Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres mest brukte plagg under graviditeten? Trenger inspirasjon til hva jeg skal kjøpe av gravidklær da vanlige klær ikke passer🤰🏻

Og hvor kjøper dere gravidklær? 

Anonymkode: 77071...c1c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper mest på zalando. Pga pris. Og finner ikke så mye andre steder. Veldig glad i ribbestrikket kjoler som går redd over knærne. Blir noe kortere mot slutten da. Men det er ikke alltid gravidklær, men klær som passer på en voksende kul likevell. Og de har også slike mammakjoler, med ammeåpning. Så kan brukes mens du ammer. Er også mye annet klær dær. Sjekk ut merke anna field på zalando 

Anonymkode: 1d6f3...464

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en digg, myk svart bukse fra Boob som jeg har brukt mye i to graviditeter nå, kjøpt på Zalando. Og så har jeg brukt mye kjoler, ikke nødvendigvis mamma-kjoler men de som har plass til en voksende mage likevel. Brukte feks strikkede kjoler i første svangerskapet (høst/vinter).

Anonymkode: 6e532...990

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også en digg, myk svart bukse fra Boob, "once on never off", som var mitt var favorittplagget mitt i svangerskapene. 

Anonymkode: 2f885...dfc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut mamajules. Ganske dyrt, men skikkelig kvalitet ihvertfall. Ellers er det masse på zalando.

Anonymkode: c308f...4ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsket mammabuksene fra H&M jeg! Med stram singlet over. 

Anonymkode: 8e155...035

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker for det meste vanlige klær bare i 1-2 størrelser større☺️ Kay/day hos KappAhl har mange gode sett og ikke minst skjorter som er såpss store og lange så man kun trenger en tights/strømpebukse under, så en stor favoritt!  Ellers synes jeg selected femme har endel kjoler som fungerer godt med mage. Bukser har jeg utelukkende fra gravidavdelingen til h&m, både selebukse og de med ett ekstra tøystykke som går opp på magen. 

Anonymkode: a7877...a13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cubus har noen yogabukser jeg kjøpte i en str større og jeg levde i de (gjør det fortsatt😂) Ellers litt kjoler fra zalando, både gravidkjoler og ellers stretchy kjoler. Topper ble kjøpt i en eller to str større.

Bonprix har litt gravidklær. Ikke verdens beste kvalitet, men det dunker ingravidteten.

Anonymkode: a98a5...ba8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt bukse nå er en gravid dressbukse fra H&M. Den sitter så fint på og er perfekt til jobb og om man skal være litt pent kledd. Anbefales! Heter mama ankelange slacks!

922177498_Screenshot_20230417_213239_HM.thumb.jpg.210787d4349cfd9b213212c98bc46c6e.jpg

Anonymkode: 25a8a...392

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Asos har også en del fint! 

Anonymkode: 25a8a...392

• Liker 1
Skrevet

Gravidtruser. Kjøpte på Lindex, men de er sikkert bra de fra andre butikker også. Kjøpte en gravidtights fra H&M. Veldig behagelig å gå med 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Zalando ❤️ Beste merket for topper er Anna Field. Handlet litt hos ASOS også, men alt for lang ventetid. 

Anonymkode: 01df7...3d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine beste gravidklær var topper fra Boob Design! Laget for både graviditet og amming, så de satt fint med både liten, stor, og ingen mage. Holdt gjennom to graviditet- og ammeperioder før de ble utslitt også, bra kvalitet. 

Av bukser foretrakk jeg faktisk hm, de hadde flere som ikke var gravidjeans (bruker ikke hullete jeans til vanlig, trenger ikke 100 forskjellige å velge blant som gravid) og som satt pent. 

Anonymkode: 77101...719

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

https://www.zalando.no/gap-maternity-modern-topper-langermet-heather-grey-g0f29g01i-c11.html

Den er kanskje kjedelig i fargen, men er veldig behagelig 😍 Myk bomull (for engangs skyld, siden det meste er i ikke-pustende syntetisk materiale) og god passform og kvalitet! ☺️ Brukte den hele graviditeten!

Ellers kjøpte jeg bare gravidtights og haremsbukser fra HM. :)

Anonymkode: b12f1...a10

AnonymBruker
Skrevet

Personlig syns jeg mye av det som selges av mammaklær er utrolig trist og kjipt. Enten er der sort, grått eller striper. Så jeg har prøvd å kjøpe inn mest mulig klær jeg kan bruke etter graviditeten også, som jeg ville gått med gravid eller ikke. Da ble det mye stretchy kjoler og skjørt. Ellers går jeg for det meste i samboers joggebukser og t skjorter hjemme. Men en skikkelig go-to er mamma-tights, mamma strømpebukser og gode bh-er. Syns det var så ubehagelig at noe strammet på magen, så tightsene ble en redning. Da kan man også bare hive over mye av det man gikk med fra før - topper, gensere, kjoler osv. 

Anonymkode: 56c31...84d

AnonymBruker
Skrevet

Shein, zalando, hm (online ikke i butikk), prettylittlething kan anbefales! 

Anonymkode: 56c31...84d

Skrevet

Gikk i luftige maxikjoler + sykkelshorts for gravide hele sommeren i fjor. Fikk i september. Kjøpte shortsen på hm og kjoler litt her og der. Noen var for gravide, noen ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Lounge wear og happyflops🫶🏼 på sommeren går det i vide t-skjorter og sykkelshorts :) kjøper ikke mammaklær, går heller opp 1-2 str. i vanlige klær

Anonymkode: 34cbd...a51

AnonymBruker
Skrevet

Favorittplagg som i det jeg har brukt mest er uten tvil gravidjeans og basic gravid-t-skjorter fra HM. Kjøper ikke de tynneste og mest tettsittende jeansene. Samt de sømløse gravidtrusene som går over magen fra Lindex. 

Ellers har jeg en gravid- og ammegenser fra Noppies jeg liker godt. 

Har vært sykmeldt stort sett hele svangerskapet, hvis ikke hadde jeg sikkert kjøpt noe mer «fancy» gravidtøy. Sist runde klarte jeg meg mye med klær jeg hadde fra før, men denne gangen er magen enorm. 

Anonymkode: db4f7...405

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt noen ribbestrikket kjoler på zalando. De har også ammeåpning, så har planer om å bruke de etter fødselen også. Fine, gode, og ser bedre ut enn joggebuksene jeg ellers bruker. Sjekk ut anna field hos zalando. Masse fint.

Anonymkode: 1d6f3...464

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...