Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker ikke flere barn og vil gjerne finne en med eldre barn eller noen som ikke ønsker selv. Har gått ut av et langvarig forhold men avsluttet da han plutselig ville ha barn.Og jeg ikke ville risikere å være grunnen til barnløshet. 

Nå er jeg redd for igjen finne en mann som vil ha barn på et senere stadium. 

Kunne du som mann levd med at du ble barnløs? Uten å hate?

Anonymkode: a34b6...245

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå skriver du ikke hvor gammel du er, men det er nok et fåtall som kan si med sikkerhet at de ikke ønsker barn før de er i alle fall over 40 år. Det store flertallet finner ut etter hvert at de øansker familie. Så om du er litt yngre så må du nok enten finne deg en som er betydelig eldre eller leve med en viss usikkerhet. Med mindre du klarer å finne en som faktisk har tatt et helt fast standpunkt i ung alder og kappet strengen.

Anonymkode: 689bf...d55

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2023 den 8.23):

Nå skriver du ikke hvor gammel du er, men det er nok et fåtall som kan si med sikkerhet at de ikke ønsker barn før de er i alle fall over 40 år. Det store flertallet finner ut etter hvert at de øansker familie. Så om du er litt yngre så må du nok enten finne deg en som er betydelig eldre eller leve med en viss usikkerhet. Med mindre du klarer å finne en som faktisk har tatt et helt fast standpunkt i ung alder og kappet strengen.

Anonymkode: 689bf...d55

Hvor kommer dette fra…? Jeg har visst at jeg ikke vil ha barn siden jeg var 15 år gammel. Er nå 34 og den tanken har om ikke noe, blitt sterkere med tiden som har gått 🤔🤔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er klar for å avstå fra sex? Tviler på at du finner noen. 

Abort er ikke ok å bruke som prevensjon, og du må være klar over at du kan bli gravid av sex. Råder deg til å leve alene egentlig. 

Få deg hund?

Anonymkode: deb2b...f99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...