Hannah80 Skrevet 18. april 2023 #21 Del Skrevet 18. april 2023 Man er aldri for gammel til å tatovere seg. Tatoveringene er der for evig og alltid uansett. Men selv så syns jeg en kropp er finere uten blekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #22 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (På 17.4.2023 den 7.34): Oi, hvilken omgangskrets er dette? Jeg kjenner ingen som har tatoveringer. Anonymkode: cbbf8...089 Ingen ?? Anonymkode: 372e3...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23. april 2023 #23 Del Skrevet 23. april 2023 Det finnes ingen øvre aldersgrense for å tatovere seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #24 Del Skrevet 23. april 2023 Jeg tok min fjerde tatovering i går. Er 50. Anonymkode: 9e2f0...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 23. april 2023 #25 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 23.12): Er 50, gått ned mange kilo og endelig kommet meg ut av et mareritt av et forhold etter 15 år. Nå vil jeg gjøre noe jeg har ønsket lenge men er jeg for gammel? Har så lyst på denne tatoveringen, har pene, rynkefrie hende enn så lenge! 😅 Anonymkode: 1425e...2b6 Jeg skal gå mot strømmen og si at jeg synes det er Harry og virker litt smådesperat etter å fremstå mer ungdommelig enn hva man egentlig er. Jeg skjønner jeg vil få mye pepper for den kommentaren men TS spør og jeg svarer. Når man er ung kan man slippe unna med mye, nettopp fordi man er ung. Alle har sin egen grense for hva de syne er enten vulgært eller Harry; kanskje er det piercing i øyenbrynet, navlen eller brystvorta. Eller det er tatovering av hender/hals. Men nå kjenner ikke jeg deg TS og kanskje funker denne tatoveringa kjempebra på deg. Jeg svarer på generelt grunnlag. Jeg har sett noen damer bikke 40 og tatovere seg, og ikke en eneste gang har jeg personlig tenkt at «Wow, det var fint». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå