AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Kan jeg gjøre det på mail? Har tre mnd. oppsigelsestid. Det er i et kollektiv og hater å bo der. Ett av rommene i selve kollektivet blir brukt som gjesterom og de forskjellige gjestene etterlater seg mat i fryser og kjøleskap så ingen vet hvem sitt det er, og om de kommer tilbake og skal ha det selv. I tillegg er det iskaldt om vinteren og nå er varmen allerede skrudd ned. Mugg lukter det også ute på kjøkkenet. Kan heldigvis flytte ut før. Anonymkode: 0a313...e49
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Skrevet 17. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan jeg gjøre det på mail? Har tre mnd. oppsigelsestid. Det er i et kollektiv og hater å bo der. Ett av rommene i selve kollektivet blir brukt som gjesterom og de forskjellige gjestene etterlater seg mat i fryser og kjøleskap så ingen vet hvem sitt det er, og om de kommer tilbake og skal ha det selv. I tillegg er det iskaldt om vinteren og nå er varmen allerede skrudd ned. Mugg lukter det også ute på kjøkkenet. Kan heldigvis flytte ut før. Anonymkode: 0a313...e49 Hva står det i leiekontrakten din? Jeg har sagt opp leieavtale på sms og på e-post tidligere, men les kontrakten din for å være sikker på om det står noe spesifikt der. Anbefaler deg å be om "Mottatt"-melding fra utleier. Slik at det ikke er misforståelser. Anonymkode: a8725...c92 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva står det i leiekontrakten din? Jeg har sagt opp leieavtale på sms og på e-post tidligere, men les kontrakten din for å være sikker på om det står noe spesifikt der. Anbefaler deg å be om "Mottatt"-melding fra utleier. Slik at det ikke er misforståelser. Anonymkode: a8725...c92 Takk. Det står bare tre måneder oppsigelsestid. ts Anonymkode: 0a313...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå