Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordi at øyenbrynene deres fortsatt er mørke, så det er helt åpenlyst at dere ikke er blonde. For ikke snakke om hvor dumt det ser ut når håret har vokst litt og røttene har den naturlige hårfargen.

Dere skal vite at alle himler med øynene eller ler bak ryggen deres. SÅ dumt ser det faktisk ut.

Nei, omfavn din naturlige hårfarge.

Anonymkode: 3552d...e2c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, alle himler ikke med øynene og ler bak ryggen til andre mennesker. Mulig du gjør det, men du er ikke alle.

Anonymkode: a92bb...711

• Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg himler ikke med øynene og ler av folk som har bleket håret bak ryggen deres! Hvor har du den dumme påstanden fra?

Bare fordi du ikke vet forskjellen på "åpenlyst" og "åpenbart", betyr det at vi skal le av DEG fordi du åpenbart må være dum?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Men det er jo også mange naturlig blonde som også farger øyenbrynene sine mørke. Hva tenker du om de?
Tenker for øvrig denne tråden sier mye om deg som person. Å le bak ryggen på andre er virkelig et sjarmerende karaktertrekk🙄

• Liker 9
Skrevet

Det høres mest ut som om hun jenta som har bleika håret har stjålet oppmerksomheten til han du liker. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Fordi at øyenbrynene deres fortsatt er mørke, så det er helt åpenlyst at dere ikke er blonde. For ikke snakke om hvor dumt det ser ut når håret har vokst litt og røttene har den naturlige hårfargen.

Dere skal vite at alle himler med øynene eller ler bak ryggen deres. SÅ dumt ser det faktisk ut.

Bry deg om ditt eget hår du. Jeg ler ikke av noens hår,  med mindre det er en dårlig hårdag, som blir vist med vilje at det er dårlig hårdag. Så jeg bryr meg mest om eget hår.  Jeg hverken bryr meg eller ler av noen med ettervekst.  Dog farger blonde brynene sine, så ikke sikker decer mørke selv om bryna er det

Anonymkode: bd74f...30f

• Liker 1
Skrevet

Det er jo kjempefint med blondt hår sammen med mørke røtter og mørke øyenbryn!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ok🤭

AnonymBruker
Skrevet

Har en i familien som er naturlig blond, men har mørke bryn, og de lengste å tykkeste øyevippene jeg har sett. Helt naturlig mørke. 

Og jeg har aldri tenkt noe negativt, om de som bleker håret sitt.

Anonymkode: d2aae...e84

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

🤣 ei blond som har stjålet kjæresten din, eller? 

Anonymkode: 1a151...fe7

• Nyttig 3
Skrevet

Ikke snakk på vegne av meg, takk.

At du har et problem med at folk forandrer hårfargen sin og gjør med kroppene sine som de selv vil, det er ett deg-problem.

Ikke lemp dine fordommer og dømmende greier over på meg, takk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når man har farget håret helt blondt og lar mørk fæl ettervekst vokse herfra til månen - så ser det passe fælt ut. Og det er veldig lett å se om noen som ikke er naturlig blonde har farget håret sitt, litt pga brynene blant annet som du nevner. Men grunn til å hån le av de av den grunn? Absolutt ikke.🤦🏼‍♀️ Det er sykt dyrt å farge håret fra mørkt til blondt og det er enda dyrere å opprettholde både fargen og håret fint i ettertid. 

Anonymkode: fe35d...3ef

AnonymBruker
Skrevet

Det er din mening. Det er ingen universell mening.

Anonymkode: 5b189...82f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dette så viktig for deg at du ser deg nødt til å lage en tråd om det? 

Anonymkode: a582a...46a

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes faktisk det ser bra ut og gir en fin kontrast. Etterveksten også ser bare fresh og sunn ut.
Mye verre med de som er lyse som farger håret mørkt, når etterveksten viser ser det jo ut som om de visner. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle farger øyenbrynene mørkere. Det er virkelig ikke pent med blonde øyenbryn. Så man kan  ikke se det på brynene. Videre syntes jeg det er en rar ting å være opptatt av. Hvor gammel er du ts?

Anonymkode: 1af3c...6bd

Skrevet

det eneste som får meg til å himle med øynene og le av mennesker er holdniner de viser som er meget spesielle, som din Ts.. Det kan få meg til å himle litt med øynene og le og tenke stakkars folk som har sååå lite i livet sitt at dette tar plass... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det er jo helt vanlig med mørke øyenbryn og naturlig blondt hår, og de som har naturlig lyse øyenbryn pleier å farge dem. Så fargen på øyenbrynene sier lite om hva som er den naturlige hårfargen.

Jeg er enig i at folk er finest med sin naturlige hårfarge, men det kan være fint med farga eller bleika hår også. Uansett rart å legge seg så opp i andres hårfarge.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ok! 😊 Bryr meg ikke! 

Skrevet

Det ser så løk ut? Hva slags idiotisk fjortissutrykk er dette?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...