AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Jeg lurer på om det kunne vært smart. Jeg skal utenlands i nesten tre uker. Noen som har prøvd det? Annonsert en slags pause for å kjenne på det å være alene, både for han og meg? Anonymkode: 148db...943
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Skrevet 17. april 2023 Hvis du skal være alene i utlandet i 3 uker, så får du vel den følelsen? Eller det et slikt forhold der det skal snappes og facetimes flere ganger daglig? Eller er det frihet til å pule fremmede du ønsker? Anonymkode: 6fbb3...28e 24
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Skrevet 17. april 2023 Du får automatisk pause de tre ukene, trenger vel ikke å informere om det? Anonymkode: 07add...7f0 14 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #4 Skrevet 17. april 2023 Hva legger du i «pause»? Dere kommer til å være borte fra hverandre uansett. Pause er egentlig idiotisk, man fortsetter å være eksklusive eller så slår man opp. Pause er det man foreslår når man ikke tør være den som slår opp. Alternativt - hvis det du egentlig ønsker er et åpent forhold kan du foreslå det. Anonymkode: 27e8f...ada 10 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #5 Skrevet 17. april 2023 Poenget er å kalle det en pause for å kjenne på at nå er vi fra hverandre. Slik blir det hvis vi slår opp. Ts Anonymkode: 148db...943
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #6 Skrevet 17. april 2023 Æhm... Hørtes rart ut med timingen din denne pausen. Hadde jeg vært mann messen timingen der, så kunne pausen med deg gjerne ha vart evig. Anonymkode: a01cc...325 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #7 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på om det kunne vært smart. Jeg skal utenlands i nesten tre uker. Noen som har prøvd det? Annonsert en slags pause for å kjenne på det å være alene, både for han og meg? Anonymkode: 148db...943 Gir ingen mening. Dere er jo fra hverandre i de 3 ukene. Om dere snakker sammen så kan dere jo diskutere og begge bruke disse 3 ukene til å tenke over om dere skal fortsette forholdet etterpå. Kjenn litt på hvordan det er. Å ta 3 uker for å leve som singel vil være å gi forholdet et nakkeskudd. Ingen av dere kommer til å ha noen tillit til den andre, om dere skal ha 3 uker som singel i hvert deres land , da kan du like gjerne avslutte det i dag. Anonymkode: 58176...c48 11 1
BobbySocks Skrevet 17. april 2023 #8 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Poenget er å kalle det en pause for å kjenne på at nå er vi fra hverandre. Slik blir det hvis vi slår opp. Ts Anonymkode: 148db...943 Nei, det blir det jo ikke? Du skal vel ikke pakke ned halve huset, dele på ungene og krangle om sølvbestikket for en reise på tre uker? 8 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #9 Skrevet 17. april 2023 Pause er bare tull Anonymkode: 65677...253 3
Carrot Skrevet 17. april 2023 #10 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Poenget er å kalle det en pause for å kjenne på at nå er vi fra hverandre. Slik blir det hvis vi slår opp. Ts Anonymkode: 148db...943 dette blir for dumt, denne "pausen" får jo ikke du som er på reise - du er jo borte fra hverdagen og hverdagen din er jo ikke slik da som når du kommer hjem igjen. Mann / Kvinn deg opp og ta tak i hva som er den virkelige greien i forholdet ditt eller sett sluttstrek, ikke fjas med alt mulig tøys underveis. 8
LillaGorilla<3 Skrevet 17. april 2023 #11 Skrevet 17. april 2023 Altså, enten er man sammen, eller så er man ikke det. 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #12 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Poenget er å kalle det en pause for å kjenne på at nå er vi fra hverandre. Slik blir det hvis vi slår opp. Ts Anonymkode: 148db...943 Hvis du snakker om pause er det stor sjans for at han oppfører seg som singel mens du er borte. Er det det du ønsker deg? Hvis du leter etter grunner til å slå opp har du en nydelig mulighet… Anonymkode: 27e8f...ada 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #13 Skrevet 17. april 2023 Jeg tenker for å psykologisk våge å tenke tanken på at slik blir det å være alene, singel. Høres ut som de fleste mener det er tull. Ts Anonymkode: 148db...943
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #14 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker for å psykologisk våge å tenke tanken på at slik blir det å være alene, singel. Høres ut som de fleste mener det er tull. Ts Anonymkode: 148db...943 Jeg tenker at dette er DITT forhold, og hvis det er pause du har behov for akkurat nå så spiller det ingen rolle om andre synes det er tull. You do you. Anonymkode: b656c...c16
Eva-Lena Skrevet 17. april 2023 #15 Skrevet 17. april 2023 Pause er bare tull. Enten gjør du det slutt eller så er dere sammen. 3 uker uten han vil du jo fort merke om er hva du ønsker eller ikke. Liker du det så gjør du det slutt, liker du det ikke så fortsetter dere.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #16 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer på om det kunne vært smart. Jeg skal utenlands i nesten tre uker. Noen som har prøvd det? Annonsert en slags pause for å kjenne på det å være alene, både for han og meg? Anonymkode: 148db...943 Hva tenker du med dette, ts? Du får jo uansett alenetid disse tre ukene. Tenker du at dere skal ta pause fra å snakke sammen på tlf/sms disse tre ukene, eller pause som i at du kan flørte og Hansen med andre? Anbefaler virkelig ikke sistnevnte. Anonymkode: 1c3a7...62a 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #17 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tenker for å psykologisk våge å tenke tanken på at slik blir det å være alene, singel. Høres ut som de fleste mener det er tull. Ts Anonymkode: 148db...943 Er vel litt feil premisser å fortsette et forhold fordi man er redd for å være singel. Ønsker dere å være sammen - jobb for det. Ønsker dere ikke å være sammen - gjør det slutt. Anonymkode: ca7c9...00d
Virrevirrevapp Skrevet 17. april 2023 #18 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker for å psykologisk våge å tenke tanken på at slik blir det å være alene, singel. Høres ut som de fleste mener det er tull. Ts Anonymkode: 148db...943 Men hva mener du med våge å tenke slik? At dere ikke skal ha noe gjensidig romantisk kontakt? Er det greit for begge å flørte med andre de 3 ukene?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #19 Skrevet 17. april 2023 Virrevirrevapp skrev (14 minutter siden): Men hva mener du med våge å tenke slik? At dere ikke skal ha noe gjensidig romantisk kontakt? Er det greit for begge å flørte med andre de 3 ukene? Ja, ikke ha kontakt. Ikke nødvendigvis å flørte, men bare vite psykologisk at man ikke er bundet. Ts Anonymkode: 148db...943
Vera Skrevet 17. april 2023 #20 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, ikke ha kontakt. Ikke nødvendigvis å flørte, men bare vite psykologisk at man ikke er bundet. Ts Anonymkode: 148db...943 Det er veldig svevende å si at det ikke nødvendigvis er for å kunne flørte med andre..om det skal kunne fungere må dere ha 100% like premisser. Enten er greit å pule rundt, eller så er det ikke greit. Dersom det skal være greit for deg å ha sex med andre, må det også være greit for han som er hjemme å gjøre det samme. Hvordan stiller du deg til det? Har dere barn..? 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå