Økkis Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Har nettopp startet å date igjen etter å ha kommet ut av en lengre forhold. Jeg er en helt elendig menneskekjenner og trenger hjelp til om dette er røde flagg hos daten min og om jeg bør holde meg unna? - Han gjesper ofte når jeg snakker uten at han er trøtt. Han gjesper f.eks ikke når han selv snakker. - Da jeg fortalte at jeg liker å se skrekkfilmer spør han meg om hva jeg har angst for. Jeg sier at jeg ikke har angst for noe annet enn høyder. Han mener at folk som liker skrekkfilmer er fulle av angst fordi man kan få utløp for angsten i trygge omgivelser ved å bli redd når man ser skrekkfilmer. Jeg svarer at det ikke stemmer for min del. Han sier seg helt uenig og sier at jeg må åpne meg opp for han og være sårbar om vi skal kunne bli godt nok kjent. - Han låner ut bilen sin til Ex-forloveden som der ble slutt med for 6 måneder siden. Vi har vært på tre dater sammen.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Gjesping er respektløst og uhøflig. Hvertfall om han ikke engang prøver å skjule det. Jeg hadde tenkt at han ikke har manerer og ikke bryr seg noe om hvor uengasjert han fremstår, det er rødt flagg for meg. Også at han låner ut bilen til eksen. Stor sjanse for at de fortsatt ligger sammen. Jeg hadde ikke villet involvere meg med noen som har kontakt med eksen med mindre det var pga barn Anonymkode: 9c7d2...da4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Stadig gjesping kan være tegn på at han ikke finner det du sier Spennede, men rett og slett kjeder seg. Han respekterer deg ikke. Han respekterer ikke din mening. Økkis skrev (31 minutter siden): Jeg svarer at det ikke stemmer for min del. Han sier seg helt uenig og sier at jeg må åpne meg opp for han og være sårbar om vi skal kunne bli godt nok kjent. Han forteller deg hva du skal gjøre. Å låne ut bilen. Tja vet ikke. Om de ikke har barn sammen, så er han vel ikke ferdig med henne? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 479b0...10c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stadig gjesping kan være tegn på at han ikke finner det du sier Spennede, men rett og slett kjeder seg. Han respekterer deg ikke. Han respekterer ikke din mening. Han forteller deg hva du skal gjøre. Å låne ut bilen. Tja vet ikke. Om de ikke har barn sammen, så er han vel ikke ferdig med henne? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 479b0...10c Altså, at han forteller deg at du må ha angst fordi du liker skrekkfilmer og når du benekter det, men så benekter han det… stort Rødt flagg. Anonymkode: 479b0...10c
Btw Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 31 minutter siden, Økkis said: Har nettopp startet å date igjen etter å ha kommet ut av en lengre forhold. Jeg er en helt elendig menneskekjenner og trenger hjelp til om dette er røde flagg hos daten min og om jeg bør holde meg unna? - Han gjesper ofte når jeg snakker uten at han er trøtt. Han gjesper f.eks ikke når han selv snakker. - Da jeg fortalte at jeg liker å se skrekkfilmer spør han meg om hva jeg har angst for. Jeg sier at jeg ikke har angst for noe annet enn høyder. Han mener at folk som liker skrekkfilmer er fulle av angst fordi man kan få utløp for angsten i trygge omgivelser ved å bli redd når man ser skrekkfilmer. Jeg svarer at det ikke stemmer for min del. Han sier seg helt uenig og sier at jeg må åpne meg opp for han og være sårbar om vi skal kunne bli godt nok kjent. - Han låner ut bilen sin til Ex-forloveden som der ble slutt med for 6 måneder siden. Vi har vært på tre dater sammen. Hva faen? Hva linken med skrekkfilmer og være sårbar å gjøre? Jeg liker ikke skrekkfilmer og har ingen problemer å være sårbar eller deler mine svake sider til min partner. Rødt flagg da jeg ikke ønsker psykolog vurderinger fra wannabe psykologer på 3. date! Han kjenner deg jo knapt. Dates er ment for å ha det gøy ikke å bli psykologisk vurdert eller ta opp traumer.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Skrevet 16. april 2023 36 minutter siden, Økkis said: Han mener at folk som liker skrekkfilmer er fulle av angst fordi man kan få utløp for angsten i trygge omgivelser ved å bli redd når man ser skrekkfilmer. Jeg svarer at det ikke stemmer for min del. Han sier seg helt uenig og sier at jeg må åpne meg opp for han og være sårbar om vi skal kunne bli godt nok kjent. At han tror han vet bedre enn deg hva du mener er et rødt flagg, ja. Skulle nesten tro det var en kg-mann. Anonymkode: 95355...4c0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #7 Skrevet 16. april 2023 38 minutter siden, Økkis said: Har nettopp startet å date igjen etter å ha kommet ut av en lengre forhold. Jeg er en helt elendig menneskekjenner og trenger hjelp til om dette er røde flagg hos daten min og om jeg bør holde meg unna? - Han gjesper ofte når jeg snakker uten at han er trøtt. Han gjesper f.eks ikke når han selv snakker. - Da jeg fortalte at jeg liker å se skrekkfilmer spør han meg om hva jeg har angst for. Jeg sier at jeg ikke har angst for noe annet enn høyder. Han mener at folk som liker skrekkfilmer er fulle av angst fordi man kan få utløp for angsten i trygge omgivelser ved å bli redd når man ser skrekkfilmer. Jeg svarer at det ikke stemmer for min del. Han sier seg helt uenig og sier at jeg må åpne meg opp for han og være sårbar om vi skal kunne bli godt nok kjent. - Han låner ut bilen sin til Ex-forloveden som der ble slutt med for 6 måneder siden. Vi har vært på tre dater sammen. Hadde droppet han der Anonymkode: 44415...40b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #8 Skrevet 16. april 2023 De jeg kjenner med angst liker ikke å se skrekkfilmer, fordi det kan gi de angst Anonymkode: 0b990...9e0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #9 Skrevet 16. april 2023 Må bare si at jeg har en kollega som gjesper når han er usikker. Altså midt i en setning, når han ikke helt vet om det han sier er riktig eller feil. Ganske komisk egentlig. Anonymkode: e929c...1bb 2
Catbert Skrevet 16. april 2023 #10 Skrevet 16. april 2023 Gjesping kan også bety at han har sovet dårlig. Engstelige personer gjesper også ofte 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #11 Skrevet 16. april 2023 Økkis skrev (34 minutter siden): Har nettopp startet å date igjen etter å ha kommet ut av en lengre forhold. Jeg er en helt elendig menneskekjenner og trenger hjelp til om dette er røde flagg hos daten min og om jeg bør holde meg unna? - Han gjesper ofte når jeg snakker uten at han er trøtt. Han gjesper f.eks ikke når han selv snakker. - Da jeg fortalte at jeg liker å se skrekkfilmer spør han meg om hva jeg har angst for. Jeg sier at jeg ikke har angst for noe annet enn høyder. Han mener at folk som liker skrekkfilmer er fulle av angst fordi man kan få utløp for angsten i trygge omgivelser ved å bli redd når man ser skrekkfilmer. Jeg svarer at det ikke stemmer for min del. Han sier seg helt uenig og sier at jeg må åpne meg opp for han og være sårbar om vi skal kunne bli godt nok kjent. - Han låner ut bilen sin til Ex-forloveden som der ble slutt med for 6 måneder siden. Vi har vært på tre dater sammen. Jeg tenker jo at gjesping trenger ikke automatisk å bety at man kjeder seg eller finner vedkommende kjedelig, å gjespe kan også være et tegn på at man er nervøs eller stresset. Det å være uenig ser jeg personlig ikke som et rødt flagg, men jeg hadde heller sett det som et rødt flagg om det var lite forståelse. Om man er uenig så skal man kunne prøve å forstå begge parter mener jeg da. Jeg hadde sett det som et rødt flagg om han låner sin ex bil med mindre det er barn inni bildet. Anonymkode: 31faa...a68 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #12 Skrevet 16. april 2023 Jeg gjesper ofte selv om jeg hverken er trøtt eller kjeder meg. Aner ikke hvorfor. Det er ikke vondt ment. Det med skrekkfilmen og sammenhengen med angst hørtes utrolig sært ut. Kanskje han har lest det på Internett og er både lettlurt og påståelig? Anonymkode: 47501...4aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå