Gå til innhold

Gifte mannfolk på tur... Kan man egentlig stole på noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Bare en liten observasjon etter 3 år som singel. Jeg kommer ikke over hvor mange gifte/usingle menn som så lett roter seg borti andre. Var på afterski i helgen, og de fleste av guttegjengene var personer i forhold. Ingen av de nølte med å rote med andre, det gikk så lett som ingenting. 

På jobben er det samme greia, så mye som skjer på jobbfester og eventer. Har dessverre selv også vært med gifte menn, men noen av de har man kanskje kysset med, og i ettertid funnet ut at de har noen hjemme. Han ene som jeg var med på afterski for noen år tilbake så jeg plutselig at hadde bilde av en nyfødt sønn på telefonen. Altså,  så lite sjarmerende.. 

Så, kan man egentlig stole på noen... De jeg har møtt er gode fine folk, men allikevel gjør de slik.. 

Egentlig litt glad jeg er singel! ;)

Anonymkode: 527ec...3d6

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja , ikke alle er duster! Noen er gift med en de elsker og respekterer! Ville aldri funnet på noe sånt! Derfor holder jeg meg med oppegående andre menn! Ikke guttunger..

Anonymkode: c59d2...714

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja , ikke alle er duster! Noen er gift med en de elsker og respekterer! Ville aldri funnet på noe sånt! Derfor holder jeg meg med oppegående andre menn! Ikke guttunger..

Anonymkode: c59d2...714

Det er utallige mange menn i 40 og 50 årene som er ute etter noe på si. Jeg har iallefall den erfaringen. Så å være gift, betyr nesten ingenting, for veldig mange. Hilsen singel kvinne 45. 

Anonymkode: c0cd1...a9c

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trøst deg selv. Kvinner gjør dette like mye om ikke mer

Har mange jeg kan nevne. Men den værste var i russetiden. Hvor jeg pulte en kvinne som var 32 år , jeg 18 etter å ha møtt henne på en bar

Hun var nettopp giftet seg og hadde 2 barn med ham. Ser idag på FB de er forsatt sammen, stakkars mann

Anonymkode: b3d7d...eee

Vet du om hun hadde «lov»?

For noen er faktisk i åpne forhold. Etter mange år sammen må man stå på litt for å beholde intimiteten og spenningen.

25 % av menn er utro. Det er en rimelig høy andel! Mannen og jeg er en på en swingers-side sammen. Det er sjokkerende mange menn der som virker som de er helt vanlige familiefedre, men som møter både andre kvinner og menn på si’.

Hvis vi ikke hadde sex hjemme ville jeg nok vært bekymret selv. Har vært i forhold tidligere der jeg skjønte at det var noe muffens, og da var det snakk om utroskap 😕

Anonymkode: b9c79...5a1

AnonymBruker
Skrevet

Men disse mennene er utro med kvinner- som enten selv er single og vet at mennene er i et forhold eller som selv er i et forhold. 

Anonymkode: 35db6...33c

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

[..]

Var på afterski i helgen, og de fleste av guttegjengene var personer i forhold. Ingen av de nølte med å rote med andre, det gikk så lett som ingenting. 

[..]

Anonymkode: 527ec...3d6

… men det var baaare single kvinner de rotet med?

Ikke sant?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en mann som ikke drikker. Aldri noen garanti der heller men hvertfall redusert sjanse :)

Anonymkode: 7c453...899

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff ja. Så mange mennesker med dårlig moral. Det er trist. Men hvis man uttrykker skepsis og usikkerhet rundt at partner drar på slike heisaturer, nei da er man hysterisk og kontrollerende...

Anonymkode: 11b7d...4f8

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er så jævla trist at så mange menn ikke kan holde buksene på, spesielt når de allerede er i et forhold. Det er vanskelig å stole på noen når man blir behandlet sånn, og jeg skjønner hvorfor du er glad for å være singel.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er utallige mange menn i 40 og 50 årene som er ute etter noe på si. Jeg har iallefall den erfaringen. Så å være gift, betyr nesten ingenting, for veldig mange. Hilsen singel kvinne 45. 

Anonymkode: c0cd1...a9c

Og ganske mange kvinner også. Historisk har menn vært mer utro enn kvinner, med det er kvinnene på god vei til å gjøre noe med. Årsaken er selvsagt at for 40 år siden var det helt krise for veldig mange kvinner å bli skilt. Nå er det ikke så ille, da de fleste kvinner kan forsørge seg selv.

Skrevet

Hvilke gifte menn drar på party afterski med guttegjengen uten sin ektefelle?

Hvilke gifte menn prøver seg på kvinnelige kolleger på jobb events?

Den minoritet som er utro gjør det.

Mannen som er med familie og venner på hytta han ser du ikke, eller han som gikk hjem fra julebordet passe brisen uten å prøve seg på noen.

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (5 timer siden):

Og ganske mange kvinner også. Historisk har menn vært mer utro enn kvinner, med det er kvinnene på god vei til å gjøre noe med. Årsaken er selvsagt at for 40 år siden var det helt krise for veldig mange kvinner å bli skilt. Nå er det ikke så ille, da de fleste kvinner kan forsørge seg selv.

Hva har det med saken å gjøre? Tråden handler om utro menn.

Anonymkode: d855a...0f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om flere på min jobb som har vært utro. Alle av dem er kvinner......

Anonymkode: 5ad97...a4b

AnonymBruker
Skrevet

So? Kanskje de får lov. Jeg oppfordrer mannen min til å ligge med andre, så slipper jeg. Han vil ikke skilles, jeg vil. 

Anonymkode: b1b06...c29

AnonymBruker
Skrevet

Tror det har mye med hvilken type person du er som gjør en tilbøyelig for utroskap. De som er veldig fremoverlent, sosiale og utadvendte er nok det. Lokal kultur spiller også inn: noen steder er ikke utroskap så gravalvorlig. Husker ei venninne av min eks hvor hennes kjæreste hadde vært utro med ei prostituert. Alle fikk vite det. Hun holdt på ham, året etter fikk de barn osv. Jeg ble lettere sjokkert. 

Anonymkode: 3a9f7...c46

• Liker 2
Skrevet
Fremmed fugl skrev (2 timer siden):

Hvilke gifte menn drar på party afterski med guttegjengen uten sin ektefelle?

Hvilke gifte menn prøver seg på kvinnelige kolleger på jobb events?

Den minoritet som er utro gjør det.

Mannen som er med familie og venner på hytta han ser du ikke, eller han som gikk hjem fra julebordet passe brisen uten å prøve seg på noen.

Hadde glatt blitt med gutta på afterski uten at det hadde blitt et problem. Forstår ikke hvorfor dette er annerledes enn en annen fest.

Skrevet
Illuminatum skrev (29 minutter siden):

Hadde glatt blitt med gutta på afterski uten at det hadde blitt et problem. Forstår ikke hvorfor dette er annerledes enn en annen fest.

Ok, så du klarer ikke å se på enn sammenheng mellom sannsynlighet å være utro hos enn mann som:

- Drar mye å fester med "gutta" og andre damer uten sin ektefelle.

OG

- Menn som ikke gjør det.

?

• Liker 1
Skrevet

Der det er alkohol involvert, går vettet ut. Ihvertfall om det er mer enn et glass vin til maten. 

Min mann er avholds, og jeg nesten avholds, så vi stoler på at den andre ikke begår utroskap "fordi fylla". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i 15 år,datet mye til tider.Og ja det er ekstremt mye utroskap.I alle aldre.Familie fedre til dem som er i startfasen. Syntes det har blitt skremmende,virker som ingen er trofaste mer.Hva er vitsen med forhold da?Like greit være singel.

Anonymkode: 0cbff...218

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...