Gå til innhold

Hvordan kle seg på første date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne lagt denne under "singelliv og dating" men tenker at jeg kan få like gode råd her blant klesbevisste... 

Jeg lurer på.... 

Hvordan kler man seg på en første date? Jeg er skilt, 45 og ikke vært i gamet på over tjue år.... 

Lurer spesifikt på... 

Hvordan kle seg til café date ? Og hvordan kle seg til tur date? (syns det er så kjedelig med allværsjakke og joggesko) og hvordan til restaurant date? Det er en av disse plassene jeg tror min første date kan bli... 

Legg gjerne ved bilder og forslag. Husk at jeg er over 40,så vennligst ikke lårkorte, super utringede kjoler osv😅

Også har jeg en veldig klassisk stil. Mye Barbour, Ralph Lauren.Elsker skjorter, belter, blazere og tidløse plagg.. Litt preppy. 

Kan jeg feks bruke min barbour jakke med litt småfine sneakers på en tur date? Med jeans, belte og en pen topp? 

Jeg er så rådvill.... 

Anonymkode: 1a1f2...308

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Kunne lagt denne under "singelliv og dating" men tenker at jeg kan få like gode råd her blant klesbevisste... 

Jeg lurer på.... 

Hvordan kler man seg på en første date? Jeg er skilt, 45 og ikke vært i gamet på over tjue år.... 

Lurer spesifikt på... 

Hvordan kle seg til café date ? Og hvordan kle seg til tur date? (syns det er så kjedelig med allværsjakke og joggesko) og hvordan til restaurant date? Det er en av disse plassene jeg tror min første date kan bli... 

Legg gjerne ved bilder og forslag. Husk at jeg er over 40,så vennligst ikke lårkorte, super utringede kjoler osv😅

Også har jeg en veldig klassisk stil. Mye Barbour, Ralph Lauren.Elsker skjorter, belter, blazere og tidløse plagg.. Litt preppy. 

Kan jeg feks bruke min barbour jakke med litt småfine sneakers på en tur date? Med jeans, belte og en pen topp? 

Jeg er så rådvill.... 

Anonymkode: 1a1f2...308

Det høres fint ut

Anonymkode: fc6d5...42a

AnonymBruker
Skrevet

Gå i klær som du liker? Rart å skulle bli en annen person fordi du skal på date. Du høres ikke ut som en person som går på restaurant i joggebukse og BH (som en nyhetssak fra i fjor/noen år siden), så det går nok fint. 

Men hadde gått i turtøy hvis det er tur på sti/fjellet. Goretex dersom det regner. Kjedelig å traske i gjørme med småsko, og litt flaut. 

Anonymkode: 66e4b...369

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...