AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Hvis en/ei du var nysgjerrig på og kanskje interessert i, hadde sagt at "kan ikke du ta kontakt når det roer seg litt for deg?", hvor fort hadde du tatt kontakt da? Du hadde allerede sagt at du var veldig travel med jobb de neste to ukene... Derfor sa personen at du kunne ta kontakt når det roet seg. Ville du ventet til det faktisk roet seg for deg eller hva....? Og hadde det kun tatt kontakt hvis du vært skikkelig interessert? Ville det sklidd ut i sanden dersom du ikke hadde så interesse? Det lurer jeg på i dag. Anonymkode: bce66...be8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Skrevet 17. april 2023 Ingen er så travel at de ikke kan ha litt kontakt via snap eller liknende innimellom. Med mindre man jobber i ubåt kanskje.. Anonymkode: eb54d...f03 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Skrevet 17. april 2023 Hvis han var informert om at jeg ville være travel de to neste ukene hadde jeg sørget for å ta kontakt innen en ukes tid eller max to etter de to ukene var gått. Jeg hadde tatt kontakt før eller senere uansett for jeg syns ikke noe om ghosting, men for å vise at jeg er interessert hadde jeg ikke latt det gå veldig lang tid etter de to hektiske ukene han var informert om at jeg trengte for meg selv. Hadde vi datet lenge på dette tidspunktet så hadde jeg naturligvis sendt noen meldinger i løpet av de to ukene bare for å opprettholde flørte, men om vi bare hadde møttes en gang eller to ser jeg ikke noe behov for å tekste i mellomtiden. To uker uten kontakt er ikke lenge, heller ikke når man er veldig interessert, når det er i en startfase. Anonymkode: e6079...199 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #4 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du hadde allerede sagt at du var veldig travel med jobb de neste to ukene... Statistikken viser vel at dette er en av de mest brukte "myke avvisninger". Det betyr egentlig: de neste to ukene, og resten av livet. Som en annen her skriver, så er ingen så travel, at de ikke kan holde flørten varm, med en melding eller to i døgnet. Anonymkode: 629d3...542 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #5 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Statistikken viser vel at dette er en av de mest brukte "myke avvisninger". Det betyr egentlig: de neste to ukene, og resten av livet. Som en annen her skriver, så er ingen så travel, at de ikke kan holde flørten varm, med en melding eller to i døgnet. Anonymkode: 629d3...542 Om ikke det er blank avvisning så er det i alle fall tegn på at interessen er temmelig lunken. Når man er interessert i noen tillegger man dem høy verdi og gjør det man kan for å sikre at de ikke finner seg en annen. Så å gå under jorda i to uker pga arbeidsbelastning el.l er normalt ikke noe man gjør. Anonymkode: 54ff2...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #6 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Statistikken viser vel at dette er en av de mest brukte "myke avvisninger". Det betyr egentlig: de neste to ukene, og resten av livet. Som en annen her skriver, så er ingen så travel, at de ikke kan holde flørten varm, med en melding eller to i døgnet. Anonymkode: 629d3...542 Du ødelegger mange potensielt gode forhold om du er så pessimistisk. Folk flest er ærlige. Sier jeg at jeg har mye å gjøre de neste ukene så har jeg det. En mann jeg knapt kjenner er ikke prioriteten da men det betyr ikke at jeg ikke er interessert fordet. Bare at akuratt nå passer det dårlig og jeg har ikke overskudd. Jeg liker å være 100% fokusert på personen jeg blir kjent med eller dater så å sende meldinger med fokus andre steder da dropper jeg heller å sende meldinger. Om han ikke har tolmodighet til å gi meg to uker med meg og mitt så blir han for intens og self-entitled for meg. Jeg har et liv Anonymkode: e6079...199 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #7 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Statistikken viser vel at dette er en av de mest brukte "myke avvisninger". Det betyr egentlig: de neste to ukene, og resten av livet. Som en annen her skriver, så er ingen så travel, at de ikke kan holde flørten varm, med en melding eller to i døgnet. Anonymkode: 629d3...542 Hvor har du egentlig den "statestikken" på at å si at man har mye å gjøre de to neste ukene er en avvisning som betyr at man aldri vil møtes? Anonymkode: e6079...199 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #8 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Statistikken viser vel at dette er en av de mest brukte "myke avvisninger". Det betyr egentlig: de neste to ukene, og resten av livet. Som en annen her skriver, så er ingen så travel, at de ikke kan holde flørten varm, med en melding eller to i døgnet. Anonymkode: 629d3...542 En melding eller to i døgnet!? Til en man ikke har møtt eller bare møtt noen fåtall ganger? Begynner å tro du er 17 år? Når man har sterke følelser for noen så blir meldinger naturlig men ikke før det. Anonymkode: e6079...199 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #9 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Statistikken viser vel at dette er en av de mest brukte "myke avvisninger". Det betyr egentlig: de neste to ukene, og resten av livet. Som en annen her skriver, så er ingen så travel, at de ikke kan holde flørten varm, med en melding eller to i døgnet. Anonymkode: 629d3...542 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om ikke det er blank avvisning så er det i alle fall tegn på at interessen er temmelig lunken. Når man er interessert i noen tillegger man dem høy verdi og gjør det man kan for å sikre at de ikke finner seg en annen. Så å gå under jorda i to uker pga arbeidsbelastning el.l er normalt ikke noe man gjør. Anonymkode: 54ff2...fb8 Helt uenig og jeg er mann. For å si det sånn så opplevde jeg noe tilsvarende som ts beskriver. Ei dame kontaktet meg og jeg ble veldig fasinert av hvordan vi skrev sammen og veldig nysgjerrig på henne. Jeg skjønte at det ligger i kortene at vi må treffes men jeg hadde bare ikke sjans. Jeg skulle ut og reise og jeg var totalt overlesset med arbeid og hadde i tillegg en stor fest jeg måtte være med og arrangere og bruke tid på. Jeg sa til henne at jeg dessverre var fullt opptatt de neste to, tre ukene men håpte vi kunne snakkes igjen når det roet seg litt. For meg hadde det nok bare blitt stress å skulle melde med henne oppi alt dette. Og hun respekterte det, så jeg hørte ikke fra henne 😅det var faktisk litt kjipt men min egen skyld. Jeg tok derimot kontakt når mine uker var over og jeg visste jeg kunne ha fokus på dating. I dag er vi sammen, så nei, det trenger overhodet ikke være avvisning men sannheten. Noen menn har mye og i perioder stress. Nå vet ikke jeg om du er mann eller kvinne eller om det er du eller den andre som har sagt det er travelt. Men jeg hadde nok hvertfall tatt kontakt når den tiden vært gått og som en annen skrev over, innen kommende uken etter vært utgått... Så ja, kunne gått 2-3 uker. Merkelig hvor negative noen må være og snakke om statistikk og avvisning.... 🙄 M, 51 Anonymkode: 196d1...40f 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #10 Skrevet 18. april 2023 Enig med de som skriver at det viser lunken interesse. Jeg har selv ofte en travel hverdag, og i tillegg er jeg en introvert type som trenger å lade batteriene med en del alenetid. Likevel har jeg uten problem noen minutter å avse om det gjelder et menneske jeg virkelig bryr meg om. Det tar bare sekunder å skrive noen fine ord og dermed holde kontakten. Da vet også den andre at han er viktig for meg, og at vi skal bruke mer tid sammen straks det blir roligere dager. En venninne av meg kom bort i en av disse "veldig travle"... Hun fikk etter en tid sammen beskjed om at han hadde så mye å gjøre, det ble lite eller ingen kontakt en periode. Kun en lettvint metode for å fase henne ut. Hun fant raskt ut at han som oppga å være så travel, hadde tid til å delta på både det ene og det andre, det var visst bare hun som var nedprioritert. Dette gadd hun selvsagt ikke, og når han kom luskende en tid senere, hadde hun gått videre. Anonymkode: c117a...989 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #11 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor har du egentlig den "statestikken" på at å si at man har mye å gjøre de to neste ukene er en avvisning som betyr at man aldri vil møtes? Anonymkode: e6079...199 Problemet er vel ikke om han ikke kan møtes på to uker, men om han heller ikke kan holde litt kontakt på melding i denne perioden. Det er selvfølgelig begrenset hvor stort behovet for meldingskontakt er før man i det hele tatt har «begynt» noe. Men ved å være opptatt i to uker uten å sende meldinger så signaliserer jo denne mannnen at han ikke er så redd for at TS finner seg en annen. Dvs at hans interesse er lunken. Anonymkode: 54ff2...fb8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #12 Skrevet 18. april 2023 Om jeg ikke hadde hatt tid til date før om 2 uker, så hadde jeg nok uansett tatt kontakt før det for å avtale når det passer, og evt hva den andre har lyst til å gjøre. Man er aldri så travel at man ikke kan sende et par meldinger om en har interesse av å bli bedre kjent Anonymkode: 4b434...d1c
Veggdyret Skrevet 18. april 2023 #13 Skrevet 18. april 2023 Om jeg hadde sagt at jeg var veldig opptatt i 2 uker, så ville jeg tatt kontakt når de 2 ukene var over. Kanskje noen dager etter, når jeg var sikker på at jeg hadde god tid. Hvis jeg hadde 2 supertravle uker på jobb, ferdig med "prosjektet" på jobb på en fredag, så tenker jeg at å sende en melding på søndag og foreslå en date neste helg hadde vært perfekt.
Engel Skrevet 18. april 2023 #14 Skrevet 18. april 2023 Hvis jeg faktisk er interessert så ville jeg funnet mulighet til å ha kontakt. Hvis jeg hadde sagt at jeg er fullt opptatt de neste 2 ukene så er jeg rett og slett ikke så interessert. Selv i stressperioder finner jeg alltid tid til en rask kopp kaffe eller sende et par meldinger. Men hvis derimot det lå et krav der om å møtes over flere timer så ville jeg selvfølgelig vente til jeg har tid til det. Om det da er etter 1 uke eller 2 eller 3 (ofte vanskelig å vite sikkert hvor lang tid ting vil ta i min jobb).
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #15 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Helt uenig og jeg er mann. For å si det sånn så opplevde jeg noe tilsvarende som ts beskriver. Ei dame kontaktet meg og jeg ble veldig fasinert av hvordan vi skrev sammen og veldig nysgjerrig på henne. Jeg skjønte at det ligger i kortene at vi må treffes men jeg hadde bare ikke sjans. Jeg skulle ut og reise og jeg var totalt overlesset med arbeid og hadde i tillegg en stor fest jeg måtte være med og arrangere og bruke tid på. Jeg sa til henne at jeg dessverre var fullt opptatt de neste to, tre ukene men håpte vi kunne snakkes igjen når det roet seg litt. For meg hadde det nok bare blitt stress å skulle melde med henne oppi alt dette. Og hun respekterte det, så jeg hørte ikke fra henne 😅det var faktisk litt kjipt men min egen skyld. Jeg tok derimot kontakt når mine uker var over og jeg visste jeg kunne ha fokus på dating. I dag er vi sammen, så nei, det trenger overhodet ikke være avvisning men sannheten. Noen menn har mye og i perioder stress. Nå vet ikke jeg om du er mann eller kvinne eller om det er du eller den andre som har sagt det er travelt. Men jeg hadde nok hvertfall tatt kontakt når den tiden vært gått og som en annen skrev over, innen kommende uken etter vært utgått... Så ja, kunne gått 2-3 uker. Merkelig hvor negative noen må være og snakke om statistikk og avvisning.... 🙄 M, 51 Anonymkode: 196d1...40f Ja det kan nok være at man bare er travel. Mulig du heller ikke er så digital heller siden du også ikke fant tid til å være på mobil og sende litt meldiger eller prate i telefon på kveldstid. Du tar definitivt en sjanse ved å ikke ta kontakt på 2-3 uker. Så tenker at man ikke har kommet til det punktet at man er forelsket enda. Anonymkode: b911f...c92
ClausSaus Skrevet 18. april 2023 #16 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvis en/ei du var nysgjerrig på og kanskje interessert i, hadde sagt at "kan ikke du ta kontakt når det roer seg litt for deg?", hvor fort hadde du tatt kontakt da? Du hadde allerede sagt at du var veldig travel med jobb de neste to ukene... Derfor sa personen at du kunne ta kontakt når det roet seg. Ville du ventet til det faktisk roet seg for deg eller hva....? Og hadde det kun tatt kontakt hvis du vært skikkelig interessert? Ville det sklidd ut i sanden dersom du ikke hadde så interesse? Det lurer jeg på i dag. Anonymkode: bce66...be8 Dersom jeg overhodet var interessert ville jeg tatt kontakt når jeg var klar for det. Om det av den grunn ikke ble noe av, så greit nok – det er meg bekjent ingen mangel på single damer der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå