AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Har aldri møtt svogeren min, han holder seg kun på gutterommet (er over 30) og kommer aldri opp når det er gjester, uansett anledning. Kan jeg la fremtidige barn sove i et hus med en fremmed? Anonymkode: f8e05...7d4
Sofakona Skrevet 17. april 2023 #2 Skrevet 17. april 2023 Jeg skjønner ikke helt? Bor han i ditt hus? Skal dine barn sove i ditt svogers hus? 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri møtt svogeren min, han holder seg kun på gutterommet (er over 30) og kommer aldri opp når det er gjester, uansett anledning. Kan jeg la fremtidige barn sove i et hus med en fremmed? Anonymkode: f8e05...7d4 1. Skal disse hypotetiske barna være der alene med svogeren? 2. Jeg antar noen har møtt vedkommende, siden han er blitt svoger? Har du tillit til noen som faktisk kjenner ham? 3. Er det umulig å bli kjent med personen hvis du en dag skulle bli gravid og problemstillingen blir litt mer aktuell? Anonymkode: 5d0aa...14a 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #4 Skrevet 17. april 2023 Kunne hatt lyst til at barna våre skulle reist på besøk til sine besteforeldre. Vi bor ikke nær dem lenger. Anonymkode: f8e05...7d4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #5 Skrevet 17. april 2023 Ikke alle introverte autistiske voksne er pedofile. Du kan slappe helt av. Anonymkode: 5d965...995 3 3
Sofakona Skrevet 17. april 2023 #6 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kunne hatt lyst til at barna våre skulle reist på besøk til sine besteforeldre. Vi bor ikke nær dem lenger. Anonymkode: f8e05...7d4 Du må ha litt mer kontekst i dette....bor din svoger i huset til dine besteforeldre som dere vil besøke? 1
solmåneogstjerner Skrevet 17. april 2023 #7 Skrevet 17. april 2023 Hvis du ikke en gang er gravid enda så er det jo mange år til disse barna skulle dratt dit alene. Så du har masse tid til å bli kjent med denne personen. 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #8 Skrevet 17. april 2023 Sofakona skrev (Akkurat nå): Du må ha litt mer kontekst i dette....bor din svoger i huset til dine besteforeldre som dere vil besøke? Ja Anonymkode: f8e05...7d4
solmåneogstjerner Skrevet 17. april 2023 #9 Skrevet 17. april 2023 Sofakona skrev (4 minutter siden): Du må ha litt mer kontekst i dette....bor din svoger i huset til dine besteforeldre som dere vil besøke? Det er vel broren til mannen til ts som fortsatt bor hos foreldrene. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #10 Skrevet 17. april 2023 solmåneogstjerner skrev (2 minutter siden): Hvis du ikke en gang er gravid enda så er det jo mange år til disse barna skulle dratt dit alene. Så du har masse tid til å bli kjent med denne personen. Tja, har kjent familien i mange år, har vært sånn alltid, og kommer nok aldri til å møte ham. Det er fremtidige barna jeg tenker på, når jeg ikke kan gå god for ham selv. Anonymkode: f8e05...7d4
solmåneogstjerner Skrevet 17. april 2023 #11 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tja, har kjent familien i mange år, har vært sånn alltid, og kommer nok aldri til å møte ham. Det er fremtidige barna jeg tenker på, når jeg ikke kan gå god for ham selv. Anonymkode: f8e05...7d4 Det er jo mange år til dette er noe å tenke på. Og du trenger jo heller ikke å sende barna dit alene. Mine barn overnattet ikke hos besteforeldre alene før de var i skolealder, og det var ikke fordi det var noe galt eller mystisk med dem. Vi dro sammen på besøk. 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #12 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja, har kjent familien i mange år, har vært sånn alltid, og kommer nok aldri til å møte ham. Det er fremtidige barna jeg tenker på, når jeg ikke kan gå god for ham selv. Anonymkode: f8e05...7d4 Mann din og foreldrene kan gå gode for han. Burde holde. Anonymkode: 95865...168 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #13 Skrevet 17. april 2023 Så lenge dine fremtidige barns far kan gå god for sin bror (som han har vokst opp med), i tillegg til barnas besteforeldre, burde vel det være nok? Eller er det kun du som har evnen til å evaluere om familiemedlemmer er trygge nok for barna? Anonymkode: b563a...286
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #15 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så lenge dine fremtidige barns far kan gå god for sin bror (som han har vokst opp med), i tillegg til barnas besteforeldre, burde vel det være nok? Eller er det kun du som har evnen til å evaluere om familiemedlemmer er trygge nok for barna? Anonymkode: b563a...286 Som sagt er det uansett anledning. Vi er der kun ved høytider/bursdager, så kan være det er derfor? Jeg nøler for ingen får møte han, og hva om fremtidige barn blir redde hvis de hører lyder i huset og ikke forstår hva det er? Anonymkode: f8e05...7d4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #16 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som sagt er det uansett anledning. Vi er der kun ved høytider/bursdager, så kan være det er derfor? Jeg nøler for ingen får møte han, og hva om fremtidige barn blir redde hvis de hører lyder i huset og ikke forstår hva det er? Anonymkode: f8e05...7d4 Hadde du ikke tenkt å fortelle dem at svogeren eksisterer og bor der??? Anonymkode: 5d0aa...14a 7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #17 Skrevet 17. april 2023 solmåneogstjerner skrev (5 minutter siden): Det er jo mange år til dette er noe å tenke på. Og du trenger jo heller ikke å sende barna dit alene. Mine barn overnattet ikke hos besteforeldre alene før de var i skolealder, og det var ikke fordi det var noe galt eller mystisk med dem. Vi dro sammen på besøk. Ja, da er vel det eneste løsning. Ser fremdeles for meg problemet ved om svigerforeldre spør om de kan få besøk, og hvorfor vi alltid må være med Anonymkode: f8e05...7d4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #19 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde du ikke tenkt å fortelle dem at svogeren eksisterer og bor der??? Anonymkode: 5d0aa...14a Og hva hadde jeg sagt hvis et barn spør om de kan møte han? Føler meg utilpass med å si nei på vegne av familien når jeg er på besøk. Hvordan forklarer jeg hva grunnen er. Anonymkode: f8e05...7d4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #20 Skrevet 17. april 2023 Hedda-78 skrev (3 minutter siden): Du overtenker. Ja er jo ikke aktuelt fremdeles, men hele problemstillingen føles veldig unaturlig, ville være frampå hvis det blir et problem Anonymkode: f8e05...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå