orke barna. Du må hvile over lenger tid, gå turer, gjøre ting som får stressnivået i kroppen ned. Anonymkode: fcf94...27a Er det kun via Insta, eller har hun/han webside? Anonymkode: 01c7d...707
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #4 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det kun via Insta, eller har hun/han webside? Anonymkode: 01c7d...707 Drbrookeweinstein.com Anonymkode: 9e658...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå