AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Hvordan skal jeg få mitt sosiale behov dekket nå? Anonymkode: e2b07...083
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Dude vet du ikke hva jodel er? Det er en app der man skriver anonyme innlegg til lokalsamfunnet. Selv om de fleste bruker Oslo selv om de ikke bor der. Forøvrig kan de være ganske slemme på jodel. Men de er alt jeg har Anonymkode: e2b07...083
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 Er ikke jodel en app for barn og veldig unge tenåringer? Anonymkode: 4506e...7e4 2 1
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 Ååå.. en annen form for forum som her? Her skriver vi å anonyme innlegg og mange kan være ganske slemme, men må rette deg på en ting, jeg er ingen dude😉
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): jodel er nede. Hvordan skal jeg få mitt sosiale behov dekket nå? Anonymkode: e2b07...083 Du kan begynne å ... jodle ...? Anonymkode: 6f75c...61e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #7 Skrevet 16. april 2023 IneT skrev (1 minutt siden): Ååå.. en annen form for forum som her? Her skriver vi å anonyme innlegg og mange kan være ganske slemme, men må rette deg på en ting, jeg er ingen dude😉 Ja. Jeg er ingen dude heller dude. Og jeg synes faktisk kvinneguiden er hakket verre enn jodel Anonymkode: e2b07...083
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #8 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er ikke jodel en app for barn og veldig unge tenåringer? Anonymkode: 4506e...7e4 Både ja og nei. En del av oss oppfører oss som tenåringer, men den er særlig for folk i 20-årene. 17 års aldersgrense (som mange sikkert bryter) Anonymkode: e2b07...083
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 16. april 2023 #9 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Jeg er ingen dude heller dude. Og jeg synes faktisk kvinneguiden er hakket verre enn jodel Anonymkode: e2b07...083 Hvis det er verre her hvorfor er du her da? Bare fordi jodel er nede eller? 🤪
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #10 Skrevet 16. april 2023 IneT skrev (1 minutt siden): Hvis det er verre her hvorfor er du her da? Bare fordi jodel er nede eller? 🤪 Ja nettopp! Anonymkode: e2b07...083
Grüner Skrevet 16. april 2023 #11 Skrevet 16. april 2023 Dette er jo bare trist; ikke at Jodel er nede, men at du er så avhengig av den appen at verden går i knas, når den er nede, og at det er der du får dekket ditt sosiale behov og ikke ved å treffe ekte mennesker. Dette bør seriøst være en wake-up call for deg. Get a life! 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #12 Skrevet 16. april 2023 Grüner skrev (1 minutt siden): Dette er jo bare trist; ikke at Jodel er nede, men at du er så avhengig av den appen at verden går i knas, når den er nede, og at det er der du får dekket ditt sosiale behov og ikke ved å treffe ekte mennesker. Dette bør seriøst være en wake-up call for deg. Get a life! Ikke alle kan få et liv og treffe ekte venner. Min situasjon er unik Anonymkode: e2b07...083
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #13 Skrevet 16. april 2023 IneT skrev (1 minutt siden): Hvis det er verre her hvorfor er du her da? Bare fordi jodel er nede eller? 🤪 En typisk intelligent konversasjon på Jodel: - hei - yolo - ? - yuk Man kan si hva man vil om Kvinneguiden, men dette forumet gruser Jodel på grad av intelligens. Anonymkode: 6f75c...61e
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 16. april 2023 #14 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En typisk intelligent konversasjon på Jodel: - hei - yolo - ? - yuk Man kan si hva man vil om Kvinneguiden, men dette forumet gruser Jodel på grad av intelligens. Anonymkode: 6f75c...61e Ok, glad jeg ikke da har vært borti dette, hihi.. høres ut som om jeg er altfor gammel til det også og det er helt greit ☺️
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #15 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dude vet du ikke hva jodel er? Det er en app der man skriver anonyme innlegg til lokalsamfunnet. Selv om de fleste bruker Oslo selv om de ikke bor der. Forøvrig kan de være ganske slemme på jodel. Men de er alt jeg har Anonymkode: e2b07...083 I mine øyne er dette en feil konklusjon, for selv om jeg ikke vet hvem du er, er du sikkert et interessant menneske som har mange meninger om det ene eller det andre, og det er ingen grunn til å kaste bort tid på en dum app som ikke fører til noe annet enn at man kaster bort tiden. Skriv et dikt, begynn på en bok, ta frem en gitar og bestem deg for å bli rocker, lag en sang, eller gjør tusen andre ting; det finnes utallige mennesker som deg der ute i verden; flotte, unike mennesker man kunne ha lært noe av og som har noe å bidra med, men felles for dem er at de sitter foran en skjerm og tror at det er den eneste løsningen. Her er en 9-åring som har forstått at tiden kan brukes til andre ting enn å glane på en app: Anonymkode: 6f75c...61e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #16 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): I mine øyne er dette en feil konklusjon, for selv om jeg ikke vet hvem du er, er du sikkert et interessant menneske som har mange meninger om det ene eller det andre, og det er ingen grunn til å kaste bort tid på en dum app som ikke fører til noe annet enn at man kaster bort tiden. Skriv et dikt, begynn på en bok, ta frem en gitar og bestem deg for å bli rocker, lag en sang, eller gjør tusen andre ting; det finnes utallige mennesker som deg der ute i verden; flotte, unike mennesker man kunne ha lært noe av og som har noe å bidra med, men felles for dem er at de sitter foran en skjerm og tror at det er den eneste løsningen. Her er en 9-åring som har forstått at tiden kan brukes til andre ting enn å glane på en app: Anonymkode: 6f75c...61e Det er faktisk ikke så enkelt. Ja, la meg bare ta fram en gitar i en lytt hybel som allerede er overfylt av rot Anonymkode: e2b07...083
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #17 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er faktisk ikke så enkelt. Ja, la meg bare ta fram en gitar i en lytt hybel som allerede er overfylt av rot Anonymkode: e2b07...083 Hybelen din kan neppe kalles rotete hvis man hadde sett leiligheten gutta i Rolling Stones bodde i før de slo gjennom; der var det mildt sagt et gedigent kaos, noe som også gjelder mange andre musikere - da A-ha bodde i London i 1984, så det ikke ut der. At det er lytt kan være et problem i forhold til naboer - det forstår jeg godt da jeg selv fikk klager på at jeg satte i gang med å leve ut rockemyten med forsterker klokken tre om natten, men en el-gitar koblet til en forsterker med øretelefoner lager minimalt med lyd; gitaren trenger ikke engang å være koblet til noe for å øve og eksperimentere med den. Livet er fullt av muligheter, og det finnes langt mer nyttige ting å ta seg til enn å sitte foran skjermen på en app der diskusjonen ikke fører til noe annet enn at man har kastet bort en ny dag. Anonymkode: 6f75c...61e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #18 Skrevet 17. april 2023 1 hour ago, IneT said: Hva er jodel? En pøl av mobbing og annen nedrighet. Anonymkode: b6bfb...037 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #19 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hybelen din kan neppe kalles rotete hvis man hadde sett leiligheten gutta i Rolling Stones bodde i før de slo gjennom; der var det mildt sagt et gedigent kaos, noe som også gjelder mange andre musikere - da A-ha bodde i London i 1984, så det ikke ut der. At det er lytt kan være et problem i forhold til naboer - det forstår jeg godt da jeg selv fikk klager på at jeg satte i gang med å leve ut rockemyten med forsterker klokken tre om natten, men en el-gitar koblet til en forsterker med øretelefoner lager minimalt med lyd; gitaren trenger ikke engang å være koblet til noe for å øve og eksperimentere med den. Livet er fullt av muligheter, og det finnes langt mer nyttige ting å ta seg til enn å sitte foran skjermen på en app der diskusjonen ikke fører til noe annet enn at man har kastet bort en ny dag. Anonymkode: 6f75c...61e Det var uten forsterker jeg mente. Det er for lytt til det. Og jeg er glad det funket PÅ 80-TALLET!! Anonymkode: e2b07...083
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #20 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var uten forsterker jeg mente. Det er for lytt til det. Og jeg er glad det funket PÅ 80-TALLET!! Anonymkode: e2b07...083 Da må man nesten ha en ekstrem el-gitar for å lage mer lyd enn en vanlig samtale; en vanlig gitar med kort strengeavstand lager nesten ikke lyd når den spilles uten forsterker. Og at A-ha led seg gjennom rot og pengenød i jakten etter suksess i 1984, betyr ikke at mulighetene er mindre idag; livet er stort sett det man gjør det til - hadde Beethoven vært født i dagens samfunn og brukt tiden til å sitte på Jodel, hadde han neppe fått tid til å fullføre den 9. symfonien sin. Så et godt råd er å løfte blikket fra skjermen, og begynne å leve livet utenfor nettet; det finnes mye å ta seg til uansett hvor man bor, eller hvilken livssituasjon man er i. Anonymkode: 6f75c...61e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå