AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 M36 Er overhodet ikke noen fotogen person, som igjen gjør at det finnes svært få gode bilder av meg. På apper som Tinder osv. har jeg veldig dårlig suksess - er vel snakk om maks 10-20 matcher, av flere hundre svipes. I virkeligheten, altså ute på byen, blant felles bekjente, osv. så gjør jeg det temmelig greit blant kvinner. Har ikke noen problem med å finne meg partner, og får greit med oppmerksomhet. Med andre ord så virker ikke online dating å være noe aktuelt for folk som meg. Men samtidig føles det jo ganske kjipt, og vi lever jo i en verden som beveger seg mer og mer mot ting som skjer på nett. Noen som har vært i samme situasjon, og som eventuelt har "løst" problemet? Anonymkode: 922f3...fbd
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Var du interisert i alle de flere 100 du svipet på? For jeg tror nok at sviper alle, kun på de de er tiltrukket av, så blir det naturlig ferre match jevnt over Forstår om du prøver å fange opp match i det hele tatt, men sier dette for å vise til at det du tror er genuin oppmerksomhet kvinner får, som du sammenligner dine få match opp imot, er sånne som deg som kanskje bare sviper på alt Så er det noen som får mange genuine og andre få, noe som er trist Anonymkode: 4ef85...c59 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Skrevet 17. april 2023 K42 her. Hos meg er det faktisk overveldende motsatt. Jeg er enormt ettertraktet på nett (tinder, sukker, facebook, instagram you name it) men helt usynlig i virkeligheten. Er alltid singel og opplever sjeldent at menn snakker med meg. Har vel bare innsett at jeg er fotogen uten å være særlig pen. Er også ganske stilke og lite oppsøkende. Merkelig at du TS opplever det motsatt men nå er det jo i virkeligheten livet faktisk skjer, ikke på internett, så jeg syns du er heldig 😊 Anonymkode: cc037...52e 3 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #4 Skrevet 17. april 2023 Personlighet og utstråling er viktig, det vises ikke gjennom Tinder. Men hvorfor bruke Tinder når du ikke trenger det, TS? Det må jo bare være veldig deilig å slippe det. Anonymkode: 0aef8...19c 4 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #5 Skrevet 17. april 2023 På Tinder er det kun utseendet som betyr noe, mens i virkeligheten er det kjemi som gjelder. Jeg vet i alle fall hva jeg foretrekker. Anonymkode: 539f9...f0c 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #6 Skrevet 17. april 2023 Jeg ser ut som en dass på bilder, jeg er dame og jeg prøver ikke en gang. Må ta 500 bilder for å få ett som ikke ser helt.. idiot ut. Anonymkode: b12ad...35c 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #7 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I virkeligheten, altså ute på byen, blant felles bekjente, osv. så gjør jeg det temmelig greit blant kvinner. Har ikke noen problem med å finne meg partner, og får greit med oppmerksomhet. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen som har vært i samme situasjon, og som eventuelt har "løst" problemet Er dette en tullepost? "problemet", som egentlig ikke eksisterer, løser du med å kvitte deg med Tinder og lignende apper. Alle som har sosiale skills, og som kommer i kontakt med mennesker ute i livet, vil ha en kjempefordel i all framtid. Det er ikke slik at vi skal flytte alt inn i cyberspace. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er alltid singel og opplever sjeldent at menn snakker med meg. Har vel bare innsett at jeg er fotogen uten å være særlig pen. Er også ganske stilke og lite oppsøkende. Hvorfor benytter du deg ikke av litt oppmerksomheten du får? Online dating, er jo som skapt for stille og introverte personer. Anonymkode: 66bfe...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #8 Skrevet 17. april 2023 Løst problemet? Problemet ditt er at du er grisk! Ikke at du får for lite damer. Hva skal du med 10-20 damer fra nett og en del andre randoms? Hvis kvinner unngår deg så er det vel fordi du virker dønn useriøs! Anonymkode: 76ac1...02b 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #9 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Løst problemet? Problemet ditt er at du er grisk! Ikke at du får for lite damer. Hva skal du med 10-20 damer fra nett og en del andre randoms? Hvis kvinner unngår deg så er det vel fordi du virker dønn useriøs! Anonymkode: 76ac1...02b Han sier vel ikke at kvinner unngår ham? Det er vel mer at han ikke er ute etter partner, men bare likes og matcher, slik at han kan sammenligne seg med kompisene. Anonymkode: 66bfe...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #10 Skrevet 17. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: K42 her. Hos meg er det faktisk overveldende motsatt. Jeg er enormt ettertraktet på nett (tinder, sukker, facebook, instagram you name it) men helt usynlig i virkeligheten. Er alltid singel og opplever sjeldent at menn snakker med meg. Har vel bare innsett at jeg er fotogen uten å være særlig pen. Er også ganske stilke og lite oppsøkende. Merkelig at du TS opplever det motsatt men nå er det jo i virkeligheten livet faktisk skjer, ikke på internett, så jeg syns du er heldig 😊 Anonymkode: cc037...52e Dette handler vel om at du er kvinne og han er mann. Er enormt mye lettere for kvinner å bli ettertraktet på Tinder enn for menn. Angående det at du er "usynlig" i virkeligheten. De fleste menn du som møter deg i virkeligheten vet jo ikke at du er på leting etter kjæreste. Når trådstarter skriver at han gjør det greit i virkeligheten så er det nok fordi han faktisk tar initativ og sjekker opp damer. Og regner med at du er usynlig fordi du ikke sjekker opp menn, eller at du sjekker opp langt færre menn enn trådstarter sjekker opp kvinner. Anonymkode: f99cb...991
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #11 Skrevet 17. april 2023 omvendt her. M22. Gjør det ikke så bra på tinder men får hvert fall møtt noen derfra av og til. I virkeligheten er det ingen damer som er interesserte i meg Anonymkode: 0de2a...5c2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #12 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor benytter du deg ikke av litt oppmerksomheten du får? Online dating, er jo som skapt for stille og introverte personer. Anonymkode: 66bfe...9ef Jeg er vant til at menn ikke liker meg i virkeligheten så da sparer jeg meg heller for skuffelsen. Nå har jeg jo også blitt vant med å være alene. AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dette handler vel om at du er kvinne og han er mann. Er enormt mye lettere for kvinner å bli ettertraktet på Tinder enn for menn. Angående det at du er "usynlig" i virkeligheten. De fleste menn du som møter deg i virkeligheten vet jo ikke at du er på leting etter kjæreste. Når trådstarter skriver at han gjør det greit i virkeligheten så er det nok fordi han faktisk tar initativ og sjekker opp damer. Og regner med at du er usynlig fordi du ikke sjekker opp menn, eller at du sjekker opp langt færre menn enn trådstarter sjekker opp kvinner. Anonymkode: f99cb...991 Det har nok med kjønn å gjøre absolutt. Kan ikke tenke meg at kvinner er så ‘på’ som menn er. Og du har helt rett i at jeg ikke oppsøker menn. Jeg ser ikke poenget. Anonymkode: cc037...52e
Gjest Refreng Skrevet 17. april 2023 #13 Skrevet 17. april 2023 Tinder fjerner den mennesklige faktoren, for å si det sånn. Du blir redusert til hva du ser ut som. Mulig at måten du ser ut på, gir et annet førsteinntrykk av hvem du er, enn hvem du faktisk er. Å engasjere seg mer på fritiden i sosiale aktiviteter og bli kjent med flere mennesker er muligens den beste måten for deg å møten noen. Noen ganger kan du møte søstre, venner eller slektninger av den du ble kjent med som er aktuelle. Noen ganger er det rett og slett litt tilfeldigheter involvert.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #14 Skrevet 17. april 2023 Mener det er omtrent 5% av menn som blir høyresveipet på Tinder. Og det er de samme mennene damene sveiper. Det betyr at damer som leter etter man på nett er ekstremt kritiske og det er et nåløye det alle fleste av menn i realiteten ikke har noen sjans til å slipper gjennom. Skal du lykkes på nett så det svært viktig å ha de rette bildene. Det hjelper ikke å ha en god profiltekst dersom du ikke har bilder som inneholder markører damer ubevisst synes er tiltrekkende. Jeg tenker da på penger, status, o l. Anonymkode: 61571...d22 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #15 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er vant til at menn ikke liker meg i virkeligheten så da sparer jeg meg heller for skuffelsen. Nå har jeg jo også blitt vant med å være alene. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er alltid singel og opplever sjeldent at menn snakker med meg. AnonymBruker skrev (3 timer siden): så jeg syns du er heldig 😊 Det lyser jo av deg, at du savner en kjæreste, men stadig lager deg unnskyldninger, for å slippe å ta et initiativ til å gjøre noe med saken. Anonymkode: 66bfe...9ef
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #16 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det lyser jo av deg, at du savner en kjæreste, men stadig lager deg unnskyldninger, for å slippe å ta et initiativ til å gjøre noe med saken. Anonymkode: 66bfe...9ef Jeg har ikke ønske om kjæreste lengre, nei. Og beklager til TS for avsporingen, det var ikke meningen å kuppe tråden. Anonymkode: cc037...52e 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #17 Skrevet 17. april 2023 Jeg har motsatt erfaring. Treffer aldri noen IRL, men mange flotte damer på Tinder og noen på Happn. Har datet 50+ damer de siste 2 årene. Synes også det er mye lettere å chatte og flørte på nett enn i virkeligheten. Så man er vel bare forskjellige... M40 Anonymkode: 08c79...102 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #18 Skrevet 17. april 2023 Jeg tror det er fordi at du er mann. Nå er ikke jeg singel da, men om jeg hadde vært singel hadde jeg aldri greid å komme noen sted med tinder osv. Grunnen er at jeg er ikke så veldig opptatt av utseende, det er mer hvordan stemmen er, fremtoningen, smil osv som gjør at jeg blir interessert. Sånn tror jeg mange kvinner er. Anonymkode: 4fe65...87d 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #19 Skrevet 17. april 2023 Traff min mann på tinder for snart 10 år siden. Skal gifte oss til sommeren. Har 2 barn sammen. Han var en av de få som ikke begynte samtalen med noe seksuelt. Vi var begge interessert i et seriøst forhold, og ikke bare en "one night stand". Vi har hatt utrolig bra kjemi siden første date. Anonymkode: b6ce7...869 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #20 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Traff min mann på tinder for snart 10 år siden. Skal gifte oss til sommeren. Har 2 barn sammen. Han var en av de få som ikke begynte samtalen med noe seksuelt. Vi var begge interessert i et seriøst forhold, og ikke bare en "one night stand". Vi har hatt utrolig bra kjemi siden første date. Anonymkode: b6ce7...869 Det blir litt på siden av tema men jeg tror mange menn ville lykkes mer med kvinner om de la fra seg alt det useriøse tullet sitt.. Anonymkode: cc037...52e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå