pappa messi Skrevet 17. april 2023 #1 Del Skrevet 17. april 2023 Jeg er veldig glad i sjokolade, men for å holde meg sunn bruker jeg mye Regia Lett Kakao. Dessverre har jeg lagt merke til at de har sluttet å selge den i matbutikker over hele Norge. 🤔 Til og med på Coop og Meny! Det eneste stedet jeg vet at er mulig å få tak i er på Oda og andre steder hvor man må bestille. Det hadde jo vært veldig fint å finne det i en butikk i nærheten slik som før. Vet noen hvor varen kan ha blitt av. Har dere også lagt merke til at den har forsvunnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 17. april 2023 #2 Del Skrevet 17. april 2023 Først Toro lett kakao og nå denne? 😕 irriterende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Del Skrevet 17. april 2023 Hvor mye kakao drikker du? Dette kan umulig vippe et kosthold? Anonymkode: 2dc96...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #4 Del Skrevet 17. april 2023 Hvorfor ikke bare kjøpe skummet melk og kakaopulver, og blande en sunnere kakao selv? Anonymkode: 53ddd...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå