Gjest barne- og familiemedister Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 (endret) Hva forbinder dere som er brukere med dem som er moderatorer? Hvordan sere dere på dem? Fordommer etc. Og prøv å holde en saklig tone selv om jeg har valgt å poste denne på skråblikk. Endret 3. januar 2006 av barne- og familiemedister
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 3. januar 2006 #2 Skrevet 3. januar 2006 (endret) Selv mener jeg veldig sterkt at moderatorene er verd sin lønn fullt og helt, bare så det er sagt. Endret 3. januar 2006 av barne- og familiemedister
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #3 Skrevet 3. januar 2006 Du kan få sagt det, Medister'n. Jeg "kjenner" noen av moddene her, og vet de har mye å fare med også ved sia av moddejobben. Derfor skulle jeg ønske at de var mer aktive som brukere av forumet (noen av dem er aktive pr i dag også). -Men jeg skjønner at det kan være vanskelig.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. januar 2006 #4 Skrevet 3. januar 2006 Moderatorer er mye flinkere til å endre på andres innlegg enn det vanlige brukere er. Det er jeg overbevist om.
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #5 Skrevet 3. januar 2006 Moderatorene er veldig flinke til å skrive med kursiv. Er helt imponert jeg!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. januar 2006 #6 Skrevet 3. januar 2006 Moderatorene er veldig flinke til å skrive med kursiv. Er helt imponert jeg! ← Enig. Forøvrig er vanlige brukere flinke til å sitere innlegg og skrive "enig".
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #7 Skrevet 3. januar 2006 Enig. Forøvrig er vanlige brukere flinke til å sitere innlegg og skrive "enig". ← Jøss, kanskje du kan bli moderator når du blir stor!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 3. januar 2006 #9 Skrevet 3. januar 2006 Moderatorer er mye flinkere til å endre på andres innlegg enn det vanlige brukere er. Det er jeg overbevist om. ← Moderatorene er veldig flinke til å skrive med kursiv. Er helt imponert jeg! ←
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #10 Skrevet 3. januar 2006 ← På den annen side er jo brukerne veldig flinke til å klappe og spy. Og himle med øynene.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. januar 2006 #11 Skrevet 3. januar 2006 På den annen side er jo brukerne veldig flinke til å klappe og spy. Og himle med øynene. ← ...og bruke der den ikke skal brukes.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 3. januar 2006 #12 Skrevet 3. januar 2006 Moderatorer er mye flinkere til å flytte tråder.
Gjest Gamle Alex Skrevet 3. januar 2006 #14 Skrevet 3. januar 2006 (endret) Endret 3. januar 2006 av Gamle Alex
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #15 Skrevet 3. januar 2006 Min fordom mot moderatorer er at de aldri poster to innlegg etter hverandre for å forsterke budskapet sitt (en smiley som kommentar).
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #16 Skrevet 9. januar 2006 Syntes moddene gjør en fantastisk flyttejobb og slettejob her. de tar vare på de som blir mobbet, og det er viktig syntes av og til litt synd på noen her Syntes for øvrig Hege har en fin avatar, sånn moddete liksom De er flinke alle sammen
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. januar 2006 #17 Skrevet 9. januar 2006 Syntes moddene gjør en fantastisk flyttejobb og slettejob her. de tar vare på de som blir mobbet, og det er viktig syntes av og til litt synd på noen her Syntes for øvrig Hege har en fin avatar, sånn moddete liksom De er flinke alle sammen ←
marta Skrevet 9. januar 2006 #19 Skrevet 9. januar 2006 enig ← Men jeg synes det er innmari greit at de rydder opp i trådene iblant. Irriterende med brukere som ikke klarer å holde seg til saken. Altså det tråden handler om. Noen flere her som skal ha tomatsuppe til middag i morgen forresten? Lurer på om jeg skal putte noen hardkokte egg oppi også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå