Mountain Man Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 I helgen var jeg og min kone ute på byen med hennes jobbkolega og samboer. Når hans samboer var på toalettet flørtet han og min kone ganske intenst ved bordet. Det var både verbalt og fysisk og jeg merket en sterk seksuell tiltrekning dem imellom. Jeg har erkjent til min kone at jeg syns det er helt greit og faktisk bare sexy at hun gjør slikt og om hun ønsker mere. Så det var bare opphissende for meg å oppleve det på nært hold uten at jeg kunne gjøre noe fra eller til. Selv om jeg selvfølgelig ble både flau og følte meg litt ydmyket der jeg satt. Men det var kun fordi jeg plutselig ble livredd for at noen andre vi kjenner plutselig skulle komme inn på restauranten. Når vi kom hjem hadde jeg fantastisk sex med min kone og hun var tydelig kåt allerede før vi kom hjem. Jeg merket også at hun hadde så stor selvtillit og var mer dominant en tidligere også i senga. Burde jeg spørre min kone om samboeren til kolegaen hennes syns det er greit at hennes mann flørtet og befølte min kone på låret eller kan det fremstå som at jeg forsøker å begrense min kones frihet p.g.a sjalusi? Taknemlig om noen damer har råd om dette ut fra hva dem selv ville følt i samme situasjon! 🙏 For jeg vil ikke begrense den friheten min kone har og føler det er veldig viktig at jeg ikke plutselig virker sjalu når det er så kort tid siden jeg fortalte henne at jeg ville både godta og synes det var sexy om hun til og med ønsker sex med også noen andre. Samtidig håper jeg ikke at den kollegaen gjør slik bak ryggen på dama si! Kan jo være dem har ett åpent forhold. Men har ikke fått inntrykk av det tidligere.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Skrevet 17. april 2023 Hvorfor godtar du at noen flørte og tar kona di på låret?? Anonymkode: e3d81...108 1
Jdz Skrevet 17. april 2023 #3 Skrevet 17. april 2023 Synes kanskje du gjør litt mye ut av det og at det blir litt i overkant å spørre om det. Det gjør det jo mindre spontant og mindre gøy, og det var faktisk bare flørting. Ingen grunn til å trekke inn problemstillinger som omfatter sex med andre og eventuelt åpent forhold. Siden det er en kollega også kan ting fort bli feil. Samboer er også ganske flørtete av seg og jeg synes bare det et gøy, helt uproblematisk og akkurat passe uskyldig. 3 1 1
Mountain Man Skrevet 17. april 2023 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor godtar du at noen flørte og tar kona di på låret?? Anonymkode: e3d81...108 Hun har friheten til det. Forholdet vårt er monogamt fra min side og vært det så langt også fra hennes side. Men hun kan både flørte å gjøre mer med andre om hun selv ønsker det. Det har vi nå snakket åpent om. Så selv om hun sier hun ikke føler behov av sex med andre tror jeg hun liker oppmerksomheten og flørten med også andre. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #5 Skrevet 17. april 2023 Mountain Man skrev (1 time siden): I helgen var jeg og min kone ute på byen med hennes jobbkolega og samboer. Når hans samboer var på toalettet flørtet han og min kone ganske intenst ved bordet. Det var både verbalt og fysisk og jeg merket en sterk seksuell tiltrekning dem imellom. Jeg har erkjent til min kone at jeg syns det er helt greit og faktisk bare sexy at hun gjør slikt og om hun ønsker mere. Så det var bare opphissende for meg å oppleve det på nært hold uten at jeg kunne gjøre noe fra eller til. Selv om jeg selvfølgelig ble både flau og følte meg litt ydmyket der jeg satt. Men det var kun fordi jeg plutselig ble livredd for at noen andre vi kjenner plutselig skulle komme inn på restauranten. Når vi kom hjem hadde jeg fantastisk sex med min kone og hun var tydelig kåt allerede før vi kom hjem. Jeg merket også at hun hadde så stor selvtillit og var mer dominant en tidligere også i senga. Burde jeg spørre min kone om samboeren til kolegaen hennes syns det er greit at hennes mann flørtet og befølte min kone på låret eller kan det fremstå som at jeg forsøker å begrense min kones frihet p.g.a sjalusi? Taknemlig om noen damer har råd om dette ut fra hva dem selv ville følt i samme situasjon! 🙏 For jeg vil ikke begrense den friheten min kone har og føler det er veldig viktig at jeg ikke plutselig virker sjalu når det er så kort tid siden jeg fortalte henne at jeg ville både godta og synes det var sexy om hun til og med ønsker sex med også noen andre. Samtidig håper jeg ikke at den kollegaen gjør slik bak ryggen på dama si! Kan jo være dem har ett åpent forhold. Men har ikke fått inntrykk av det tidligere. 😳😳... Anonymkode: 2b14e...974 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #6 Skrevet 17. april 2023 slapp av og konsentrer deg om deg og din kones relasjon, dere har en greie begge tenner på og finner OK. Hva denne andre fyren gjør eller ikke gjør så lenge kona di ikke ligger med han er urelevant for deres avtale. Anonymkode: 1ced2...e8f 2
BobbySocks Skrevet 17. april 2023 #7 Skrevet 17. april 2023 Vis du begynner å stille kritiske spørsmål vil hun nok tolke det dit hen at du ikke er så åpen for det som du sier du er. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #8 Skrevet 17. april 2023 Dette er altfor komplisert tema for KG. Folk her inne er ikke emosjonelt modne nok til beherske tanken på slikt Anonymkode: 735d6...3f3 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #9 Skrevet 17. april 2023 Kan du ikke bare spørre hun om hun kan tenke seg å være hotwife så blir du ferdig med spørsmålet istedet for å komme med rare hint som kan mistolkes? Anonymkode: d316f...ada 1
Mountain Man Skrevet 17. april 2023 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan du ikke bare spørre hun om hun kan tenke seg å være hotwife så blir du ferdig med spørsmålet istedet for å komme med rare hint som kan mistolkes? Anonymkode: d316f...ada Vi har snakket ut om det og hun vet hun kan ha sex med andre om hun ønsker uten å risikere noe i forhold til meg.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #11 Skrevet 17. april 2023 Mountain Man skrev (17 minutter siden): Vi har snakket ut om det og hun vet hun kan ha sex med andre om hun ønsker uten å risikere noe i forhold til meg. Ok det er fint det er oppe og ute. Nei ikke snakk noe mer om den hendelsen. Hun kan ikke vite om kollegaen har snakket med sin egen samboer om flørting, og det lager dårlig stemning å dra det opp, høres klandrende ut som at du egentlig syns det er galt at de flørtet. Om de skulle avtale å ligge sammen er det derimot viktig å forsikre seg om at samboeren hans har gitt samtykke Anonymkode: d316f...ada 1
Mountain Man Skrevet 17. april 2023 Forfatter #12 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok det er fint det er oppe og ute. Nei ikke snakk noe mer om den hendelsen. Hun kan ikke vite om kollegaen har snakket med sin egen samboer om flørting, og det lager dårlig stemning å dra det opp, høres klandrende ut som at du egentlig syns det er galt at de flørtet. Om de skulle avtale å ligge sammen er det derimot viktig å forsikre seg om at samboeren hans har gitt samtykke Anonymkode: d316f...ada Gode råd! Tenkte det samme siden hun jo vet at hun er fri til slikt. Men greit å høre det også fra andre. Siden det er kort tid siden jeg erkjente til henne at hennes fantasier om sex med andre bare gjør meg kåt burde jeg nok trå forsiktig i å kommentere slikt i ettertid. Om jeg kom med ett slikt "moraliserende" spørsmål så kunne jo hun misstolke det til at jeg angret meg eller tenkte annerledes om henne når hun omsider lot en annen mann bli så nærgående. Men eneste jeg klarte å føle når hun lot han beføle sitt lår og flørtet med han var extrem lyst på henne og hvor enormt forelsket jeg er i henne. En liten redsel for å miste henne men mest av alt en dyp beundring og respekt for hennes Kvinlige styrke og stilling i vårt forhold. Så jeg skal ta til meg rådene og ikke si noe som kan ødelegge for hennes følelse rundt disse ting. Det kunne jo også slå raskt tilbake på meg selv da jeg tviler på at hun ville godtatt noe second toughts. 1
911 Skrevet 17. april 2023 #13 Skrevet 17. april 2023 (endret) Mountain Man skrev (3 timer siden): Gode råd! Tenkte det samme siden hun jo vet at hun er fri til slikt. Men greit å høre det også fra andre. Siden det er kort tid siden jeg erkjente til henne at hennes fantasier om sex med andre bare gjør meg kåt burde jeg nok trå forsiktig i å kommentere slikt i ettertid. Om jeg kom med ett slikt "moraliserende" spørsmål så kunne jo hun misstolke det til at jeg angret meg eller tenkte annerledes om henne når hun omsider lot en annen mann bli så nærgående. Men eneste jeg klarte å føle når hun lot han beføle sitt lår og flørtet med han var extrem lyst på henne og hvor enormt forelsket jeg er i henne. En liten redsel for å miste henne men mest av alt en dyp beundring og respekt for hennes Kvinlige styrke og stilling i vårt forhold. Så jeg skal ta til meg rådene og ikke si noe som kan ødelegge for hennes følelse rundt disse ting. Det kunne jo også slå raskt tilbake på meg selv da jeg tviler på at hun ville godtatt noe second toughts. Enig. Nyt øyeblikket eller hva som måtte komme og ikke still spørsmål. Om han får lov til å være "utro" eller ikke er hans problem. Settingen hørtes fantastisk ut og dette ble jo en vinn-vinn-situasjon for deg/dere. Kanskje dette er "inngangsporten" til noe mer. Endret 17. april 2023 av 911 1 1
Mountain Man Skrevet 17. april 2023 Forfatter #14 Skrevet 17. april 2023 911 skrev (1 minutt siden): Enig. Nyt øyeblikket eller hva som må komme og ikke still spørsmål. Om han får lov til å være "utro" eller ikke er hans problem. Settingen hørtes fantastisk ut og dette ble jo en vinn-vinn-situasjon for deg/dere. Kanskje dette er "inngangsporten" til noe mer. Ja. Tenker Det samme. Selv om hun sa til meg at hun kun fantaserer og ikke føler behov for sex med andre lengre opplevdes den episoden som om fantasien plutselig kom veldig nær virkelighet... 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå