AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 4 måneder siden uønsket brudd og jeg har prøvd å date. Blir ikke interessert i noen og ønsker ikke noe mer. Bare tanken på nærhet gjør at jeg rygger. Er dette et tegn på at jeg ikke er klar? Anonymkode: 3de6b...30c
Numii Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Ikke stress! Gjør mer av de tingene som gjør deg glad i stedet 🙂
Erlic Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 4 måneder siden uønsket brudd og jeg har prøvd å date. Blir ikke interessert i noen og ønsker ikke noe mer. Bare tanken på nærhet gjør at jeg rygger. Er dette et tegn på at jeg ikke er klar? Anonymkode: 3de6b...30c Jeg vil nok si et klart ja på den.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 Ja det er tegn på at du ikke er klar. Hvis du skulle møtt en bra mann nå hadde det bare endt med at du hadde støtt han vekk med vilje Anonymkode: f2317...d56
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #5 Skrevet 17. april 2023 Kjenner til det. Ble slutt mellom meg og siste kjæresten i januar, etter en kort romanse av et forhold.. trodde det skulle gå fort over av den grunn. Opprettet meg tinderprofil og begynte å chate.. så bam 💥 alle følelser bare ramlet over meg og jeg fikk et akutt savn etter eksen igjen.. måtte bare gi opp. Som andre skriver, vi må ikke stresse. Det kommer en tid for dating igjen 😊 Anonymkode: 14a09...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå