AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Jeg sliter så til de garder med innsovning og hyppige oppvåkninger når jeg først sovner. Hatt kronisk insomni de siste årene. Livet er helt ødelagt. Den eneste medisinen som fungerte for meg var Vallergan. Den ble brått tatt ut av produksjon i fjor eller for 2 år siden, er det noen som har funnet en god erstatter? Phanergan gir meg sterke bivirkninger, intens kløe. På meg virker ikke Alimemazin Evolan like bra som Vallergan til tross for at legen hevder at de er tilnærmet likt. Har prøvd den både i dråpeform og som kapsler. Svindyr i kapsler. Hva gjør jeg? Kan ikke gå rundt med konstant søvnmangel. Jobben krever sitt, hjemme har jeg små barn. Blir gal snart… Kronisk insomni= alvorlig depresjon.. Anonymkode: bab1e...019
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Får du noe hjelp for dette bortsett fra medisiner? Kanskje finne noen teknikker når du skal sove der du trener deg opp på å tenke på en rolig Strand e.l når tankene kommer så tenk tilbake på denne stranden. Når du legger deg vet du at det blir vanskelig å sove, og da kjemper du mer Anonymkode: a900b...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå