AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Del Skrevet 17. april 2023 Noen som har erfaring med de? Jeg har testet 4 ganger, dukker opp så vidt en skyggestrek som forsvinner. Men ellers negative tester. Hadde litt rosa på papiret i går kveld og litt på morran idag. Ingen tegn på mensen. Men er kvalm og svimmel. Så noen som har erfaringer med disse testene? Skal kjøpe clearblue seinere idag å prøve. Anonymkode: 7f591...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 17. april 2023 #2 Del Skrevet 17. april 2023 Testet ikke positiv før en uke etter forventet mens begge gangene jeg var gravid, den dagen jeg fikk svaaaak strek hadde jeg HCG på ca 100målt i blod hos legen. Også er de kjent for skyggestrek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Del Skrevet 17. april 2023 HeleneHS skrev (1 time siden): Testet ikke positiv før en uke etter forventet mens begge gangene jeg var gravid, den dagen jeg fikk svaaaak strek hadde jeg HCG på ca 100målt i blod hos legen. Også er de kjent for skyggestrek. Så kjedelig 😮💨😔 jeg har vært å kjøpt cleablue tidlig test. Ikm igår, lurt å vente til morgenurin eller holde seg i 2-4t? Anonymkode: 7f591...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #4 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så kjedelig 😮💨😔 jeg har vært å kjøpt cleablue tidlig test. Ikm igår, lurt å vente til morgenurin eller holde seg i 2-4t? Anonymkode: 7f591...3ce Hvis IKM var i går kan du fint teste på kvelden etter å ha holdt deg litt ja. Noen tester faktisk sterkere på kvelden enn på morningen. Anonymkode: 8d0a6...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #5 Del Skrevet 17. april 2023 Synes ikke de var så gode til tidlig testing, men etter ikm så viser alle tester riktig svar Anonymkode: 03298...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. april 2023 #6 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Synes ikke de var så gode til tidlig testing, men etter ikm så viser alle tester riktig svar Anonymkode: 03298...de9 Ikke for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #7 Del Skrevet 17. april 2023 Svak strek. Men tror jeg tok for tidlig. Anonymkode: 7f591...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #8 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Svak strek. Men tror jeg tok for tidlig. Anonymkode: 7f591...3ce Den gir også mye skygge Anonymkode: d4f18...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #9 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den gir også mye skygge Anonymkode: d4f18...654 Skygge som i at den er blå? Eller grå? For denne er blå. Anonymkode: 7f591...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #10 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Svak strek. Men tror jeg tok for tidlig. Anonymkode: 7f591...3ce Denne testen er dessverre altfor svak til å være etter IKM. Er noen få som får positivt sent men de fleste har en tydelig strek rundt IKM. Anonymkode: d52e6...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #11 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Denne testen er dessverre altfor svak til å være etter IKM. Er noen få som får positivt sent men de fleste har en tydelig strek rundt IKM. Anonymkode: d52e6...44d Ok. Selvom jeg har drikki lite og gikkpå do 2t etter siste dobesøk? Jeg tester igjen i morgen. Så får vi se. Anonymkode: 7f591...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #12 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Skygge som i at den er blå? Eller grå? For denne er blå. Anonymkode: 7f591...3ce De gir ofte blå skygge. Jeg har fått mange av de Anonymkode: d4f18...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 18. april 2023 #13 Del Skrevet 18. april 2023 22 hours ago, Fame said: Ikke for alle. Takk for at du delte denne, jeg har vært gravid 2 ganger (mistet megge i sa) og aldri fått positive tester før 20dpo. Selv om jeg hadde symptomer og fikk bekreftet graviditeten hos legen. Så ja, noen av oss tester ikke positive selv etter ikm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå