AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 En som ga meg 7 av uante grunner ødela scoren min. Så i over et år har jeg hatt 9,9 i score i stedet for 10 på Finn profilen min pga det. Hvor mange kjøp og salg må til for å få 10 i score igjen? Er det umulig med en 7'er? Anonymkode: 41f9d...39c
anonym 4545 Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): En som ga meg 7 av uante grunner ødela scoren min. Så i over et år har jeg hatt 9,9 i score i stedet for 10 på Finn profilen min pga det. Hvor mange kjøp og salg må til for å få 10 i score igjen? Er det umulig med en 7'er? Anonymkode: 41f9d...39c Mulig hvis snittet blir over 9,95 antar jeg.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 anonym 4545 skrev (4 minutter siden): Mulig hvis snittet blir over 9,95 antar jeg. Ja men hvor mange kjøp og salg (vurderinger) med 10 poeng i score trenger jeg for å få 9, 9 til å bli 10? Anonymkode: 41f9d...39c
anonym 4545 Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja men hvor mange kjøp og salg (vurderinger) med 10 poeng i score trenger jeg for å få 9, 9 til å bli 10? Anonymkode: 41f9d...39c Her trenger du hjelp av noen som er bedre i matte enn meg.
Kapt.Chat Skrevet 17. april 2023 #5 Skrevet 17. april 2023 anonym 4545 skrev (8 minutter siden): Her trenger du hjelp av noen som er bedre i matte enn meg. Ja visst du tenker at 100 folk gir deg 10 poeng og den siste gir deg 7 poeng, så blir det til sammen 1007 poeng. 1007/ 101 = 9,91 i snitt, Visst 59 personer gir deg 10 poeng og en person gir deg 7 poeng så blir det 597 poeng til sammen på 61 personer. 597 / 61= 9.95 så da må du ha 59 10`ere for hver 7`er du får. Visst Finn runder av oppover til ti på 9.95.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #6 Skrevet 17. april 2023 Jeg har 2 av 70 vurderinger på 7,5 og resten 10, står 10 totalt. Det irriterende er at de var strålende fornøyd men synes posten var treg. Man kan kontakte finn med skjermbilder, for å få vurdering slettet også i slike tilfeller Anonymkode: f5ebb...d7a 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #7 Skrevet 17. april 2023 Man risikerer hele tiden å møte en eller annen "skrulling" som kommer til å gi langt lavere score, bare fordi de er en forbanna kødd. Når jeg skulle selge ett par bøker en gang, og en potensiell kjøper bodde i nabo-kommunen så avtalte vi å møtes på ett bestemt sted. Mye lettere (og billigere) enn å sende ting med posten eller post nord. Problemet var at hun aldri gadd å dukke opp til avtalt klokkeslett, ikke gadd hun å sende en tekstmelding heller for å si i fra at hun aldri kom. Så jeg ventet i nærmere en halv time, og når jeg kom hjem etterpå sendte jeg en melding for å spørre hvor hun egentlig hadde blitt av. Noe hun ikke gadd å kommentere på før ett par dager senere, og hun hadde visst glemt hele greia. Men det tok faktisk TRE sånne avtaler (spredt utover ett par uker) før hun faktisk gadd å dukke opp som avtalt. Men etter dette var hun faktisk frekk nok til å bare gi meg FIRE poeng på den forbanna greia til Finn.no med den "begrunnelsen" at handelen var alt for vanskelig å gjennomføre. Men altså, men sin pokkers feil var det egentlig???? Anonymkode: 033e1...df8 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #8 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Man risikerer hele tiden å møte en eller annen "skrulling" som kommer til å gi langt lavere score, bare fordi de er en forbanna kødd. Når jeg skulle selge ett par bøker en gang, og en potensiell kjøper bodde i nabo-kommunen så avtalte vi å møtes på ett bestemt sted. Mye lettere (og billigere) enn å sende ting med posten eller post nord. Problemet var at hun aldri gadd å dukke opp til avtalt klokkeslett, ikke gadd hun å sende en tekstmelding heller for å si i fra at hun aldri kom. Så jeg ventet i nærmere en halv time, og når jeg kom hjem etterpå sendte jeg en melding for å spørre hvor hun egentlig hadde blitt av. Noe hun ikke gadd å kommentere på før ett par dager senere, og hun hadde visst glemt hele greia. Men det tok faktisk TRE sånne avtaler (spredt utover ett par uker) før hun faktisk gadd å dukke opp som avtalt. Men etter dette var hun faktisk frekk nok til å bare gi meg FIRE poeng på den forbanna greia til Finn.no med den "begrunnelsen" at handelen var alt for vanskelig å gjennomføre. Men altså, men sin pokkers feil var det egentlig???? Anonymkode: 033e1...df8 Når sånt skjer velger jeg bevisst å ikke selge pga fare for tullete score. Anonymkode: 7f4fa...760
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #9 Skrevet 17. april 2023 Hvorfor gir dere kjøperen mulighet til å legge igjen score i sånne tilfeller? Hvis dere ikke klikker på hvem dere har solgt til når dere setter annonsen som solgt,så får de ikke lagt igjen en vurdering. Anonymkode: 436d2...282 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå