AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Del Skrevet 16. april 2023 Er 50, gått ned mange kilo og endelig kommet meg ut av et mareritt av et forhold etter 15 år. Nå vil jeg gjøre noe jeg har ønsket lenge men er jeg for gammel? Har så lyst på denne tatoveringen, har pene, rynkefrie hende enn så lenge! 😅 Anonymkode: 1425e...2b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 17. april 2023 #2 Del Skrevet 17. april 2023 Nei, hvorfor skulle du være for gammel? Din kropp, har du lyst på tatovering så tar du det! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Del Skrevet 17. april 2023 Bedre med ny tatovering på gammel kropp, enn en gammel tatovering på gammel kropp. Gjør nå som du vil, selv om jeg ikke skjønner hvorfor folk vil ha tatoveringer. Harry. Før var det bare sjømenn og kjeltringer som hadde tatoveringer, men nå skal alle de snille pusekattene se ut som mexicanske leiemordere og være så jævlig skumle. Patetisk hele tatoveringsgreia etter min mening. Anonymkode: 2c357...aa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakilsk Skrevet 17. april 2023 #4 Del Skrevet 17. april 2023 Neinei, vi blir aldri for gamle for tatoveringer, altså. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #5 Del Skrevet 17. april 2023 Jeg er 42 og tok min første tatovering for 6 mnd siden. Den andre i forrige uke, og jeg planlegger nr 3 nå. Har av ulike grunner ikke kommet så langt som å ta de før, selv om de fleste av omgangskretsen min har. Jeg tenker det bare er en fordel å være godt voksen når man starter, da er kanskje motivvalg og plassering mer gjennomtenkt enn for en drita 18-åring i Aya Napa. 😂 Jeg er kjempefornøyd med resultatet, og føler meg mer komplett med tatoveringene enn jeg gjorde før. De er vakre, passer til meg som person og det føles som å ha permanente smykker på kroppen som gjør meg vakrere. Go for it! ❤️ Anonymkode: fbbfb...0d2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #6 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er 42 og tok min første tatovering for 6 mnd siden. Den andre i forrige uke, og jeg planlegger nr 3 nå. Har av ulike grunner ikke kommet så langt som å ta de før, selv om de fleste av omgangskretsen min har. Jeg tenker det bare er en fordel å være godt voksen når man starter, da er kanskje motivvalg og plassering mer gjennomtenkt enn for en drita 18-åring i Aya Napa. 😂 Jeg er kjempefornøyd med resultatet, og føler meg mer komplett med tatoveringene enn jeg gjorde før. De er vakre, passer til meg som person og det føles som å ha permanente smykker på kroppen som gjør meg vakrere. Go for it! ❤️ Anonymkode: fbbfb...0d2 Oi, hvilken omgangskrets er dette? Jeg kjenner ingen som har tatoveringer. Anonymkode: cbbf8...089 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #7 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Oi, hvilken omgangskrets er dette? Jeg kjenner ingen som har tatoveringer. Anonymkode: cbbf8...089 Det syns jeg høres uvanlig ut. Veldig mange i min omgangskrets har, og den inneholder personer fra alle slags yrker. Anonymkode: 39edb...0d5 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #8 Del Skrevet 17. april 2023 Du er ikke for gammel, og tatoveringen er pen. Det du må vurdere er hvilket yrke du har, siden en tatovering på hånden ikke kan skjules. Anonymkode: 39edb...0d5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 17. april 2023 #9 Del Skrevet 17. april 2023 Mammaen min fikk seg tatovering som 50 års gave. Hun hadde ingen fra før og ingen av oss ungene har tatoveringer heller. Vi synes hun var tøff som gjorde som hun ønsket. Så bare å blekke seg i vei👏 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 17. april 2023 #10 Del Skrevet 17. april 2023 Man blir ALDRI for gammel for å tatovere seg! Syns det er veldig fint🤗 Har flere stykker selv,og vil ta flere. Er 42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #11 Del Skrevet 17. april 2023 Mamma tok da hun var 50 😊 Anonymkode: 119bb...077 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #12 Del Skrevet 17. april 2023 Jeg tok min første tatovering ved 54 år. Anonymkode: 2bb7c...97d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #13 Del Skrevet 17. april 2023 Gjør det 🥰 Anonymkode: 67a7b...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #14 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er 50, gått ned mange kilo og endelig kommet meg ut av et mareritt av et forhold etter 15 år. Nå vil jeg gjøre noe jeg har ønsket lenge men er jeg for gammel? Har så lyst på denne tatoveringen, har pene, rynkefrie hende enn så lenge! 😅 Anonymkode: 1425e...2b6 Eg trur eg ville tatt ein "tydeligare" tatovering, så det ikkje bare ser ut som om du har sølt noko på hendene. Eller hatt samme motiv ein annan stad. Skuldera, kanskje? Anonymkode: d6602...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #15 Del Skrevet 17. april 2023 Gjør det. Har tatt 3 tatoveringer etter at jeg fylte 45 Kjempefornøyd! Anonymkode: 7673a...c9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #16 Del Skrevet 17. april 2023 Tok tre tatoveringer på ene hånda mi for to mnd siden. Er 41 år (har også flere fra før, men de er langt mer skjult) Anonymkode: e62ff...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #17 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tok tre tatoveringer på ene hånda mi for to mnd siden. Er 41 år (har også flere fra før, men de er langt mer skjult) Anonymkode: e62ff...e34 Og jeg planlegger flere Anonymkode: e62ff...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #18 Del Skrevet 17. april 2023 Tok tatto når jeg var 19, ca 20 år siden. Angrer og har aldri tatt en til. Ser fælt ut med tattis på rynkete hud. Anonymkode: b599d...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #19 Del Skrevet 17. april 2023 Ser ut som et inntørka pergament 😄 Anonymkode: b599d...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #20 Del Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tok tatto når jeg var 19, ca 20 år siden. Angrer og har aldri tatt en til. Ser fælt ut med tattis på rynkete hud. Anonymkode: b599d...053 Jeg nekter å være med på at tatoveringer (som alt for mange andre ting i dette ungdomsfikserte samfunnet vårt) skal være forbeholdt de unge. Se på denne fantastiske dama, som er 106 år gammel og nettopp var covermodel for Vogue. Dette er vakkert! Dette er nydelig og stilig og kult! Jeg håper jeg får bli gammel, holde meg frisk og kle meg i det jeg liker og tatovere meg som jeg vil. Hvis noen har negative meninger om hvordan jeg ser ut som 40-50-70-100-åring, kan de stappe det opp der sola ikke skinner. 😊 Anonymkode: fbbfb...0d2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå