Gå til innhold

Hva gjør dere med flere barn som går i forskjellige barnehager og skoler på 17 mai

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjelder særlig dere med barn som bor på to steder. Der barna går i skole/barnehage i forskjellige kommuner. 

Hvordan gjør dere det på 17 mai?

Anonymkode: 602de...757

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barnehager pleier vel ikke ha noe opplegg 17 mai? 

Hvis dere har barn i to forskjellige skoler i to forskjellige kommuner, så må vel foreldrene bare dele seg da, og så bytte annenhvert år f.eks. 

Anonymkode: 93886...57c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barnehager har opplegg 16mai, ikke 17.

Anonymkode: 5d574...d46

AnonymBruker
Skrevet

Blir hjemme og gjør feiringen av nasjonaldagen på vår måte

Anonymkode: 1fa77...cc6

AnonymBruker
Skrevet

Tog med klassen på skolen er 1.prioritet....alltid.

Anonymkode: 9abe6...aea

AnonymBruker
Skrevet

Besteforeldre og tanter/onkler stiller opp og går i tog med den ungen vi ikke får gått med (rullerer). Så møtes vi alle etter toget/togene.

Anonymkode: d6f43...26c

• Liker 1
Skrevet

Barnehage opplegg på 17 mai er ikke vanlig så dette ville jeg absolutt ikke prioritert. Prioriter å følge opp barna på skolen på 17 mai. De minste føyer seg fint med litt is, kake mm moro som er på skolen på 17 mai👏 Man skal jo ikke gi de noe valg her, ta en voksen avgjørelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste opplegget barnehage/skole har på 17. mai er hvor de er plassert i toget 🤷🏽‍♀️

Skolebarnet mitt er så stor at hun går med vennene sine under fanen til sin skole. Så går vi med barnehagebarnet under deres fane. Så feirer vi 17. mai ute, og drar til skolen til største. 

Det er vel ikke vanlig at det skjer mer enn dette? Hvis du mener før 17. mai pleier de å feire innad på skolene og barnehagene dagen før, og da uten foreldre - kun med klassene/avdelingene sine.

Anonymkode: d1fce...10d

AnonymBruker
Skrevet

Her går både skole og barnehage i tog, men fordi mannen jobber borte den dagen så kommer jeg til å følge/se på største barn i toget og droppe barnehagen. Barnehagebarnet er 3, og har ikke noe forhold til det å gå i tog, da småbarnsavdelingen som hun gikk på i fjor ikke har opplegg, mens barneskolebarnet gleder seg stort og vil at jeg skal se på. 

Anonymkode: 9414f...2aa

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke lenger barn i barnehage. Men de pleide ikke å ha noe på 17. Mai. Nå har jeg et barn i barneskole, et I ungdomskole og et I videregående. Håpet jeg slipper unna det meste, men kommet til å prioritere den yngste.

Anonymkode: bb486...fca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...