AnonymBruker Skrevet 3. januar #61 Del Skrevet 3. januar Så mye dumme svar du får. Creepy at du ser fra vinduet at naboen sitter pal foran tv hele tiden? Og folk svarer at de gjør det selv, sitter og glor hele natta. Mye raringer på dette forumet. Tipper livet hadde blitt bedre med normal døgnrytme og noe mer meningsfylt å bruke tiden til. Anonymkode: d94aa...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #62 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 23.09): Jeg bor sånn at jeg kan se rett inn til naboen min. Han har gigantisk TV - og da mener jeg søren klype meg gigantisk! Den lyser veldig godt ut av vinduet hans. Det har seg sånn at den står på døgnet rundt, og han sitter bare i sofaen. Hvis jeg er våken sånn 04 for å tisse på natten, står den på og han sitter der. Når jeg står opp står den på og han sitter der. Når jeg våkner står den på og han sitter der. Dette kan da ikke være normal oppførsel? Jeg synes det er ubehagelig. Vet jo aldri hva sånne som han finner på om natten i leiligheten sin. Ville dere gjort noe med dette? Ingen normale mennesker sitter oppe hele natten og ser på tv, med mindre det er noe som ikke stemmer. Er ekkelt at sånt foregår i mitt eget nabolag. Anonymkode: aa78f...eab Hva er creepy med å se på tv? Anonymkode: ed230...06c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #63 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 23.09): Dette kan da ikke være normal oppførsel? Jeg synes det er ubehagelig. Vet jo aldri hva sånne som han finner på om natten i leiligheten sin. Jo, det vet du jo. Han ser på TV, det er jo hele trådens premiss 😆 Anonymkode: 24191...940 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #64 Del Skrevet 3. januar Å hvilken diagnose har du ? Anonymkode: 63f74...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå