AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Det har vært mye i det siste, med et plutselig dødsfall, og to alvorlige tilfeller med hjerte i nær familie. Jeg har slitt med angst før og nå er den blusset opp igjen. Nå er jeg rett og slett livredd for at noen rundt meg skal dø. er oppe å skjekker på natta om barna puster. Må dytte på mannen når han sover for å se om han lever og sliter mye med angsten nå. Det er vært så heftig det vi har stått i at jeg er redd angsten ska ta helt over. jeg holder meg i gang med hagearbeid, litt husarbeid, handler og lager mat osv. men er sykmeldt grunnet situasjon. jeg har noen å snakke med. dette går seg nok til etterhvert, men akkurat nå er kroppen veldig aktivert og jeg er på vakt hele tiden. tar gjerne i mot råd Anonymkode: 59f12...688
Amistad Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Sikkert det mest brukte og flåsete svaret du får i dag, men har du fått deg time til fastlegen din? har du evt en psykolog. Jeg tenker du kan ha godt av en time der. Du virker veldig flink å jobbe med deg selv, men dette er kanskje noe du kan få hjelp til ? 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Amistad skrev (9 minutter siden): Sikkert det mest brukte og flåsete svaret du får i dag, men har du fått deg time til fastlegen din? har du evt en psykolog. Jeg tenker du kan ha godt av en time der. Du virker veldig flink å jobbe med deg selv, men dette er kanskje noe du kan få hjelp til ? Ja jeg er jo jevnlig hos fastlege da jeg er sykmeldt. Og jeg har en psyk sykepleier i kommunen. det har vært så mye som har skjedd på kort tid at en rekker ikke håndtere det første før noe nytt alvorlig skjer. så er jo livredd det skal skje mer nå. jeg føler jeg jobber godt med meg selv, men det er veldig slitsomt og vondt å gå å være så redd. mange er redd for at ting som er 1% sjanse skjer skal skje.. jeg har opplevd at 4 alvorlige ting som er 1% sjans skal skje har skjedd på under 6 uker.. Anonymkode: 59f12...688
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå