AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Jeg vet at det er umoralsk og alt det der, men det er sterk gjensidig kjærlighet. Han er på vei ut av forholdet og var det allerede det FØR han møtte meg. De har solgt hytta nå og han skal flytte ut så fort han får seg en hybel med plass til barna, noe som ikke er så lett i kommunen de tilhører. Men mens alt dette står på, er jeg skikkelig i tvil. Hvor ofte kan jeg sende han en sms eller ringe han? Jeg tenker på han konstant og vil ringe 24/7, men det kan jeg ikke. Jeg må ligge lavt. Samtidig kan det at jeg IKKE tar kontakt få han til å tenke at jeg ikke er interessert. Hvor ofte er det innafor å kontakte han? Slik det er nå er det nesten bare han som kontakter meg, og det er kanskje en gang i uka eller noe noe jeg syns er altfor sjeldent. K39 Anonymkode: 6f03f...331
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet at det er umoralsk og alt det der, men det er sterk gjensidig kjærlighet. Han er på vei ut av forholdet og var det allerede det FØR han møtte meg. De har solgt hytta nå og han skal flytte ut så fort han får seg en hybel med plass til barna, noe som ikke er så lett i kommunen de tilhører. Men mens alt dette står på, er jeg skikkelig i tvil. Hvor ofte kan jeg sende han en sms eller ringe han? Jeg tenker på han konstant og vil ringe 24/7, men det kan jeg ikke. Jeg må ligge lavt. Samtidig kan det at jeg IKKE tar kontakt få han til å tenke at jeg ikke er interessert. Hvor ofte er det innafor å kontakte han? Slik det er nå er det nesten bare han som kontakter meg, og det er kanskje en gang i uka eller noe noe jeg syns er altfor sjeldent. K39 Anonymkode: 6f03f...331 Hvis det er sterk gjensidig kjærlighet, så kan han umulig tenke at du ikke liker han hvis du ikke tar kontakt. Hvis han ikke kontakter deg noe særlig så ville ikke jeg kontaktet han, han har to barn og familien deres har nettopp blitt ødelagt. Tenker du burde holde deg i bakgrunnen og hvis han er en real mann - så kommer det også til å ta god tid før du blir introdusert for ungene hans og dere bli eksklusive. Anonymkode: b8356...c67 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvis det er sterk gjensidig kjærlighet, så kan han umulig tenke at du ikke liker han hvis du ikke tar kontakt. Hvis han ikke kontakter deg noe særlig så ville ikke jeg kontaktet han, han har to barn og familien deres har nettopp blitt ødelagt. Tenker du burde holde deg i bakgrunnen og hvis han er en real mann - så kommer det også til å ta god tid før du blir introdusert for ungene hans og dere bli eksklusive. Anonymkode: b8356...c67 Vi har ikke annonsert for hverandre at det er sterk gjensidig kjærlighet, men jeg føler det når vi er sammen. OK. Så holde meg litt i bakgrunnen, altså. Han vil ikke tenke at min mangel på kontakt betyr at jeg ikke er interessert da tror du? TS Anonymkode: 6f03f...331
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #4 Skrevet 17. april 2023 Mannen min ventet i kulissene. Jeg var på vei ut av et dårlig ekteskap (psykisk vold), og jeg er glad jeg ikke visste noe om at han likte meg på det tidspunktet, vi var venner bare. Det gjorde at jeg ble ferdig med eksen på rette premisser, altså å bli singel fordi jeg trengte det, ikke fordi jeg skulle rett til han. Jeg planla å være singel lenge jeg. Ville latt han være så han får gjort seg ferdig. Svar når han tar kontakt, kanskje send en melding i uka ellers, men ikke mas på han. Anonymkode: 62962...4f0 3 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #5 Skrevet 17. april 2023 En hybel? med barna? 😳 Han vil bo på hybel med barna? Anonymkode: 69c77...eca 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #6 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Mannen min ventet i kulissene. Jeg var på vei ut av et dårlig ekteskap (psykisk vold), og jeg er glad jeg ikke visste noe om at han likte meg på det tidspunktet, vi var venner bare. Det gjorde at jeg ble ferdig med eksen på rette premisser, altså å bli singel fordi jeg trengte det, ikke fordi jeg skulle rett til han. Jeg planla å være singel lenge jeg. Ville latt han være så han får gjort seg ferdig. Svar når han tar kontakt, kanskje send en melding i uka ellers, men ikke mas på han. Anonymkode: 62962...4f0 Det er nok lurt. TS AnonymBruker skrev (18 minutter siden): En hybel? med barna? 😳 Han vil bo på hybel med barna? Anonymkode: 69c77...eca Han vil ikke bo på hybel, nei, men det er eneste mulighet for å komme seg ut. Det er vanskelig boligmarked, og det er ønskelig at barna får fortsette på samme skole. TS Anonymkode: 6f03f...331 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #7 Skrevet 17. april 2023 Snakk sammen? Tenker han må styre kontakt. Skal dere avvente kontakt til alt har fakt på plass? Skal han melde/ringe når det passer han? Anonymkode: c69fe...302 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #8 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Snakk sammen? Tenker han må styre kontakt. Skal dere avvente kontakt til alt har fakt på plass? Skal han melde/ringe når det passer han? Anonymkode: c69fe...302 Jeg synes det er tricky. Jeg har ikke lyst til å presse han, rushe han, mase, hvis du skjønner. Jeg føler heller det er smart å spille litt cool, ikke hard to get, men være litt diskre. Samtidig vil jeg vise han at jeg liker han. Jeg har ikke sagt at jeg er forelsket, jeg har sagt jeg liker han, at han er en bra fyr jeg setter pris på. Enig i at han bør styre kontakt og det gjør han slik situasjonen er nå. TS Anonymkode: 6f03f...331
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #9 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har ikke annonsert for hverandre at det er sterk gjensidig kjærlighet, men jeg føler det når vi er sammen. OK. Så holde meg litt i bakgrunnen, altså. Han vil ikke tenke at min mangel på kontakt betyr at jeg ikke er interessert da tror du? TS Anonymkode: 6f03f...331 Møtes dere aldri? Dere får ta en prat om dette neste gang dere snakker sammen, si at du holder deg litt i bakgrunnen og ikke kommer til å ta noe særlig kontakt enda. Spør hva han tenker om dette. Dere må nesten kommunisere sammen om disse tingene, hvis forholdet skal bli langvarig er det et dårlig utgangspunkt å ikke kunne kommunisere åpent med hverandre. Anonymkode: b8356...c67 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #10 Skrevet 17. april 2023 Jeg ventet "tålmodig" i kulissene. Jeg var den som satte spørsmålstegn når dama hans la ut om datenights og "hyggelige" turer. Han sa "snart". Jeg kjeftet hardt, og sa at det å være utro er faen ikke OK, enten så river du av plasteret eller så må du nesten bestemme deg for å dyrke gresset der du er. Sånn holdt han på i 4 år, nå, omsider... er det slutt, og eksen har flyttet ut. Anonymkode: 36d9a...6be
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #11 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er nok lurt. TS Han vil ikke bo på hybel, nei, men det er eneste mulighet for å komme seg ut. Det er vanskelig boligmarked, og det er ønskelig at barna får fortsette på samme skole. TS Anonymkode: 6f03f...331 Hybler er pr def en bitteliten boenhet for EN person. Hvordan har han tenkt å skaffe seg "hybel" med plass til et par unger? Og ofte er jo hybler sånn at man kun har et soverom alene, resten deles (kjøkken, bad og stue) deles kanskje med andre hybelboere som har de andre soverommene. Eller man har et tekjøkken med to kokeplater og en mikroovn som "kjøkken" på rommet sitt. Hva i alle dager er det slags planer han har? De er jo ikke gjennomførbare med et par unger på slep. Fra internett, def av en hybel: "En hybel er betegnelse på en mindre del av et hus eller en leilighet som ikke utgjør en selvstendig boenhet. En hybel tjener normalt som boenhet for én person i en begrenset periode, og det svares normalt en månedlig leie til eieren av hovedhuset" Anonymkode: a8e40...34d 2 2
Gjest CamillaCollett Skrevet 17. april 2023 #12 Skrevet 17. april 2023 Om ikke dere kan snakke åpent om dette er ikke forholdet som du tror. Mellom to som er fortrolige og glade i hverandre burde det være verdens enkleste ting å si: «Jeg har lyst til å kontakte deg hele tiden, men vil ikke mase nå som det er så mye stress i livet ditt og vi må holde lav profil. Hva tenker du om det?»
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #13 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker på han konstant og vil ringe 24/7, men det kan jeg ikke. Jeg må ligge lavt. Samtidig kan det at jeg IKKE tar kontakt få han til å tenke at jeg ikke er interessert. Det har ikke noe å si om han tenker at du ikke er interessert. Han må komme seg ut av forholdet og huset før han kan date noen uansett. Jeg syns ikke det er innafor å sende han noen meldinger, men syns heller ikke det er innafor at han sender deg meldinger. Uansett så lenge du svarer på de meldingene så kan han umulig tro at du ikke skulle være interessert, men vil du ha respekt og vise deg som en bra dame så sier du til han at du ikke ønsker å ha kontakt før han er ute. Da setter du deg i respekt og ikke bare blir sett på som en enkel rebound og billig flørt Anonymkode: 8da53...a43 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #14 Skrevet 17. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ventet "tålmodig" i kulissene. Jeg var den som satte spørsmålstegn når dama hans la ut om datenights og "hyggelige" turer. Han sa "snart". Jeg kjeftet hardt, og sa at det å være utro er faen ikke OK, enten så river du av plasteret eller så må du nesten bestemme deg for å dyrke gresset der du er. Sånn holdt han på i 4 år, nå, omsider... er det slutt, og eksen har flyttet ut. Anonymkode: 36d9a...6be Kan legge til her at kontakten vi hadde var mest på snapchat. Prøvde i utgangspunktet å holde min kontakt nøytral, som i å spørre hvordan det går også videre, han var mest gira på sexting etc. Anonymkode: 36d9a...6be
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #15 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hybler er pr def en bitteliten boenhet for EN person. Hvordan har han tenkt å skaffe seg "hybel" med plass til et par unger? Og ofte er jo hybler sånn at man kun har et soverom alene, resten deles (kjøkken, bad og stue) deles kanskje med andre hybelboere som har de andre soverommene. Eller man har et tekjøkken med to kokeplater og en mikroovn som "kjøkken" på rommet sitt. Hva i alle dager er det slags planer han har? De er jo ikke gjennomførbare med et par unger på slep. Fra internett, def av en hybel: "En hybel er betegnelse på en mindre del av et hus eller en leilighet som ikke utgjør en selvstendig boenhet. En hybel tjener normalt som boenhet for én person i en begrenset periode, og det svares normalt en månedlig leie til eieren av hovedhuset" Anonymkode: a8e40...34d I all verden? Liten leilighet da. Et billig sted, helst med plass til et par unger annen hver uke. Det var da også noe å henge seg opp i. Poenget var at der han bor er boenheter svært dyrt. TS Anonymkode: 6f03f...331 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #16 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg synes det er tricky. Jeg har ikke lyst til å presse han, rushe han, mase, hvis du skjønner. Jeg føler heller det er smart å spille litt cool, ikke hard to get, men være litt diskre. Samtidig vil jeg vise han at jeg liker han. Jeg har ikke sagt at jeg er forelsket, jeg har sagt jeg liker han, at han er en bra fyr jeg setter pris på. Enig i at han bør styre kontakt og det gjør han slik situasjonen er nå. TS Anonymkode: 6f03f...331 Det har jeg virkelig aldri sett vitsen med. Man kan være direkte, uten å være desp/klengete. Jeg ville sagt tydelig at jeg ser et potensiale, og gleder meg til å utforske det, for det jeg har sett så langt er veldig bra (tydelig interesse uten å vise at du er veldig interessert veldig tidlig). Men at du synes situasjonen er utfordrende, og helst ikke vil være for påtrengende av respekt for situasjonen han er i og den andre part. Hadde så holdt kontakten, inkludert å vise interesse. Men uten å utvikle relasjonen videre før han har flyttet. Anonymkode: 46927...a5c
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #17 Skrevet 17. april 2023 CamillaCollett skrev (6 minutter siden): Om ikke dere kan snakke åpent om dette er ikke forholdet som du tror. Mellom to som er fortrolige og glade i hverandre burde det være verdens enkleste ting å si: «Jeg har lyst til å kontakte deg hele tiden, men vil ikke mase nå som det er så mye stress i livet ditt og vi må holde lav profil. Hva tenker du om det?» Vi er nok ikke der enda. Han holder litt igjen for ikke å være utro. Han snakket lenge om å gjøre ting ryddig sist vi var sammen noe jeg respekterer han for og er enig i. TS Anonymkode: 6f03f...331
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #18 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi er nok ikke der enda. Han holder litt igjen for ikke å være utro. Han snakket lenge om å gjøre ting ryddig sist vi var sammen noe jeg respekterer han for og er enig i. TS Anonymkode: 6f03f...331 Du respekterer ikke det når du har kontakt med han før det er slutt. Du har satt deg selv i fristerinne rollen og da er du ikke i potensiell fremtidig kjæreste rollen Anonymkode: 8da53...a43 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #19 Skrevet 17. april 2023 Min exhadde "ei i kulissene" mens vi jobbet med avvikling og samtidig gjøre det beste for barna. Fant det ut på slutten av prossessen, somvi begge var enige om,og dermed fikk alle krokodilletårene hans en ny dimensjon.det er ikke en bryter som slås av selv om manvelger å avslutte et forhold, og å finne ut at en blir løyet for forkludrer mye i en drittung prossess. Glad jeg fant det ut, det gjorde at jeg sluttet å være dumsnill. Grunnen til at jeg fant det ut var at hun ikke greide å la være å mase.synd for ham. De er sammen i dag, men ikke et spesielt godt forhold.Tror han klandrer henne for å ha blittoppdaget. Men uten tvilet par som fortjener hverandre. Anonymkode: 5cf4d...c1d 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #20 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Min exhadde "ei i kulissene" mens vi jobbet med avvikling og samtidig gjøre det beste for barna. Fant det ut på slutten av prossessen, somvi begge var enige om,og dermed fikk alle krokodilletårene hans en ny dimensjon.det er ikke en bryter som slås av selv om manvelger å avslutte et forhold, og å finne ut at en blir løyet for forkludrer mye i en drittung prossess. Glad jeg fant det ut, det gjorde at jeg sluttet å være dumsnill. Grunnen til at jeg fant det ut var at hun ikke greide å la være å mase.synd for ham. De er sammen i dag, men ikke et spesielt godt forhold.Tror han klandrer henne for å ha blittoppdaget. Men uten tvilet par som fortjener hverandre. Anonymkode: 5cf4d...c1d Akkurat hva jeg frykter. Trist for deg å finne det ut sånn da. TS Anonymkode: 6f03f...331
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå