Gå til innhold

Er det vanlig å bli ekstremt lysten under eggløsning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir helt umettelig på sex når jeg har eggløsning 😅 er nesten litt plagsomt. Varer gjerne 2-3 dager i strekk. Klarer ikke tenke på annet og får lyst igjen etter 10-15 min etter forrige runde 😝 vet at prevensjon kan hjelpe, men ikke funnet noe som jeg trives med. Noen som vet om noe annet som kan roe det med? 🫢

Anonymkode: 13dc4...fd8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp - sånn ble begge mine barn til. Trenger ingen test for å vite når jeg har eggløsning 😀

Anonymkode: 0674e...ab9

AnonymBruker
Skrevet

Det er naturens måte for å få deg gravid. Jo mer lyst under eggløsning, jo større sjanse for befruktning. Det er nok bare hormonprevensjon som hjelper på det. 

Anonymkode: 729d9...716

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, er usedvanlig slutty når jeg har eggløsning, og dessverre lite kritisk til de jeg ligger med 😅

Anonymkode: 72c13...2f4

• Nyttig 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir helt umettelig på sex når jeg har eggløsning 😅 er nesten litt plagsomt. Varer gjerne 2-3 dager i strekk. Klarer ikke tenke på annet og får lyst igjen etter 10-15 min etter forrige runde 😝 vet at prevensjon kan hjelpe, men ikke funnet noe som jeg trives med. Noen som vet om noe annet som kan roe det med? 🫢

Det har også vært hevdet at kvinner kan få litt andre preferanser rundt eggløsning, at de akkurat da har en preferanse for dominante og pågående menn, mens man ellers i måneden kan foretrekke en litt mykere variant. Noen har tolket det som at kvinnen fra naturens hånd er skapt for utroskap eller - om mannen godtar det, cuckold-forhold. Vanskelig å vite hvor fakta slutter og seksuelle fantasier begynner, men litt spennende problematikk for en mann med cuckold-fetisj.

AnonymBruker
Skrevet
Cuckold skrev (7 minutter siden):

Det har også vært hevdet at kvinner kan få litt andre preferanser rundt eggløsning, at de akkurat da har en preferanse for dominante og pågående menn, mens man ellers i måneden kan foretrekke en litt mykere variant. Noen har tolket det som at kvinnen fra naturens hånd er skapt for utroskap eller - om mannen godtar det, cuckold-forhold. Vanskelig å vite hvor fakta slutter og seksuelle fantasier begynner, men litt spennende problematikk for en mann med cuckold-fetisj.

Ja, det kan nok stemme 😅 aldri vært utro, men tanken på det har slått meg mer enn en gang må jeg innrømme 😂 føler nesten at jeg blir en annen versjon av meg selv de dagene det står på som verst 🤭 skammer meg nesten litt over det når roer seg igjen 😆

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det kan nok stemme 😅 aldri vært utro, men tanken på det har slått meg mer enn en gang må jeg innrømme 😂 føler nesten at jeg blir en annen versjon av meg selv de dagene det står på som verst 🤭 skammer meg nesten litt over det når roer seg igjen 😆

Det er noe med den litt slemme siden av kvinner jeg finner utrolig tiltalende. Så det er i hvert fall noen av oss som synes dette bare gjør livet mer spennende. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er sexlysten din resten av måneden? Jeg har kanskje en ukes tid(uka rundt eggløsning ja!) hvor sexlysten er høyere enn ellers og sex gir mersmak. Dagene med blødning slås lysten omtrent av, muligens fordi jeg bruker mye bind og føler meg særdeles udelikat. (Vet at både tampong og menskopp er gode  alternativer. Jeg har kronisk hoste og har flere ganger opplevd at tampongen blir presset ut i løpet av hostekulene. Derfor er bind mest praktisk i hverdagen.) Tiden rett før mensen er jeg trøttere, surere og er mer godtesjuk. Og sånn går no dagen...

Anonymkode: a6bca...b2c

AnonymBruker
Skrevet

Får vanvittig høy sexdriv rundt eggløsning, er på grensen til slitsomt og aldri føle seg mettet. 

Roer seg ned jo nærmere mensen jeg kommer, også slår lyset seg helt av i starten av blødningene. Naturlig nok siden jeg har mye vondt. 

Så begynner det på ny runde der jeg blir mer og mer kåt des nærmere jeg kommer eggløsning. 

Kunne ikke klart meg uten leketøy. 

Anonymkode: 82a1a...46d

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er meningen. Er jo da kroppen vil formere seg 😉

Anonymkode: b6189...d32

AnonymBruker
Skrevet

Hvor var du i biologitimen?

Anonymkode: 72ee3...0da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hvordan er sexlysten din resten av måneden? Jeg har kanskje en ukes tid(uka rundt eggløsning ja!) hvor sexlysten er høyere enn ellers og sex gir mersmak. Dagene med blødning slås lysten omtrent av, muligens fordi jeg bruker mye bind og føler meg særdeles udelikat. (Vet at både tampong og menskopp er gode  alternativer. Jeg har kronisk hoste og har flere ganger opplevd at tampongen blir presset ut i løpet av hostekulene. Derfor er bind mest praktisk i hverdagen.) Tiden rett før mensen er jeg trøttere, surere og er mer godtesjuk. Og sånn går no dagen...

Anonymkode: a6bca...b2c

Jeg har ganske normal sexlyst ellers tror jeg. Men har jo ikke kartlagt det akkurat 😂 Har sex ca 2-5 ganger i uken utenom de dagene. Noen ganger mer og andre ganger mindre. Jeg har som du heller ingen sexlyst når jeg har mensen  😅 da er magen oppblåst og jeg har i tillegg vondt. Jeg bistår gjerne med en bj, selv om lysten ikke er helt tilstede. Blir jo lenge å gå uten noen form for sex for han.  

AnonymBruker
Skrevet

Ja, stemmer absolutt for meg. Utrolig kåt i ca en uke da, og har eggløsning nå😉

Anonymkode: cd2ad...24a

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke menstruert på typ 15 år. Kan ikke huske helt hvordan det var da. Var uten hormonprevansjon kun en kort periode. Og før det igjen en lang periode på hormonprevansjon.

Nå har jeg i hvert fall jevnt ikke lyst😂

Anonymkode: 3eb66...47d

AnonymBruker
Skrevet

... Ja? Selvsagt, det er jo hele poenget med hele greia :)  Hormoner som gjør det de er ment for.

Anonymkode: 20a44...083

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...