Gå til innhold

En useriøs mann - og han søker et forhold🌝

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarer absolutt ikke å forstå meg på en slik mann. Enten så har han 0 sosiale antenner, evt et annerledes kvinnesyn. Eller så er han fullstendig crazy! Snart 40 år, og på profilen står det: søker noe seriøst.  Drar på date med han (ute) , han begynner med en så seksuell samtale, pusher på videre, jeg sier at jeg søker noe seriøst, det sier at han også gjør. Men hele daten var sinnsykt rar og helt elendig, han prøvde å dra ord ut av meg, når jeg hadde sex sist, hva det galeste jeg har gjort er, skulle ta på håret mitt hele tiden. Jeg flyttet meg litt vekk å, ble syykt ukomfortabel

Deretter drar jeg hjem, og videre driver han og sender massevis rare meldinger og spør meg om jeg skal onanere og han sender rumpebilder og spør om nudes! Og jeg sier at jeg søker et forhold igjen! Deretter åpner han bare meldingen, etter noen timer svarer han: jeg er ikke ute etter sex! Jeg søker et forhold jeg. Hvorfor i alle dager er han ikke ærlig på at han bare vil tulle med masse kvinner? Og hvorfor har han på profilen: søker et forhold, og vil ha barn også. Kort og godt avviser jeg han, blokkerer han. Deretter gir han seg ikke å sende nye meldinger, på facebook som dette: liker ikke at  du avviser meg, vil møte deg igjen! Værsåsnill, jeg får deg til å  angre snart! Du bestemmer ikke om vi passer sammen eller ikke! Det er jeg som bestemmer det. Nå fikk jeg nok, jeg sa til han: nå slutter du! Eller så tar jeg også anmelder deg! Du må slutte! Da ga han seg. Deretter postet jeg på siden: "jenter på tinder"  på FB. deretter får jeg meldinger av 3 kvinner til som han hadde pushet på videre, med rare samtaler og seksuelle samtaler, ho ene hadde han til og med hjemme tvunget hun til at hun skulle ta på han "der nede" . Alle vi er i 30-årene, han hadde sendt samme meldinger og pushet på. Og samtidig sagt: jeg søker et forhold. Da kan du søren meg gi blaffen i å kødde med damers følelser på denne måten?? Altså skjønner jævlig godt at noen menn som dette ikke får seg dame, og de vil ikke endre seg heller. Juger så det renner

Irriterer meg helt sinnsykt, jeg har fått han utestengt fra Tinder også. Rapporterte. Hvis en 15 åring hadde oppført seg slik så hadde jeg tenkt på modenhet, men en mann på 40 år nesten, som kunne hatt barn og familie nå, driver og tuller masse. Og til syvende og sist så legger de skylden på at kvinnen er kravstor og manipulerer hun videre

Anonymkode: fe47a...7c1

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ingenting å si om han søker noe seriøst, men bare mangler sosiale antenner.

Han er creepy til de grader! Uansett så lytter han ikke. Det er farlig. Menn som ikke lytter er absolutt farlige. Lytt til han. Han er tydelig på at han ikke respekterer deg, respekterer dine grenser.

Det finnes fine menn der ute. Han er ikke en av de. Du får nye sjanser.

Anonymkode: 34efa...1fe

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Overgriperpotensiale i den fyren der. 

Anonymkode: dac0b...158

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske noen mann som holder på slik, hadde baller nok til å fortelle hvorfor🤔 Hva er vitsen med å som du sier,lyve og leke med kvinner sine følelser på denne måten? Hvorfor ikke være ærlig og finne seg noen som også er ute etter sex🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 26f76...fe0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg derimot forstår ikke hvorfor damer i det hele tatt svarer sånne duster. Jeg ville bare forlatt daten og blokkert ham umiddelbart.

Anonymkode: 25616...6e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vanlig at menn oppfører seg slik, og dette er ikke en bra fyr - så du gjør jo rett i å blokke ham.
Det å  generalisere ved å si at menn  oppfører seg slik er nok å dra det for langt.

Men jeg kan svare deg på hvorfor menn skriver at de søker noe seriøst uansett om de er seriøse eller ikke:
Det er fordi det gir flest matcher. Av både damer som ønsker noe seriøst og useriøst. Det gir ikke noen gevinst i være ærlig på det punktet, snarere tvert om. Damene som ønsker noe useriøst matcher ofte med menn som ønsker noe seriøst. 

Jeg skriver selv at jeg vil ha en kjæreste, men får likes og matcher fra gifte kvinner og kvinner som ikke vil ha forhold. Og det er hyggelig det, men ender jo opp i mange flyktige og useriøse affærer.

Tror menn og kvinner ødelegger litt for hverandre ved å dobbeltkommunisere....

M40

Anonymkode: 4fde8...69d

Skrevet

Kanskje han i hans verden leter etter en kvinne som liker det han liker - seriøst forhold bygget på seksuelle undertoner.. En likesinned, noe du TS helt klart ikke er, så bare si det: vi er ikke kompatible som mennesker så nei takk til mer kontakt.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...