Gå til innhold

Skal si opp leiekontrakt. Leier.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg gjøre det på mail? Har tre mnd. oppsigelsestid. Det er i et kollektiv og hater å bo der. Ett av rommene i selve kollektivet blir brukt som gjesterom og de forskjellige gjestene etterlater seg mat i fryser og kjøleskap så ingen vet hvem sitt det er, og om de kommer tilbake og skal ha det selv. I tillegg er det iskaldt om vinteren og nå er varmen allerede skrudd ned. Mugg lukter det også ute på kjøkkenet. 

Kan heldigvis flytte ut før. 

Anonymkode: 0a313...e49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan jeg gjøre det på mail? Har tre mnd. oppsigelsestid. Det er i et kollektiv og hater å bo der. Ett av rommene i selve kollektivet blir brukt som gjesterom og de forskjellige gjestene etterlater seg mat i fryser og kjøleskap så ingen vet hvem sitt det er, og om de kommer tilbake og skal ha det selv. I tillegg er det iskaldt om vinteren og nå er varmen allerede skrudd ned. Mugg lukter det også ute på kjøkkenet. 

Kan heldigvis flytte ut før. 

Hva står det i leiekontrakten din?

Jeg har sagt opp leieavtale på sms og på e-post tidligere, men les kontrakten din for å være sikker på om det står noe spesifikt der.

Anbefaler deg å be om "Mottatt"-melding fra utleier. Slik at det ikke er misforståelser. 

Anonymkode: a8725...c92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva står det i leiekontrakten din?

Jeg har sagt opp leieavtale på sms og på e-post tidligere, men les kontrakten din for å være sikker på om det står noe spesifikt der.

Anbefaler deg å be om "Mottatt"-melding fra utleier. Slik at det ikke er misforståelser. 

Anonymkode: a8725...c92

Takk. Det står bare tre måneder oppsigelsestid. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...