AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg kjedet meg 80% av filmen og ble sliten i hodet av all snakkingen. Tydeligvis har denne filmen blitt laget under lockdown i England, siden handlingen kun var på hotellrommet utenom en scene i kafeen på hotellet. Flinke skuespillere men kjedelig historie🥱 Anonymkode: 34971...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Del Skrevet 17. april 2023 Jeg likte den godt. Enda jeg generelt ikke har sansen for mye prat og lite action. Ble virkelig imponert over Emma Thompson. Hun glitret! Anonymkode: 2a715...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg likte den godt. Enda jeg generelt ikke har sansen for mye prat og lite action. Ble virkelig imponert over Emma Thompson. Hun glitret! Anonymkode: 2a715...59b Hun er jo blitt "Dame" . Ts Anonymkode: 34971...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå